跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17947


3241#
發表於 05-11-28 14:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)



[quote]
ymc2727 寫道:
多事
[quote]
stellacay 寫道:
我沒


伯爵府

積分: 17686


3242#
發表於 05-11-28 14:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我唔溫書架嘛
我知好9, 仲熱c 辣辣架嘛
ritaor66 寫道:
?-( ?-( ?-(
係咪迪欣湖果次......好9囉....


伯爵府

積分: 17618


3243#
發表於 05-11-28 14:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

即係星期2朝早
有街坊都想玩
我問過.....依家都無晒位la
:cry: :cry:
ritaor66 寫道:

我今日交咗學費la....不過係e組
唔可以轉班ar :-( :-( [quote]
Valeriemama 寫道:

66
[/quote]


公爵府

積分: 27329


3244#
發表於 05-11-28 14:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

e 組返幾點??
仲諗住 valerie 會同子昂做同學仔 tim


ritaor66 寫道:

我今日交咗學費la....不過係e組
唔可以轉班ar :-( :-( [quote]
Valeriemama 寫道:

66
[/quote]


琥珀宮

積分: 165356


3245#
發表於 05-11-28 14:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

哈~~哈~~都唔係好耐者10月頭
sandy我地咁arm撞到冇約只不過有緣
anson佢見到子昂係咁扯佢件衫叫佢

ritaor66 寫道:
?-( ?-( ?-(
係咪迪欣湖果次......好9囉.... [quote]
ymc2727 寫道:
c,
我係ftm oh!
我arm arm click 入去子昂相簿
見到anson 同子昂一齊玩喎
您地幾時去架?
我見您地玩得好開心, 好high呀
比fish 一定唔會, 佢出街唔會大笑架, only smile 架jar
[/quote]


侯爵府

積分: 24274


3246#
發表於 05-11-28 14:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

係我改架!!!
SBB都唔認得佢
SZEYUEN 寫道:
髮型同身型都好似

[quote]
ritaor66 寫道:
係sbb改ga
but佢似ma [quote]
ymc2727 寫道:
寶珠姐呢個花朵係幾時響架?
[/quote][/quote]


伯爵府

積分: 17686


3247#
發表於 05-11-28 14:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

66,
有時我都好羡慕您地d bb
一出街玩就笑得好開心, ka ka 聲咁
fish 係唔會架, 佢對一切都好處之泰然咁, 唔cry 已經好比面, 最多係smile
不過我都接受咗, fish 真係比較c 文同內歛
唔羡慕得咁多


大宅

積分: 2485


3248#
發表於 05-11-28 14:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

要返工喇,
今晚夜更見.


男爵府

積分: 8305


3249#
發表於 05-11-28 14:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

日日都冇mood 做野, 成日上bk, 遲早俾人...


珍珠宮

積分: 33190


3250#
發表於 05-11-28 14:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

fish 根本似你,
震震話你好斯文,
佢話見你同fish講野好鬼斯文wor
ymc2727 寫道:
66,
有時我都好羡慕您地d bb
一出街玩就笑得好開心, ka ka 聲咁
fish 係唔會架, 佢對一切都好處之泰然咁, 唔cry 已經好比面, 最多係smile
不過我都接受咗, fish 真係比較c 文同內歛
唔羡慕得咁多


伯爵府

積分: 17686


3251#
發表於 05-11-28 14:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

呢shu 又有好兄弟
SZEYUEN 寫道:
anson佢見到子昂係咁扯佢件衫叫佢


伯爵府

積分: 17618


3252#
發表於 05-11-28 14:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 25(18/11/2005)

係咪最後人數ar
[size=large]1218 小型X'mas Party

時間: 12:00 noon - 5:00 pm
(首3個鐘免費, 打後2個小時為@$200)
地點:
紀律部隊人員體育及康樂會
銅鑼灣掃桿埔綿花路9號
(聖保綠醫院後面)
人數: 約20-25個家庭

[size=medium]收費:
大人: $48
小童(age3-11): $33
under age 3: free of charge (免費)
是日係食lunch buffet架, drink 只包一柸

[size=large]另外: 每個家庭需要比多$40為當日入場的聖誕禮物包和會場的費用

[size=large]到場參加既朋友請備一份$50以上, $100下既禮物黎玩交換禮物遊戲, 除bb外, 小朋友都可以參加架! 總之你有買禮物黎玩, 就有得交換架喇!!

[size=x-large]今次係無任何sponsor架,所以唔會有皓皓b拎走架

因為時間關係, 有姊妹已報名了
login name or name...........人數
1. Waylie...........2A1B
2. 咸66...........2A1B
3. 雪人...........2A1B
4. 打打...........2A1B2C
5. Anna...........2A1B
6. Sze...........1A1B
7. 金撈媽...........2A1B
8. Car仔...........2A1B
9. CarMan...........2A1B
10. Karen...........2A1B
11. Elaine...........2A1B
12. kyleung........2A1B (報左先,冇蝕底!好少有有function攪我都唔知添 )
13. willie..........2A1B1C
14. barry..........2A1B
15. stellacay..........2A1B (今晚問下hb先!)
16. Jodie...............2A1B
17. Valeriemama......2A1B
18. fergus................2A1B
19. Queenie.............2A1B(今晚問下hb先!)
20. chingyung...........2A1B
21. ymc2727............2A1B


伯爵府

積分: 17686


3253#
發表於 05-11-28 14:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

咁係讚我定笑fish 先
CarMan 寫道:
fish 根本似你,
震震話你好斯文,
佢話見你同fish講野好鬼斯文wor


侯爵府

積分: 24274


3254#
發表於 05-11-28 14:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

魚媽:
你有冇試過唔好咁斯文
搵d激d既野去令佢ka ka 笑呢?
令BB ka ka 笑既,一定係低級趣味�好刺激的activity呀!
ymc2727 寫道:
66,
有時我都好羡慕您地d bb
一出街玩就笑得好開心, ka ka 聲咁
fish 係唔會架, 佢對一切都好處之泰然咁, 唔cry 已經好比面, 最多係smile
不過我都接受咗, fish 真係比較c 文同內歛
唔羡慕得咁多


男爵府

積分: 8305


3255#
發表於 05-11-28 14:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

係真唔係呀..
[quote]
SZEYUEN 寫道:
anson佢見到子昂係咁扯佢件衫叫佢

[quote]


伯爵府

積分: 17686


3256#
發表於 05-11-28 14:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

草,
響屋企, always, 出街, no way
kyleung 寫道:
魚媽:
你有冇試過唔好咁斯文
搵d激d既野去令佢ka ka 笑呢?
令BB ka ka 笑既,一定係低級趣味�好刺激的activity呀!


伯爵府

積分: 17947


3257#
發表於 05-11-28 14:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 25(18/11/2005)

係咪最後人數ar
[size=large]1218 小型X'mas Party

時間: 12:00 noon - 5:00 pm
(首3個鐘免費, 打後2個小時為@$200)
地點:
紀律部隊人員體育及康樂會
銅鑼灣掃桿埔綿花路9號
(聖保綠醫院後面)
人數: 約20-25個家庭

[size=medium]收費:
大人: $48
小童(age3-11): $33
under age 3: free of charge (免費)
是日係食lunch buffet架, drink 只包一柸

[size=large]另外: 每個家庭需要比多$40為當日入場的聖誕禮物包和會場的費用

[size=large]到場參加既朋友請備一份$50以上, $100下既禮物黎玩交換禮物遊戲, 除bb外, 小朋友都可以參加架! 總之你有買禮物黎玩, 就有得交換架喇!!

[size=x-large]今次係無任何sponsor架,所以唔會有皓皓b拎走架

因為時間關係, 有姊妹已報名了
login name or name...........人數
1. Waylie...........2A1B
2. 咸66...........2A1B
3. 雪人...........2A1B
4. 打打...........2A1B2C
5. Anna...........2A1B
6. Sze...........1A1B
7. 金撈媽...........2A1B
8. Car仔...........2A1B
9. CarMan...........2A1B
10. Karen...........2A1B
11. Elaine...........2A1B
12. kyleung........2A1B (報左先,冇蝕底!好少有有function攪我都唔知添 )
13. willie..........2A1B1C
14. barry..........2A1B
15. stellacay..........2A1B
16. Jodie...............2A1B
17. Valeriemama......2A1B
18. fergus................2A1B
19. Queenie.............2A1B(今晚問下hb先!)
20. chingyung...........2A1B
21. ymc2727............2A1B


伯爵府

積分: 17618


3258#
發表於 05-11-28 14:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


e組即係星期2 9:30-10:45
我今朝比$時問c組係咪有個小朋友姓葉ge
所以我知你掂著low


珍珠宮

積分: 33190


3259#
發表於 05-11-28 14:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

2樣都唔係,
只不過震震見開個d 都唔係斯文型,
佢見到你, 咪覺得好斯文囉.
仲有你成日話fish 係smile
咪就係因為似你, 出街斯文囉,
係屋企open囉
ymc2727 寫道:
咁係讚我定笑fish 先


珍珠宮

積分: 33190


3260#
發表於 05-11-28 14:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 25(18/11/2005)

唔該晒, 寶珠姐, 我已經將1218忘記左添
stellacay 寫道:
係咪最後人數ar
[size=large]1218 小型X'mas Party

時間: 12:00 noon - 5:00 pm
(首3個鐘免費, 打後2個小時為@$200)
地點:
紀律部隊人員體育及康樂會
銅鑼灣掃桿埔綿花路9號
(聖保綠醫院後面)
人數: 約20-25個家庭

[size=medium]收費:
大人: $48
小童(age3-11): $33
under age 3: free of charge (免費)
是日係食lunch buffet架, drink 只包一柸

[size=large]另外: 每個家庭需要比多$40為當日入場的聖誕禮物包和會場的費用

[size=large]到場參加既朋友請備一份$50以上, $100下既禮物黎玩交換禮物遊戲, 除bb外, 小朋友都可以參加架! 總之你有買禮物黎玩, 就有得交換架喇!!

[size=x-large]今次係無任何sponsor架,所以唔會有皓皓b拎走架

因為時間關係, 有姊妹已報名了
login name or name...........人數
1. Waylie...........2A1B
2. 咸66...........2A1B
3. 雪人...........2A1B
4. 打打...........2A1B2C
5. Anna...........2A1B
6. Sze...........1A1B
7. 金撈媽...........2A1B
8. Car仔...........2A1B
9. CarMan...........2A1B
10. Karen...........2A1B
11. Elaine...........2A1B
12. kyleung........2A1B (報左先,冇蝕底!好少有有function攪我都唔知添 )
13. willie..........2A1B1C
14. barry..........2A1B
15. stellacay..........2A1B
16. Jodie...............2A1B
17. Valeriemama......2A1B
18. fergus................2A1B
19. Queenie.............2A1B(今晚問下hb先!)
20. chingyung...........2A1B
21. ymc2727............2A1B

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo