跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


301#
發表於 05-3-2 10:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

tw,

你去邊到掃衫呀?
cwb邊到on sale呀?


男爵府

積分: 7735


302#
發表於 05-3-2 10:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

happy_mother 寫道:
Elaine,
seems a lot of BB like Carol's, yours and mine will have 綜合測驗 this saturday, a little bit nervous


happy mother

係呀!本來係二月做,第一次約左一月尾o個陣,我都已經問佢係咪要計預產期,佢話差唔多架喇!咁就算啦!點知有個姑娘打黎話一月尾早得滯要改時間,又話二月滿左,一改就改到三月,真比佢激c! :evil: :evil: :evil:

我都擔心佢條頸唔夠力,因為到而家pa o係床度都係磨吓磨吓!!


男爵府

積分: 7640


303#
發表於 05-3-2 10:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

sze,

原來係咁既意思架, 唔講真係唔知...咁細佬仔係40日大左右都去過酒店既厠所一次喎...佢都算係咁囉...

SZEYUEN 寫道:
Elaine** 廁所"好臭" = 好湊


伯爵府

積分: 17686


304#
發表於 05-3-2 10:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

絲,
唔驚, c c 樂0個隻專for抹口仔架!


男爵府

積分: 7735


305#
發表於 05-3-2 10:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TingWai 寫道:
happy ma

我咪買左兩包學習褲only
then 入左d羊扒烏冬南瓜黎用餸囉
講黎講去都係食對我黎講緊要d

chu ma

你令我感覺我係唔稱職老母
因我only 掛住買衫比自己幫自己扮靚
兩條靚都無乜買衫tim....
好...聽日去sogo 昅下有咩買比佢地
今日lunch 我又去跑去為自己入貨,,,haha


joe

你真叻知我叫唔出你個名 (我幾坦白)
但我認得你
你睇我幾叻
好似我叫你先tim...


tw,

有個靚媽,倆個o靚都開心姐!!


侯爵府

積分: 24553


306#
發表於 05-3-2 10:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Car man:我今日都打算去永安... sale完未呀?

sandy,tw,elaine:你地阿b用乜牌子car seat? 有冇好提議?

chun 媽:你兩個仔未比人mark.. 考慮下小pump pump... 佢係打聲大d... 但平時係屋企都好文靜下.....

豬媽:elise要同謙謙譜戀曲... 豬仔已經out左啦... :mrgreen:


珍珠宮

積分: 48885


307#
發表於 05-3-2 10:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

carman

我要跑去wanchai 一個私竇
入d春夏鞋
因我唔著高跟鞋
如果而家唔入
夏天買唔到啱心水鞋囉

我朝朝要做短跑高手追bus


侯爵府

積分: 23951


308#
發表於 05-3-2 10:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Chunma,
Yiu Yiu 4/3 去TMH打針 too. But this time my HB will bring her go since I need to take my son to Yuen Long KG interview, otherwise I can see Chung Chung La.
As I know, may be only apply for TM or YL's MCH, they do not have 綜合測驗 now and all the things are jointed into the interview with the nurse. So we need to go to MCH every two months, therefore Yiu Yiu need to go on 4/3 (at four months), they will check whether their growth are normal or not. E.g in the last visit, the nurse check YIu Yiu's neck and leg. Have you book the appointment.for 4 months? I will update you after visiting MCH.


琥珀宮

積分: 165356


309#
發表於 05-3-2 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

本 周 五 轉 天 晴
周 末 乾 燥 低 溫 8 ℃




【 本 報 訊 】 抵 受 了 多 日 又 濕 又 冷 的 天 氣 後 , 香 港 天 氣 可 望 在 本 周 末 放 晴 , 但 氣 溫 會 進 一 步 下 降 , 天 文 台 表 示 , 一 股 強 烈 東 北 季 候 風 明 日 會 令 華 南 氣 溫 再 度 下 降 , 星 期 六 最 低 氣 溫 為 攝 氏 八 度 , 但 天 氣 漸 轉 為 晴 朗 乾 燥 。






冷 濕 天 氣 告 一 段 落
近 日 天 氣 潮 濕 , 今 、 明 兩 天 相 對 濕 度 最 高 達 百 分 之 九 十 , 但 這 股 又 冷 又 濕 的 天 氣 可 望 在 本 周 末 暫 告 一 段 落 , 天 文 台 表 示 , 由 於 東 北 季 候 風 持 續 影 響 華 南 , 預 料 另 一 股 強 烈 東 北 季 候 風 會 在 星 期 四 令 華 南 氣 溫 再 度 下 降 , 周 五 天 氣 漸 轉 為 晴 朗 乾 燥 。
根 據 天 文 台 預 測 , 本 港 氣 溫 會 於 星 期 五 下 降 至 最 低 十 度 , 星 期 六 更 會 跌 至 十 度 以 下 , 最 低 氣 溫 會 跌 至 八 度 。
星 期 日 氣 溫 尚 未 回 升 , 最 低 氣 溫 為 九 度 , 氣 溫 至 下 星 期 一 會 逐 漸 回 升 , 氣 溫 會 升 至 十 三 度 至 十 七 度 , 星 期 二 進 一 步 升 至 十 五 度 至 二 十 度 。




大宅

積分: 3548


310#
發表於 05-3-2 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

VICTORIA 之前都係要瞓左先肯飲奶, 自從換晒D奶咀之後就無事啦, 你而家用緊咩奶咀架?? 我之前用NUK.
ymc2727 寫道:
happy,
我地12:30a.m. 偷偷地抱起佢飲奶
您知佢要瞓著至食架喇
點知比佢發現咗! 喪喊
瞓著, 一打橫擺個餵奶post, 喪喊
又再瞓著, 又打橫抱, 喪喊
由開始攪佢到食飽攪咗2個半鐘
2:30a.m.至瞓
6:00a.m.又起身食過, 埃埃埃埃埃
中間重有d e e un un我冇理佢


珍珠宮

積分: 33190


311#
發表於 05-3-2 10:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

sheria,

我lunch後話你知係咪仲係on sale.
你想買咩??


珍珠宮

積分: 48885


312#
發表於 05-3-2 10:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

南瓜

car seat - chicco 好硬淨


男爵府

積分: 7735


313#
發表於 05-3-2 10:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

ymc2727 寫道:
happy,
我地12:30a.m. 偷偷地抱起佢飲奶
您知佢要瞓著至食架喇
點知比佢發現咗! 喪喊
瞓著, 一打橫擺個餵奶post, 喪喊
又再瞓著, 又打橫抱, 喪喊
由開始攪佢到食飽攪咗2個半鐘
2:30a.m.至瞓
6:00a.m.又起身食過, 埃埃埃埃埃
中間重有d e e un un我冇理佢


ymc

做乜要摷醒佢食呀?? ?-( ?-( ?-(


伯爵府

積分: 17686


314#
發表於 05-3-2 10:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

koko,
我都係用nuk
不過Fish可能同victoria唔同
有時佢有mood, 清醒時都可以食到架
咁即係點?


侯爵府

積分: 24553


315#
發表於 05-3-2 10:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

真玩野....
SZEYUEN 寫道:
本 周 五 轉 天 晴
周 末 乾 燥 低 溫 8 ℃




【 本 報 訊 】 抵 受 了 多 日 又 濕 又 冷 的 天 氣 後 , 香 港 天 氣 可 望 在 本 周 末 放 晴 , 但 氣 溫 會 進 一 步 下 降 , 天 文 台 表 示 , 一 股 強 烈 東 北 季 候 風 明 日 會 令 華 南 氣 溫 再 度 下 降 , 星 期 六 最 低 氣 溫 為 攝 氏 八 度 , 但 天 氣 漸 轉 為 晴 朗 乾 燥 。






冷 濕 天 氣 告 一 段 落
近 日 天 氣 潮 濕 , 今 、 明 兩 天 相 對 濕 度 最 高 達 百 分 之 九 十 , 但 這 股 又 冷 又 濕 的 天 氣 可 望 在 本 周 末 暫 告 一 段 落 , 天 文 台 表 示 , 由 於 東 北 季 候 風 持 續 影 響 華 南 , 預 料 另 一 股 強 烈 東 北 季 候 風 會 在 星 期 四 令 華 南 氣 溫 再 度 下 降 , 周 五 天 氣 漸 轉 為 晴 朗 乾 燥 。
根 據 天 文 台 預 測 , 本 港 氣 溫 會 於 星 期 五 下 降 至 最 低 十 度 , 星 期 六 更 會 跌 至 十 度 以 下 , 最 低 氣 溫 會 跌 至 八 度 。
星 期 日 氣 溫 尚 未 回 升 , 最 低 氣 溫 為 九 度 , 氣 溫 至 下 星 期 一 會 逐 漸 回 升 , 氣 溫 會 升 至 十 三 度 至 十 七 度 , 星 期 二 進 一 步 升 至 十 五 度 至 二 十 度 。



琥珀宮

積分: 165356


316#
發表於 05-3-2 10:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

係呀,, 唔知"草本"八婆仔有冇帶謙謙入廁所呢???????



chunchunmama 寫道:
sze,

原來係咁既意思架, 唔講真係唔知...咁細佬仔係40日大左右都去過酒店既厠所一次喎...佢都算係咁囉...

[quote]
SZEYUEN 寫道:
Elaine** 廁所"好臭" = 好湊

[/quote]


大宅

積分: 3548


317#
發表於 05-3-2 10:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TW
依個係唔係就係你個纖體秘技呀!??
你修身修得好好, 尤其係HIP位依D咁[環]古既地方, 點修架?? 教吓我呀!!
THANKS!!
TingWai 寫道:
carman

我要跑去wanchai 一個私竇
入d春夏鞋
因我唔著高跟鞋
如果而家唔入
夏天買唔到啱心水鞋囉

我朝朝要做短跑高手追bus


珍珠宮

積分: 33190


318#
發表於 05-3-2 10:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

tw,

買鞋, 正呀, 買平底 or 小小


侯爵府

積分: 24553


319#
發表於 05-3-2 10:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

car seat...playpen... 你提議既羊毛底衫....唔知仲有乜.... 你lunch睇完報下料....

想問羊毛底衫.. 你講個牌子.. 有冇2層?
CarMan 寫道:
sheria,

我lunch後話你知係咪仲係on sale.
你想買咩??


珍珠宮

積分: 48885


320#
發表於 05-3-2 10:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

gogo

我都未complaint ur hb
果日影相係樹喝我
嚇屎我咩
唔嚇得呀

喂你邊樹見到我個pat
你咁咸濕


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo