媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3608


321#
發表於 04-6-17 23:30 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

che,

你是不是經常寄相到各雜誌呀 ? 點解成日都見到她


男爵府

積分: 5742


322#
發表於 04-6-17 23:30 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

HI HONEY:
好掛住你呀..... 好想話你知, 而家JEFF進步左好多喇, 而家基本上去到陌生地方, 佢都唔會喊. 而且都可以主動同陌生人握手, 我同MAN都好開心...
同埋想問下你, 你係唔係EVERY SUN都帶GABBY番教會啦, 你多數番幾多點呀? 我都想番教會, 可能會帶埋JEFF.

A媽:
咁夜 , 板主都ZZZZZZZ, 無"王"管的, COME ON...........

CHE:


大宅

積分: 3608


323#
發表於 04-6-17 23:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

carcar,

詢眾要求...


大宅

積分: 2739


324#
發表於 04-6-17 23:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

carcar, congratulations!!!!! I'm so glad to hear that, too! What have you done? I may share your experience with my friends. What a big step... it's always not easy that a kid would take initiation to shake hand with others.
re: church
11:00am every Sunday okay? Welcome!

A-ma, GB is sleeping now! I could only show up when he retires.

che, :cry: just found GB with high temperature this evening... hope he gets well soon.

che/carcar, pls pray for him tonight before you go to bed.


男爵府

積分: 5742


325#
發表於 04-6-17 23:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

HONEY:
我諗同番PG有關係...仲有11月媽咪的支持同鼓勵 好似好行, 但係真的, 我有時會好沮喪, 好彩有你地..

11點時間幾好喎. 我會番的,,,安排下先..


大宅

積分: 2739


326#
發表於 04-6-17 23:46 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

carcar, goodie goodie... I shall wait...


大宅

積分: 2739


327#
發表於 04-6-17 23:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

car, 我有時"do"會好沮喪... esp when GB gets really cranky... same as you said好彩有你地.


男爵府

積分: 5742


328#
發表於 04-6-17 23:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

HONEY:
GABBY咩事發燒

我會為佢禱告. 仲有包包.
DON'T WORRY.

A媽:
戲肉


子爵府

積分: 10461


329#
發表於 04-6-17 23:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

HOney, Gabby 佢無物野事ma..

carcar, 好野你都join km.... 去談幼稚園加名呀 一齊交流下... 88 啦明天要開會again...


男爵府

積分: 5742


330#
發表於 04-6-17 23:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

TANNY: OK

HONEY: 我突然諗起"我的燈需要油"LEE首詩歌...
共勉之!!!!!!!!!!!!,


大宅

積分: 2739


331#
發表於 04-6-17 23:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

tanny/car,
I took him to a public indoor playgroup yesterday (first time) then I found him coughing twice last night.... :cry: I learnt a lesson... I shall never do it again. He stays good health for almost six months...

tanny,

car, thanks for praying for GB


大宅

積分: 2739


332#
發表於 04-6-18 00:01 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

car, yeah, 共勉之!!!!!!!!!!!!


禁止訪問

積分: 6817


333#
發表於 04-6-18 00:02 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5742


334#
發表於 04-6-18 00:02 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

HONEY:
其實唔怕的, 佢終有一日都要走出你的溫室....小病是福..因為會增強抵抗力.. 放開懷抱啦...


大宅

積分: 2739


335#
發表於 04-6-18 00:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

che, I thought you were gone to do your "home" work. Thanks for praying!

car, I got it!


男爵府

積分: 5742


336#
發表於 04-6-18 00:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

HI ALL:
我SLEEP喇. 88


男爵府

積分: 5467

貢獻勳章


337#
發表於 04-6-18 00:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

CARCAR:
咁係唔係12月先返km?做什麼你有咁既改變?你點同佢返學?我依家先發現同包包返學好煩,因屋企無直接車到km,一定要轉車,如果由地鐵行去要行20分鐘,多謝你包包祈禱

517 ee/ tanny ee/ MEI ee/ CARCAR ee/ Adrian媽媽/Helen ee/glory ee/jackie ee/bignose ee/anita ee/心心 ee/:要你地擔心真係唔好易意,我因為兩星期來都有間斷發燒,前晚我食完藥水之後咳血,嚇到daddy同mami立即車我去醫院,照過肺無野,但醫生要我入院,因我又一次出十幾隻牙,搞到牙肉好腫,仲生痱芝,又難咀,醫生驚我係手足口病,但我係醫院咁耐就cry咁耐,醫生唯有比我返家渡假,經daddy同mami細心照顧,我尋日退晒燒,醫生肯定我唔係手足口病,仲有咳血係可能係痱芝難咀同牙血,難咀只係生疱疹,所以今朝巳比我出院(包包字)

其實今次包包入院,我先領會天父好睇我,因我眼見包包比起其他住院小朋友病情輕,天父比左一個健康正常的包包比我,我巳心滿意足,巳經好感謝天父,仲有今次我又再一次覺得天父聽到我說話,我尋日祈禱,希望包包退燒同飲多d水,點知祈禱之後,包包無再回升體溫,係自上一次包包look落樓梯無野後,又再一次見證


Wendyc:
前幾天我先諗起你,先你好耐無入來傾計,唔知你點,依家你仲有左bb真係好開心,快d講下點樣成功做人,我地好多人都想生多個,當然我都係其中一份子

Tatacat:
換電話梗係換部可影相,可以隨時同彤彤影相嗎

心心:
崇真係$1800x10先arm/禮賢會好似係$1400,你d information係邊度搵?


禁止訪問

積分: 6817


338#
發表於 04-6-18 00:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6817


339#
發表於 04-6-18 00:14 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5467

貢獻勳章


340#
發表於 04-6-18 00:32 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 72)

che:其實包包無正式係醫院訓,因一到醫院佢就咸,醫生逼住要佢渡假,佢見到d人用mask就好驚,醫生話疱疹每個人都會生,只是第一次生同細個生會好辛苦,今次令我記起我媽咪同我講我一出生個口內就有50幾粒痱芝,又無藥可用,只好查藍藥水

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo