心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21395


3281#
發表於 08-8-7 10:29 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-8-7 10:25 發表
各位早晨 !

俾下意見我好唔好, 奧數呀.

[quote]原文章由 雪文 於 08-8-4 10:50 發表
奧數- 好難呀, 我仔同女學返來做功課, 題題都話唔識, 要家長提示同鋪助 ...

雪文

我不嬲吾buy 呢d 野架wor, so 我no comments 呀


侯爵府

積分: 21395


3282#
發表於 08-8-7 10:36 |只看該作者
HEIMA

你好耐之前未玩服務生既, 我依家又玩緊(好落後tim), 我差中間果間restaurant 第10level 就拿晒星星啦, shushi, 玩左4 個levels 星..........其他未玩

想問, 如果全部有星星, 係吾係就'爆'機架啦?

all

我已經同工人傾好數, 提早續約啦


子爵府

積分: 14241


3283#
發表於 08-8-7 13:38 |只看該作者
我覺得奧數係俾啲數學有talent 既小朋友去enrich 佢地, 如果唔係, 都幾煩架讀奧數.

原文章由 雪文 於 08-8-7 10:25 發表
各位早晨 !

俾下意見我好唔好, 奧數呀.

[quote]原文章由 雪文 於 08-8-4 10:50 發表
奧數- 好難呀, 我仔同女學返來做功課, 題題都話唔識, 要家長提示同鋪助 ...


子爵府

積分: 14241


3284#
發表於 08-8-7 13:38 |只看該作者
yes, 咁就係爆機啦.

幾時去續約呀

原文章由 hinhinmummy 於 08-8-7 10:36 發表
HEIMA

你好耐之前未玩服務生既, 我依家又玩緊(好落後tim), 我差中間果間restaurant 第10level 就拿晒星星啦, shushi, 玩左4 個levels 星..........其他未玩

想問, 如果全部有星星, 係吾係就'爆'機架啦?

all

我已 ...


侯爵府

積分: 21395


3285#
發表於 08-8-7 14:45 |只看該作者
原文章由 heihei媽 於 08-8-7 13:38 發表
yes, 咁就係爆機啦.

幾時去續約呀

甘易就爆機架啦?

續約, 我搵agent 攪啦, 吾好煩啦, 佢收我700元之麻(未計入境處果160元)


子爵府

積分: 14241


3286#
發表於 08-8-7 16:00 |只看該作者
好低下喎, 係咪jackie 個度呀

原文章由 hinhinmummy 於 08-8-7 14:45 發表

甘易就爆機架啦?

續約, 我搵agent 攪啦, 吾好煩啦, 佢收我700元之麻(未計入境處果160元)


侯爵府

積分: 21395


3287#
發表於 08-8-7 18:11 |只看該作者
原文章由 heihei媽 於 08-8-7 16:00 發表
好低下喎, 係咪jackie 個度呀

緊係吾係啦, 佢收我二千幾呀, 真係crazy

我以前果間agent 咋


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


3288#
發表於 08-8-8 11:34 |只看該作者
唔該晒heima同hinhinmummy. 我睇下亞仔學校如下學期有得學, 俾佢再試. 我囡就唔好玩啦.

原文章由 heihei媽 於 08-8-7 13:38 發表
我覺得奧數係俾啲數學有talent 既小朋友去enrich 佢地, 如果唔係, 都幾煩架讀奧數.
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


3289#
發表於 08-8-8 18:40 |只看該作者
雪文

其實呢, 公文, 珠算, 奧數果d 我吾係好buy

尤其珠算, 我吾知我有無理解錯啦, 佢地only 比個組合佢地, 即係6 + 4 =10, 3+7 又係=10

至於點解6 + 4 = 10呢, 好似無教

另外公文又係, 明明3年級, 點解要做到4年級既數呢, 係吾係3年級做到4年級既數就叻d 呢?

佢地only 填鴨式甘填個小朋友, 一日做10頁紙, 做到你識, 又吾比家長係屋企教, 果樹既老師又吾教, 話佢地鼓勵小朋友自學自習.............話看果d exercise 的example 就會明...........我信有d 小朋友真係會明, 但明, 吾係理解, 可能因為我個仔既關係啦, 我著重佢地的理解, 多過佢地識得做............

吾知你明吾明我乜野意思啦

heima

我今日去左教協, 原來果樹d magic fairy 吾係好貴架咋...............有一個出版商果d, 3x 本咋, 我出晒血........血流成河.............


大宅

積分: 4014


3290#
發表於 08-8-14 10:49 |只看該作者
原文章由 hinhinmummy 於 08-8-8 18:40 發表
雪文

其實呢, 公文, 珠算, 奧數果d 我吾係好buy

尤其珠算, 我吾知我有無理解錯啦, 佢地only 比個組合佢地, 即係6 + 4 =10, 3+7 又係=10

至於點解6 + 4 = 10呢, 好似無教

另外公文又係, 明明3年級, 點解要做到4年 ...


我都覺 好似公文c做難做 做到佢地一睇就知答案 都唔洗思考
珠算 學個時真係計得好快 但一唔學就c 會唔記得再+要色應過用心計算來計數
但奧數我就唔知


大宅

積分: 4014


3291#
發表於 08-8-14 10:53 |只看該作者
想問下你地
我有位先人夠期起墓地(汁骨)
我想將佢火化 再排政府既骨灰位
骨灰就放係家先
你地知唔知我應該點去安排呀?
我無熟人介紹 怕比人搵老陳


大宅

積分: 4014


3292#
發表於 08-8-20 09:10 |只看該作者
原文章由 sally1 於 08-8-14 10:53 發表
想問下你地
我有位先人夠期起墓地(汁骨)
我想將佢火化 再排政府既骨灰位
骨灰就放係家先
你地知唔知我應該點去安排呀?
我無熟人介紹 怕比人搵老陳 ...



嘩 我留言後 無哂人既


侯爵府

積分: 21395


3293#
發表於 08-8-20 11:56 |只看該作者
原文章由 sally1 於 08-8-20 09:10 發表



嘩 我留言後 無哂人既

我今日岩岩先返

你們最後有無去三正半酒店呀?

執骨, sorry 我吾識架, 我62係寶福山


侯爵府

積分: 21395


3294#
發表於 08-8-20 12:08 |只看該作者
原文章由 sally1 於 08-8-14 10:49 發表


我都覺 好似公文c做難做 做到佢地一睇就知答案 都唔洗思考
珠算 學個時真係計得好快 但一唔學就c 會唔記得再+要色應過用心計算來計數
但奧數我就唔知 ...

我都覺得公文係c 做難做, 講真啦, 數學真係要做得多, 但就要明白個道理先得架, 但公文主張自學自習, 佢地係識做, 但明吾明呢?

如果c 做難做呢d, 我自己比都得啦, 駛吾駛比$ 去c 做難做呢?


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3295#
發表於 08-8-25 11:45 |只看該作者
阿仔今個星期六 in 第一間學校 la!!


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3296#
發表於 08-8-25 11:47 |只看該作者
我都唔識, 幫唔到你..

原文章由 sally1 於 08-8-20 09:10 發表



嘩 我留言後 無哂人既


侯爵府

積分: 21395


3297#
發表於 08-8-25 14:37 |只看該作者
原文章由 Oscar媽 於 08-8-25 11:45 發表
阿仔今個星期六 in 第一間學校 la!!

係之前sat 定係黎緊既sat 呀?


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3298#
發表於 08-8-25 14:56 |只看該作者
黎緊既 sat 呀! 30/8 11:30am


原文章由 hinhinmummy 於 08-8-25 14:37 發表

係之前sat 定係黎緊既sat 呀?


侯爵府

積分: 21395


3299#
發表於 08-8-26 14:05 |只看該作者
原文章由 Oscar媽 於 08-8-25 14:56 發表
黎緊既 sat 呀! 30/8 11:30am

甘祝你好運!


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3300#
發表於 08-8-26 16:56 |只看該作者
希望 la !!

原文章由 hinhinmummy 於 08-8-26 14:05 發表

甘祝你好運!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo