跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2425

陪月勳章


301#
發表於 10-9-9 22:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1142


302#
發表於 10-9-9 22:56 |只看該作者
原帖由 傑小子 於 10-9-9 22:07 發表


今日訓左,好好多啦~查實我陀b都無補過,又無嘔過~算係咁,所以見一暈暈地,都唔敢返啦~我都坐左車出去架啦,但都打道回府,睇E生~ 收工回家再訓過~

今個星期六,覆診去問下個私家E生先,做乜會咁先~以前睇C6個中 ...

訓左一覺好好多就好喇~
係呀,如果你星期六去覆診問下好呀...
可能真係天氣焗同熱得濟....
我依加日日都感覺到D汗一滴滴咁流落背脊到~


大宅

積分: 1142


303#
發表於 10-9-9 22:57 |只看該作者
喱幾日公司忙到死,無上黎兩日,開左新版~

報個到先~ :)


大宅

積分: 1142


304#
發表於 10-9-9 23:02 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-9-9 21:55 發表
你點呀? 真係要小心呀..... 暈就一定要抖呀..因為始終唔知咩事架麻...

我睇書睇過...白連SO係臨生一個月食架....不過我相信都睇每個人體質同埋季節既...

好似而家天氣咁熱...我自己體質又偏熱..... 所以其實一直我 ...

我唔知自己係寒底定熱底,所以都唔知幾時開始飲好~
不過我覺得自己喱排咁熱,我可能係熱底....


大宅

積分: 1142


305#
發表於 10-9-9 23:03 |只看該作者
原帖由 mmyiki 於 10-9-9 17:18 發表
報到: )

我預產期系12月22日:loveliness:


hihi 你好呀,
我都係12月22日預產期呀~


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


306#
發表於 10-9-9 23:39 |只看該作者
《網絡監察鏡頭(Network IP Camera)選擇及保安注意講座》
http://www.mybb.com.hk/act_100918.php
2010年9月18日 (sat) 13:30-15:00


禁止訪問

積分: 2425

陪月勳章


307#
發表於 10-9-9 23:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


308#
發表於 10-9-10 00:14 |只看該作者
明天到我飲糖水la...唔追post啦...要瞓....明天再報告....祝我好運la.....

小BoBo


禁止訪問

積分: 2425

陪月勳章


309#
發表於 10-9-10 00:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6934


310#
發表於 10-9-10 09:20 |只看該作者
早呀~~各位!!
尋晚食完BUFFET,真係好正,好多野食呀,我放左D美食係FB,你地可以睇呀~
真係好想快D,生完BB之後,真真正正咁擦一餐呀...不過,尋日我食左兩只焗蠔..HEHE..

我尋晚問左我媽幫我煲薑醋了..
我同佢講,出面搵人煲要成2千幾呀..
煩少一樣啦....我媽同我煲薑醋!!!


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


311#
發表於 10-9-10 09:21 |只看該作者
原帖由 bp0321 於 10-9-10 00:14 發表
明天到我飲糖水la...唔追post啦...要瞓....明天再報告....祝我好運la.....

小BoBo


good luck呀, 加油加油加油.


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


312#
發表於 10-9-10 09:23 |只看該作者
唉 ~ 心情極度低落 !

昨天放工去左留下剪頭髮, 因為我之前去開果間係西灣河, 太遠啦, 又要上樓梯喎 !! 咁就去左留下剪 ~~

點知....唉 !!! 佢剪左一邊, 我已經覺得好唔掂, 無灑心機, 連鏡都唔望, 阿b 就係咁踢我, 好似知道我唔開心咁喎 ~

點知剪完頭髮, 打比個死佬, 睇下佢去到邊啦, 點知佢就左去打機.....攪到我忟上加忟 !! 走左去7仔買左2包熱浪+ 一支菓粒橙 !!

返到屋企食完飯, 自已係房食左一包熱浪+一支菓粒橙 !! 飽到頂爆肚 !!

佢今日放工話上同事屋企, 話人地升職喎...點知佢拎埋部wii 去, 連game, 手制, 勁多野 ~~ 我又忟啦, 人地叫佢拎就拎, 我叫佢做d 野叫10次都唔做 !!!


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


313#
發表於 10-9-10 09:23 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:20 發表
早呀~~各位!!
尋晚食完BUFFET,真係好正,好多野食呀,我放左D美食係FB,你地可以睇呀~
真係好想快D,生完BB之後,真真正正咁擦一餐呀...不過,尋日我食左兩只焗蠔..HEHE..

我尋晚問左我媽幫我煲薑醋了..
我同佢講,出面搵 ...


我地遲d生完真係要食一餐超豪同滿足的 hehehe


男爵府

積分: 5391


314#
發表於 10-9-10 09:23 |只看該作者
早呀, 各位 !

尋晚我終於抽筋啦....

其實之前都試過幾次想抽筋, 但每次我都自己即刻屈起隻腳, 就冇再繼續抽....但尋晚一黎就黎料, 我自己都唔知佢會抽筋囉 !

好采老公尋晚返咗, 有人幫我拉下好D, 如果唔係實痛死我 ~

我今朝行路都痛呀 !

[ 本帖最後由 sasa612 於 10-9-10 09:53 編輯 ]


男爵府

積分: 5391


315#
發表於 10-9-10 09:25 |只看該作者
恭喜你啦...都話阿媽實會幫我地嘅, 你開口就得嘅啦 ~

快D生完, 我地一齊去食餐勁嘅....YEAH !!

原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:20 發表
早呀~~各位!!
尋晚食完BUFFET,真係好正,好多野食呀,我放左D美食係FB,你地可以睇呀~
真係好想快D,生完BB之後,真真正正咁擦一餐呀...不過,尋日我食左兩只焗蠔..HEHE..

我尋晚問左我媽幫我煲薑醋了..
我同佢講,出面搵 ...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


316#
發表於 10-9-10 09:25 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:20 發表
早呀~~各位!!
尋晚食完BUFFET,真係好正,好多野食呀,我放左D美食係FB,你地可以睇呀~
真係好想快D,生完BB之後,真真正正咁擦一餐呀...不過,尋日我食左兩只焗蠔..HEHE..

我尋晚問左我媽幫我煲薑醋了..
我同佢講,出面搵 ...


咁咪好o羅 ~ 你阿媽幫得你家姐煲, 無理由唔幫你煲既, 你都係佢個女 ~~

食蠔....大擔 !!


男爵府

積分: 5391


317#
發表於 10-9-10 09:28 |只看該作者
你都係因為個頭剪得唔靚先咁炆啫 ~

唔好唔開心啦, 頭髪可以留番長嘛, 加上呢段時間, d頭髪會長得特別快, 我上次剪完個頭, 而家已經長咗好多, 平時留10世都留唔到咁長...我下個wk又要去剪, 今次會剪短d, 希望生前唔駛再剪 !

唔好嬲, bb都feel到你唔開心呀 ~

原帖由 gandi媽咪 於 10-9-10 09:23 發表
唉 ~ 心情極度低落 !

昨天放工去左留下剪頭髮, 因為我之前去開果間係西灣河, 太遠啦, 又要上樓梯喎 !! 咁就去左留下剪 ~~

點知....唉 !!! 佢剪左一邊, 我已經覺得好唔掂, 無灑心機, 連鏡都唔望, 阿b 就係咁踢我, ...


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


318#
發表於 10-9-10 09:30 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-10 09:23 發表
早呀, 各位 !

尋晚我終於抽筋啦....

其實之前都試過幾次想抽筋, 但每次我都自己即刻屈起隻腳, 就冇再繼續抽....但尋晚一黎就黎料, 我自己都唔知佢會抽筋囉 !

好采老公尋晚返咗, 有人抽下好D, 如果唔係實痛死我 ~
...


我都係呀...臨訓醒先黎抽...我老公真係無理我啦 只係問左我一句 "咩事呀?" 就無理我喇....唉.. 可憐呀 haha


大宅

積分: 1612


319#
發表於 10-9-10 09:31 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-9-9 17:35 發表


我雄心壯志要順產, 所要決定咗喺政府生.
我同老公講, 無論點痛我只係會聞笑氣, 唔要打止痛針, 唔要無痛分娩. 希望到時堅持到. 我叫佢記住要提我, 我怕到時失去理性呀. ...
haha, 我都係咁諗呀~ 反正諗住順產, 去政府or私家都要痛, 咁就去政府生啦~


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


320#
發表於 10-9-10 09:31 |只看該作者
淘寶呢件長袍仔好想買

http://item.taobao.com/item.htm?ID=4629980209

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo