立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 14059
男爵府
積分: 5019
原文章由 anaBB 於 07-8-27 10:55 發表 佢包5個造型, 影完先發覺未影家庭照, 咪唯有+$105o羅. 如果唔要晒, 個package包38張相, +一個造型多7張相, total45張. 影左成百幾張, 點揀45張呀, 咪+$300要晒o羅. final $388+$105+$300=$795埋單.:) ...
大宅
積分: 1237
原文章由 Baby承恩 於 07-8-27 11:11 發表 BChiMa, 你book 左幾時呀....承恩&表哥要到11月先有得影呀....
禁止發言
積分: 21629
積分: 7640
原文章由 swisslady 於 07-8-27 11:11 發表 各位靚媽, 請問有無邊位係Stadio 123 同埋 My Babyface 都有影相架?? 邊間好d呀??? 邊間的公主/花女造型靚d呀??
侯爵府
積分: 23339
原文章由 anaBB 於 07-8-27 11:19 發表 係lu, 人地揀造型忘晒型嗎, 又唔提我地:tongue: 得5個造型真係幾難揀
積分: 7123
原文章由 Creamy_mami 於 07-8-27 11:03 發表 係呀, e家亞rain殺晒...我個同事勁鍾意rain, 我大肚嗰時佢成日攞住亞rain張相擺响我個肚度話囝囝一定要似亞rain喎...比佢激c:lol
原文章由 MMLCY 於 07-8-27 11:42 發表 hehe...我大肚時放左陳冠希張相係我枱頭
積分: 4940
原文章由 shirleytong28 於 07-8-27 11:19 發表 MY BABYFACE同生活印象差不多 我個人認為 123好抵 多花款 但攝影技巧同捕捉BB神態就生活印象同MYBABYFACE會好好多
原文章由 swisslady 於 07-8-27 11:57 發表 thanks shirley 咁我諗我會去My Babyface度影 :loveliness:
積分: 3767
積分: 8920
積分: 2080
原文章由 suki_pang 於 07-8-27 09:45 發表 喂喂喂...我生臭b出黎..係想似返個家...唁係綁.. 人..係綁唔住o既... 我想放棄.. 係...算啦..生存到一日得一日...
原文章由 Creamy_mami 於 07-8-27 12:00 發表 多寶媽...好多謝你 尋日學左好多野
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy