立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1157
原帖由 socket 於 09-7-17 10:24 發表 返全日係咪有老師教會乖d嫁 ?????
原帖由 socket 於 09-7-17 10:38 發表 妳咪同佢計清條數o羅, 未來會點點點........ 如果計落可以生多個咪生o羅, 但計完係好手緊, 咪睇吓邊方面可唔可以減到, 再講o羅 !! 妳阿仔有買保險基金, 買咗d物呀 ?? ...
男爵府
積分: 9809
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:36 發表 18/7我冇得去 你哋相應左,揾日約出黎同我相應吖?
原帖由 socket 於 09-7-17 12:30 發表 應該搭MTR !
原帖由 socket 於 09-7-17 12:31 發表 未 1:00先食 !
原帖由 socket 於 09-7-17 12:44 發表 ok ! 我地相應後 , 一定再揾一日再同妳相應 !
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:51 發表 我應該搭巴士轉巴士.
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:24 發表 我都唔係好記得啦!應該係一個月幾佰蚊到,基金就仟幾蚊,總知加埋每個月唔駛2仟蚊。
原帖由 socket 於 09-7-17 12:55 發表 妳住邊呀 ?
積分: 2494
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:43 發表 我都想知呀 ??
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:59 發表 新樓晉庭山再上. (國瑞路)
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 13:07 發表 即係邊度黎?邊區呀?
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 13:12 發表 大窩口村屋果邊.
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 13:16 發表 哦))) thank you!
原帖由 socket 於 09-7-17 13:24 發表 真係好新 ! 係唔係近大窩口多d呀 ! 買嘢方唔方便 ?
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 13:38 發表 唔近大窩口MTR, 買嘢好唔方便. 你呢? 住係邊? 食飽飯啦? 係公司食?
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 13:20 發表 你都好多時間? 小b呢? 食飯未? 我食咗啦, 婆婆上咗嚟同家姐同小b玩.
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 15:12 發表 一般啦!宜家主要都係湊小b多,頭先小b訓覺訓左成2個鐘所以咪得閒啲囉!不過逢假期星期六,曰我c6係到就要比番部腦佢玩啦! 我小b宜家要飲奶啦! ...
原帖由 socket 於 09-7-17 14:16 發表 我住名逸居, 近熊貓酒店, 帶飯返公司食, 剛剛小 睡片刻 ! 妳聽日同C6一齊去, 大女去唔去呀 !
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy