跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1157


301#
發表於 09-7-17 12:42 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 10:24 發表
返全日係咪有老師教會乖d嫁 ?????


我諗會自律d.


大宅

積分: 1157


302#
發表於 09-7-17 12:43 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 10:38 發表
妳咪同佢計清條數o羅, 未來會點點點........ 如果計落可以生多個咪生o羅, 但計完係好手緊, 咪睇吓邊方面可唔可以減到, 再講o羅 !!

妳阿仔有買保險基金, 買咗d物呀 ??


...


我都想知呀 ??


男爵府

積分: 9809


303#
發表於 09-7-17 12:44 |只看該作者
ok ! 我地相應後 , 一定再揾一日再同妳相應 !

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:36 發表
18/7我冇得去 你哋相應左,揾日約出黎同我相應吖?


大宅

積分: 1157


304#
發表於 09-7-17 12:51 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 12:30 發表
應該搭MTR !


我應該搭巴士轉巴士.


大宅

積分: 1157


305#
發表於 09-7-17 12:52 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 12:31 發表
未 1:00先食 !


要準備去厠所啦!


大宅

積分: 1157


306#
發表於 09-7-17 12:54 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 12:44 發表
ok ! 我地相應後 , 一定再揾一日再同妳相應 !


約我呀.


男爵府

積分: 9809


307#
發表於 09-7-17 12:55 |只看該作者
妳住邊呀 ?

原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:51 發表


我應該搭巴士轉巴士.


大宅

積分: 1157


308#
發表於 09-7-17 12:56 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:24 發表
我都唔係好記得啦!應該係一個月幾佰蚊到,基金就仟幾蚊,總知加埋每個月唔駛2仟蚊。


Thanks


大宅

積分: 1157


309#
發表於 09-7-17 12:59 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 12:55 發表
妳住邊呀 ?


新樓晉庭山再上. (國瑞路)


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


310#
發表於 09-7-17 12:59 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:43 發表


我都想知呀 ??
你可睇番#17同#11
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


311#
發表於 09-7-17 13:07 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:59 發表


新樓晉庭山再上. (國瑞路)
即係邊度黎?邊區呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


312#
發表於 09-7-17 13:12 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 13:07 發表
即係邊度黎?邊區呀?


大窩口村屋果邊.


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


313#
發表於 09-7-17 13:16 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 13:12 發表


大窩口村屋果邊.
哦))) thank you!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


314#
發表於 09-7-17 13:20 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 13:16 發表
哦))) thank you!


你都好多時間? 小b呢? 食飯未?
我食咗啦, 婆婆上咗嚟同家姐同小b玩.


男爵府

積分: 9809


315#
發表於 09-7-17 13:24 |只看該作者
真係好新 ! 係唔係近大窩口多d呀 ! 買嘢方唔方便 ?

原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:59 發表


新樓晉庭山再上. (國瑞路)


大宅

積分: 1157


316#
發表於 09-7-17 13:38 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 13:24 發表
真係好新 ! 係唔係近大窩口多d呀 ! 買嘢方唔方便 ?


唔近大窩口MTR, 買嘢好唔方便.
你呢? 住係邊?
食飽飯啦? 係公司食?


男爵府

積分: 9809


317#
發表於 09-7-17 14:16 |只看該作者
我住名逸居, 近熊貓酒店, 帶飯返公司食, 剛剛小
片刻 ! 妳聽日同C6一齊去, 大女去唔去呀 !


原帖由 adayautsang 於 09-7-17 13:38 發表


唔近大窩口MTR, 買嘢好唔方便.
你呢? 住係邊?
食飽飯啦? 係公司食?


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


318#
發表於 09-7-17 15:12 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 13:20 發表


你都好多時間? 小b呢? 食飯未?
我食咗啦, 婆婆上咗嚟同家姐同小b玩.
一般啦!宜家主要都係湊小b多,頭先小b訓覺訓左成2個鐘所以咪得閒啲囉!不過逢假期星期六,曰我c6係到就要比番部腦佢玩啦! 我小b宜家要飲奶啦!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9809


319#
發表於 09-7-17 15:27 |只看該作者
真係好羡慕妳地BB可以""大隻眼就咁飲奶, 我小B從來都唔會""大隻眼飲奶 !



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 15:12 發表
一般啦!宜家主要都係湊小b多,頭先小b訓覺訓左成2個鐘所以咪得閒啲囉!不過逢假期星期六,曰我c6係到就要比番部腦佢玩啦! 我小b宜家要飲奶啦! ...


大宅

積分: 1157


320#
發表於 09-7-17 15:44 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 14:16 發表
我住名逸居, 近熊貓酒店, 帶飯返公司食, 剛剛小
睡片刻 ! 妳聽日同C6一齊去, 大女去唔去呀 !


你會去邊個MTR? 荃灣&大窩口? 帶飯返公司食可以慳好多.
我聽日同C6一齊去, 大女就唔去啦 ! 因為兩個都跟我, 我想聽日湊小b多d.
名逸居有會所? 可唔可以搵日去會所玩吓.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo