立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12508
原帖由 glorialeebaby 於 12-02-24 發表 cc叔婆放麵粉個架成日都吉,越來越多人自己整麵包蛋糕
積分: 10570
原帖由 yanyvonne 於 12-02-24 發表 緊系最近憶世通有部麵包機又多人整包我見連d男人都去買麵粉 ...
翡翠宮
積分: 81530
yanyvonne 發表於 12-2-24 21:28 緊系最近憶世通有部麵包機又多人整包我見連d男人都去買麵粉 ...
珍珠宮
積分: 46432
原帖由 yanyvonne 於 12-02-24 發表 洋蔥煙肉吐司-液種 有14cm 高
原帖由 tp168 於 12-02-24 發表 呢部唔知有無 p 仔咁好用呢
原帖由 emryhk 於 12-02-24 發表 我的第一機包出爐了,有16cm
伯爵府
積分: 17076
yanyvonne 發表於 12-2-24 20:47 有韓國麵包粉嗎?系明天去買!
原帖由 88328mama 於 12-02-24 發表 今日荃灣有韓粉到左, 不過過完年唔駛入咁多,所以祇係買左 2包, 反正有朋友用過 金象粉, 本土出品, 個包做出 ...
積分: 37201
原帖由 吉蒂小豬 於 12-02-24 發表 第二機包,跟書做,有17cm
hallonatalie 發表於 12-2-24 17:09 Expired date 去到幾時 ? 死火, 一屋都係麵粉架喇, 食唔切喎 ~~
男爵府
積分: 6468
吉蒂小豬 發表於 12-2-24 21:59 第二機包,跟書做,有17cm
原帖由 yanyvonne 於 12-02-24 發表 什麼包!勁呀
emryhk 發表於 12-2-24 22:07 切開好軟熟,寶刀未到,切到好肉酸>_< 我老公試緊味,佢話好食。
原帖由 吉蒂小豬 於 12-02-24 發表 白面包,加咗egg 要打好基礎 媽咪一家ko咗琴晚果機包,媽咪話冇諗過好似街賣咁好味:ilove ...
瑪瑙宮
積分: 135797
So肥 發表於 12-2-24 19:39 係囉,明明熱到C,食lunch就好凍喇
原帖由 emryhk 於 12-02-24 發表 切開好軟熟,寶刀未到,切到好肉酸>_< 我老公試緊味,佢話好食。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy