跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17684


3261#
發表於 05-11-28 14:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

名咀oh!
CarMan 寫道:
2樣都唔係,
只不過震震見開個d 都唔係斯文型,
佢見到你, 咪覺得好斯文囉.
仲有你成日話fish 係smile
咪就係因為似你, 出街斯文囉,
係屋企open囉 [quote]
ymc2727 寫道:
咁係讚我定笑fish 先
[/quote]


男爵府

積分: 8305


3262#
發表於 05-11-28 14:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 25(18/11/2005)

咁神秘既, 我又要報名.
ritaor66 寫道:
係咪最後人數ar
[size=large]1218 小型X'mas Party

時間: 12:00 noon - 5:00 pm
(首3個鐘免費, 打後2個小時為@$200)
地點:
紀律部隊人員體育及康樂會
銅鑼灣掃桿埔綿花路9號
(聖保綠醫院後面)
人數: 約20-25個家庭

[size=medium]收費:
大人: $48
小童(age3-11): $33
under age 3: free of charge (免費)
是日係食lunch buffet架, drink 只包一柸

[size=large]另外: 每個家庭需要比多$40為當日入場的聖誕禮物包和會場的費用

[size=large]到場參加既朋友請備一份$50以上, $100下既禮物黎玩交換禮物遊戲, 除bb外, 小朋友都可以參加架! 總之你有買禮物黎玩, 就有得交換架喇!!

[size=x-large]今次係無任何sponsor架,所以唔會有皓皓b拎走架

因為時間關係, 有姊妹已報名了
login name or name...........人數
1. Waylie...........2A1B
2. 咸66...........2A1B
3. 雪人...........2A1B
4. 打打...........2A1B2C
5. Anna...........2A1B
6. Sze...........1A1B
7. 金撈媽...........2A1B
8. Car仔...........2A1B
9. CarMan...........2A1B
10. Karen...........2A1B
11. Elaine...........2A1B
12. kyleung........2A1B (報左先,冇蝕底!好少有有function攪我都唔知添 )
13. willie..........2A1B1C
14. barry..........2A1B
15. stellacay..........2A1B (今晚問下hb先!)
16. Jodie...............2A1B
17. Valeriemama......2A1B
18. fergus................2A1B
19. Queenie.............2A1B(今晚問下hb先!)
20. chingyung...........2A1B
21. ymc2727............2A1B
22. lovelycat.............2A1B


侯爵府

積分: 24274


3263#
發表於 05-11-28 14:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)



CarMan 寫道:
咪就係因為似你, 出街斯文囉,
係屋企open囉


侯爵府

積分: 24274


3264#
發表於 05-11-28 14:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

?????
playgroup???
幼兒園????
ritaor66 寫道:

e組即係星期2 9:30-10:45
我今朝比$時問c組係咪有個小朋友姓葉ge
所以我知你掂著low


侯爵府

積分: 21537


3265#
發表於 05-11-28 14:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


伯爵府

積分: 17618


3266#
發表於 05-11-28 14:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 25(18/11/2005)

由於要落訂同話比餐廳知有幾多人
所以請大家confirm一吓先 係咪最後人數ar

[size=large]1218 小型X'mas Party

時間: 12:00 noon - 5:00 pm
(首3個鐘免費, 打後2個小時為@$200)
地點:
紀律部隊人員體育及康樂會
銅鑼灣掃桿埔綿花路9號
(聖保綠醫院後面)
人數: 約20-25個家庭

[size=medium]收費:
大人: $48
小童(age3-11): $33
under age 3: free of charge (免費)
是日係食lunch buffet架, drink 只包一柸

[size=large]另外: 每個家庭需要比多$40為當日入場的聖誕禮物包和會場的費用

[size=large]到場參加既朋友請備一份$50以上, $100下既禮物黎玩交換禮物遊戲, 除bb外, 小朋友都可以參加架! 總之你有買禮物黎玩, 就有得交換架喇!!

[size=x-large]今次係無任何sponsor架,所以唔會有皓皓b拎走架

因為時間關係, 有姊妹已報名了
login name or name...........人數
1. Waylie...........2A1B
2. 咸66...........2A1B (confirmed)
3. 雪人...........2A1B
4. 打打...........2A1B2C
5. Anna...........2A1B
6. Sze...........1A1B
7. 金撈媽...........2A1B
8. Car仔...........2A1B
9. CarMan...........2A1B
10. Karen...........2A1B
11. Elaine...........2A1B
12. kyleung........2A1B (報左先,冇蝕底!好少有有function攪我都唔知添 )
13. willie..........2A1B1C
14. barry..........2A1B
15. stellacay..........2A1B
16. Jodie...............2A1B
17. Valeriemama......2A1B
18. fergus................2A1B
19. Queenie.............2A1B(今晚問下hb先!)
20. chingyung...........2A1B
21. ymc2727............2A1B


公爵府

積分: 27329


3267#
發表於 05-11-28 14:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


乜我個囡返 c 組我都唔知

ritaor66 寫道:

e組即係星期2 9:30-10:45
我今朝比$時問c組係咪有個小朋友姓葉ge
所以我知你掂著low


琥珀宮

積分: 165356


3268#
發表於 05-11-28 14:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

你同華建笑多d
好自然fish就會笑多d

ymc2727 寫道:
66,
有時我都好羡慕您地d bb
一出街玩就笑得好開心, ka ka 聲咁
fish 係唔會架, 佢對一切都好處之泰然咁, 唔cry 已經好比面, 最多係smile
不過我都接受咗, fish 真係比較c 文同內歛
唔羡慕得咁多


公爵府

積分: 27329


3269#
發表於 05-11-28 14:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


pg

kyleung 寫道:
?????
playgroup???
幼兒園????
[quote]
ritaor66 寫道:

e組即係星期2 9:30-10:45
我今朝比$時問c組係咪有個小朋友姓葉ge
所以我知你掂著low
[/quote]


侯爵府

積分: 23951


3270#
發表於 05-11-28 14:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 25(18/11/2005)

66,
I still not confirm on 1218. can I confirm later. Besides I helped hellobaby to reserve 2A1b, but don't know whether she confirm or not


伯爵府

積分: 17618


3271#
發表於 05-11-28 14:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


C組咪 sat 2:30果組low [quote]
Valeriemama 寫道:

乜我個囡返 c 組我都唔知


琥珀宮

積分: 165356


3272#
發表於 05-11-28 14:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

冇晒私隱

Valeriemama 寫道:

乜我個囡返 c 組我都唔知

[quote]
ritaor66 寫道:

e組即係星期2 9:30-10:45
我今朝比$時問c組係咪有個小朋友姓葉ge
所以我知你掂著low
[/quote]


侯爵府

積分: 24274


3273#
發表於 05-11-28 14:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我相信佢地兩個都有笑
不過會係好溫柔好斯文果隻!!
唔會似我癲婆咁笑


SZEYUEN 寫道:
你同華建笑多d
好自然fish就會笑多d


珍珠宮

積分: 33190


3274#
發表於 05-11-28 14:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 25(18/11/2005)

仲有lovelycat

由於要落訂同話比餐廳知有幾多人
所以請大家confirm一吓先 係咪最後人數ar

[size=large]1218 小型X'mas Party

時間: 12:00 noon - 5:00 pm
(首3個鐘免費, 打後2個小時為@$200)
地點:
紀律部隊人員體育及康樂會
銅鑼灣掃桿埔綿花路9號
(聖保綠醫院後面)
人數: 約20-25個家庭

[size=medium]收費:
大人: $48
小童(age3-11): $33
under age 3: free of charge (免費)
是日係食lunch buffet架, drink 只包一柸

[size=large]另外: 每個家庭需要比多$40為當日入場的聖誕禮物包和會場的費用

[size=large]到場參加既朋友請備一份$50以上, $100下既禮物黎玩交換禮物遊戲, 除bb外, 小朋友都可以參加架! 總之你有買禮物黎玩, 就有得交換架喇!!

[size=x-large]今次係無任何sponsor架,所以唔會有皓皓b拎走架

因為時間關係, 有姊妹已報名了
login name or name...........人數
1. Waylie...........2A1B
2. 咸66...........2A1B (confirmed)
3. 雪人...........2A1B
4. 打打...........2A1B2C
5. Anna...........2A1B
6. Sze...........1A1B
7. 金撈媽...........2A1B
8. Car仔...........2A1B
9. CarMan...........2A1B
10. Karen...........2A1B
11. Elaine...........2A1B
12. kyleung........2A1B (報左先,冇蝕底!好少有有function攪我都唔知添 )
13. willie..........2A1B1C
14. barry..........2A1B
15. stellacay..........2A1B
16. Jodie...............2A1B
17. Valeriemama......2A1B
18. fergus................2A1B
19. Queenie.............2A1B(今晚問下hb先!)
20. chingyung...........2A1B
21. ymc2727............2A1B
22. lovelycat.............2A1B


珍珠宮

積分: 33190


3275#
發表於 05-11-28 14:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 25(18/11/2005)

66


伯爵府

積分: 17618


3276#
發表於 05-11-28 14:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂?--Part 25(18/11/2005)

合合
佢地話要30號前交訂
我都要問吓果邊如果臨時加人得唔得
最緊要唔好臨時縮晒唔見d人啫
因為最少要40人先有間房ga
依家已經ok......我驚會少人啫
happy_mother 寫道:
66,
I still not confirm on 1218. can I confirm later. Besides I helped hellobaby to reserve 2A1b, but don't know whether she confirm or not


琥珀宮

積分: 165356


3277#
發表於 05-11-28 14:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)



kyleung 寫道:
我相信佢地兩個都有笑
不過會係好溫柔好斯文果隻!!
唔會似我癲婆咁笑


[quote]
SZEYUEN 寫道:
你同華建笑多d
好自然fish就會笑多d
[/quote]


公爵府

積分: 27329


3278#
發表於 05-11-28 14:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


66
咁你係咪明天第 1 堂??
邊個教??
我聽其他亞媽話 miss lau 幾好
佢教星期 6, 正是 valerie 個班


伯爵府

積分: 17618


3279#
發表於 05-11-28 14:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

咩je....我又up得出個姓
人地想睇吓叻女得唔得之嘛 :tongue: :tongue: [quote]
SZEYUEN 寫道:
冇晒私隱


伯爵府

積分: 17947


3280#
發表於 05-11-28 14:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

叻叻,
乜valerie唔係返緊pg咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo