跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4595


301#
發表於 06-1-20 21:21 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

kcpak ,
你慢慢用一段時間忘記去,而家最緊要就係唔去唸d唔開心既野,盡量休息多d,對自己都好有幫助.
[url=http://www.baby-gaga.com/][img]


男爵府

積分: 5896


302#
發表於 06-1-20 21:57 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

kcpak
你會唔會係太累呀??所以想多了


大宅

積分: 1076


303#
發表於 06-1-22 15:28 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

kcpak,
你唔好再咁諗啦, 你女依家最需要既, 就係媽媽既呵護, 你諗下, 你就算作早產, 但你女到最後都痴到你實, 一直都無放棄過, 到依家7個月大啦, 天注定你地係一家人! 快快錫番囡囡先啦!


大宅

積分: 1076


304#
發表於 06-1-22 15:39 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

all mums,
我囝昨日home leave返醫院, 原本我仲好天真咁, 諗住囝囝可以同我一齊返屋企, 繼續home leave, 點知我個仔呢2日輕左成45g, 同埋醫生唔覺意咁發現bb有小腸氣...最後就唔出得院:-(

我估係我仔唔適應新地方, 同埋太多人抱佢, 攪到佢呢2日訓唔到所以唔長肉.... 仲有我囝小腸氣個case都幾urgent, 所以安排左明天做手術, 好驚好驚. 其實真係好好彩, 返去覆診咁arm俾醫生見到, 因為我自己就唔係咁識睇, 感謝神

我個囝好叻, 一定無事同好堅強, 一生出來就覺得佢係與別不同, 同埋好有生命力! 脆弱既, 只係佢媽咪...


水晶宮

積分: 56756


305#
發表於 06-1-22 15:48 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

podi:
我地既bb都比人堅強,,請你放心
佢一定好快就可以返屋企~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


大宅

積分: 1076


306#
發表於 06-1-22 17:15 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

kcpak,
我知我bb會好堅強, 不過始終都係手術, 好擔心! 一日未做, 一日都好驚. 唔做又唔得, 做又驚......自從生左囝囝後, 我終於感受到什麼叫"切膚之痛" :-(

次次見到你留言, 都會睇多2眼你個簽名:
有人話,人一生要找到四個人
1) 自己
2) 深愛你的人
3) 你最深愛的人
4) 共你過一生的人
在你出世一刻,我一次過找到這四個人

次次都好觸動到我.


水晶宮

積分: 56756


307#
發表於 06-1-22 19:07 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

podi :
係呀....我好明白你感受~~

個簽名好正呀呵~~哈哈哈~~我份人好自我
爸爸媽媽我都可以唔理個種衰人,,但係囝囝出世後
我知道咩叫愛,佢係我生命,我空氣陽光,我一切
我有產後抑鬱,曾經想自殺...最後我唔捨得
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


男爵府

積分: 5896


308#
發表於 06-1-22 22:02 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

podi
我都相信你bb好快可以返屋企.


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


309#
發表於 06-1-23 13:22 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

各位細BB媽咪:
以我經驗, 自己唔好太WORRY又唔好太過諗好多野, 佢地身體係可以出唻再慢慢upgrade番就得啦, 好似我女咁now冇人知佢係出世輕磅. 你地唔 worry照顧佢地就細心d


大宅

積分: 1076


310#
發表於 06-1-23 14:07 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

to all mums,
My son didn't take the surgery today because the doctor was busy in another case and cannot take the surgery for my son. I hope my son can take the surgery within these 2 days since his hernia is a bit urgent. The doctor said I can take my son home but I refused to do so.


大宅

積分: 1076


311#
發表於 06-1-23 14:17 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

parrotmum,
係呀, 好似我咁擔心都無用, 有好多野都控制唔到


大宅

積分: 1076


312#
發表於 06-1-24 23:05 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

to all mums,
我囝囝今日下午已經做左小腸氣手術啦, 手術過程好順利, 囝囝手術前無哭, 不過手術後就哭左一陣, 可能訓醒唔見我同老公. 後來姑娘俾左奶咀bb, bb就無哭, 無幾耐就訓著左.


水晶宮

積分: 56756


313#
發表於 06-1-25 13:44 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

podi 寫道:
to all mums,
我囝囝今日下午已經做左小腸氣手術啦, 手術過程好順利, 囝囝手術前無哭, 不過手術後就哭左一陣, 可能訓醒唔見我同老公. 後來姑娘俾左奶咀bb, bb就無哭, 無幾耐就訓著左.
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


314#
發表於 06-1-26 13:24 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

podi 寫道:
to all mums,
我囝囝今日下午已經做左小腸氣手術啦, 手術過程好順利, 囝囝手術前無哭, 不過手術後就哭左一陣, 可能訓醒唔見我同老公. 後來姑娘俾左奶咀bb, bb就無哭, 無幾耐就訓著左.


恭喜你, 遲D到我女啦 :-|


大宅

積分: 1076


315#
發表於 06-1-26 23:04 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

parrotmum,
你係點發現囡囡有小腸氣架? 好少女仔會有小腸氣, 你會去私家醫院定公立醫院呢? 我仔做手術前已經見過個醫生3次, 所以我對佢好有信心! anyway, 唔好咁擔心啦!


男爵府

積分: 5896


316#
發表於 06-1-27 01:13 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

podi
好喇....媽咪可放心了,係呢.有無話bb幾時返屋企


大宅

積分: 1076


317#
發表於 06-1-27 22:05 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

catcatchong,
我bb今日正式出院啦, 依家好忙湊仔!


男爵府

積分: 5896


318#
發表於 06-1-28 01:29 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

podi
好好享受湊仔樂趣..祝小寶寶身體健康!!!快高長大!!!


水晶宮

積分: 56756


319#
發表於 06-1-28 14:07 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

恭喜~
podi 寫道:
catcatchong,
我bb今日正式出院啦, 依家好忙湊仔!
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


大宅

積分: 4072


320#
發表於 06-1-28 18:24 |只看該作者

Re: 早產bb既mame請進~

Podi,
好呀~~祝bb身體健康
podi 寫道:
catcatchong,
我bb今日正式出院啦, 依家好忙湊仔!
:pint:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo