跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


321#
發表於 07-8-27 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5019


322#
發表於 07-8-27 11:15 |只看該作者
咁佢地見倒你地一家三口襯晒咁黎影相都冇問你地駛唔駛影家庭照咩 我揀衫嗰時佢地已經同我地減左一個做型for家庭照


原文章由 anaBB 於 07-8-27 10:55 發表
佢包5個造型, 影完先發覺未影家庭照, 咪唯有+$105o羅.
如果唔要晒, 個package包38張相, +一個造型多7張相, total45張. 影左成百幾張, 點揀45張呀, 咪+$300要晒o羅.
final $388+$105+$300=$795埋單.:)

...


大宅

積分: 1237


323#
發表於 07-8-27 11:15 |只看該作者
我未book呀, 打算book11月, 你幾多號咩時間影呀, 如果book埋前後既時間, 可以同承恩&表哥影合照喎

原文章由 Baby承恩 於 07-8-27 11:11 發表
BChiMa,

你book 左幾時呀....承恩&表哥要到11月先有得影呀....
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


324#
發表於 07-8-27 11:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


325#
發表於 07-8-27 11:19 |只看該作者
MY BABYFACE同生活印象差不多 我個人認為 123好抵 多花款 但攝影技巧同捕捉BB神態就生活印象同MYBABYFACE會好好多

原文章由 swisslady 於 07-8-27 11:11 發表
各位靚媽, 請問有無邊位係Stadio 123 同埋 My Babyface 都有影相架?? 邊間好d呀??? 邊間的公主/花女造型靚d呀??


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


326#
發表於 07-8-27 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


327#
發表於 07-8-27 11:30 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 07-8-27 11:19 發表
係lu, 人地揀造型忘晒型嗎, 又唔提我地:tongue:
得5個造型真係幾難揀


如果唔係又點掙多你$105呀,傻媽


男爵府

積分: 7123


328#
發表於 07-8-27 11:42 |只看該作者
hehe...我大肚時放左陳冠希張相係我枱頭

原文章由 Creamy_mami 於 07-8-27 11:03 發表
係呀, e家亞rain殺晒...我個同事勁鍾意rain, 我大肚嗰時佢成日攞住亞rain張相擺响我個肚度話囝囝一定要似亞rain喎...比佢激c:lol


侯爵府

積分: 23339


329#
發表於 07-8-27 11:45 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 07-8-27 11:42 發表
hehe...我大肚時放左陳冠希張相係我枱頭


秘書長講兩句又


大宅

積分: 4940


330#
發表於 07-8-27 11:57 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 07-8-27 11:19 發表
MY BABYFACE同生活印象差不多 我個人認為 123好抵 多花款 但攝影技巧同捕捉BB神態就生活印象同MYBABYFACE會好好多


thanks shirley
咁我諗我會去My Babyface度影 :loveliness:


男爵府

積分: 5019


331#
發表於 07-8-27 12:00 |只看該作者
多寶媽...好多謝你
尋日學左好多野

原文章由 swisslady 於 07-8-27 11:57 發表


thanks shirley
咁我諗我會去My Babyface度影 :loveliness:


大宅

積分: 3767


332#
發表於 07-8-27 12:01 |只看該作者
早晨呀,各位靚媽

suki, 希望你可以堅強地,好好處理一下你同c6既去相,但請緊記臭b係你既命根,你咁辛苦先生到佢出來,你自己決定啦!
瑞瑞d相真係好好cute呀, 我最鍾意佢個恐龍look,瑞瑞同佢爸爸真係勁似 ,瑞瑞媽真係好靚女呀,

願願個天使look好得呀,我都好鍾意呀,但我比較鍾意上一輯的相多的,覺得願願笑得開心的

BChiMa,我都想book 時間同小遠子影多一輯呀,你會book邊間呀?

creamy,小伸好似你, 我都覺得小伸既牛仔look好型, 家姐又好靚女,一家四口既家庭相好sweet呀,個感覺好幸福呀

shirley,咁我個小遠子又屬於邊隻呢


男爵府

積分: 8920


333#
發表於 07-8-27 12:01 |只看該作者
Hi ya 大家好!!

瑞瑞好可愛呀!!!!佢個波牛look好有型呀!!!! 咁阿背心媽當然就一貫咁靚爆鏡啦!!


大宅

積分: 2080


334#
發表於 07-8-27 12:02 |只看該作者
suki,
你要記住,臭b依家係你的,無論情況點都好,臭B已經成為你的生命一部份..臭B就係你生活的動力

原文章由 suki_pang 於 07-8-27 09:45 發表

喂喂喂...我生臭b出黎..係想似返個家...唁係綁..
人..係綁唔住o既...

我想放棄.. 係...算啦..生存到一日得一日...


男爵府

積分: 7640


335#
發表於 07-8-27 12:03 |只看該作者
係喎 噚日你地玩得開心嗎 多寶媽 過唔過引呀

小遠子梗係老蘭雙雄果邊啦

原文章由 Creamy_mami 於 07-8-27 12:00 發表
多寶媽...好多謝你
尋日學左好多野


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


336#
發表於 07-8-27 12:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3767


337#
發表於 07-8-27 12:05 |只看該作者
原文章由 Creamy_mami 於 07-8-27 12:00 發表
多寶媽...好多謝你
尋日學左好多野


尋日miss左多寶媽果堂,真係唔好意思呀,小遠子仲未好返晒,我之前將的藥加埋係奶度俾佢食,點知佢而家見到支奶就唔肯飲呀,要我將的奶轉落個細樽度,佢先肯飲少少渣,真係俾佢玩到我cc下:-(


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


338#
發表於 07-8-27 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


339#
發表於 07-8-27 12:07 |只看該作者
11月8日9:44至12月7日2:23出生- 好勝心強, 無論讀書還是工作, 都有一股拼勁. 這月份出生的男女, 在事業上都有一番成就, 人際關係好, 同時桃花亦重.------學儒仔 桃花重咪叫佢做SALES囉 桃花重咪人緣旺 唔係桃花劫就阿彌陀佛啦


大宅

積分: 4940


340#
發表於 07-8-27 12:08 |只看該作者
原文章由 Creamy_mami 於 07-8-27 12:00 發表
多寶媽...好多謝你
尋日學左好多野


creamy, 好多謝你咁好心讚我呀, 我就覺得自己敎得唔係咁好, 好似敎得太快, 無咩時間比你地自己玩


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo