跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8434


321#
發表於 04-8-27 13:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada

你估逸逸媽今日仲去唔去你到?仲有果個好大聲話除咗打8號風球先唔來的jo, 佢有無上嚟!

好8的Celia
該用戶已被刪除

322#
發表於 04-8-27 13:56 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4360


323#
發表於 04-8-27 13:56 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,

水京的小朋友真正斗!! 見識咁廣!! 人仔細細行萬里路去, 自信心都強d 呀.. (只是我覺得, 係呀真的mau 論也).. :exclaim: :exclaim: :-P


男爵府

積分: 8434


324#
發表於 04-8-27 13:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哈!哈!佢琴晚仲講到好大條道理!乜今日就! ?-( ?-(
茵茵 寫道:
JO CALL左我話唔去喇=)


男爵府

積分: 8053


325#
發表於 04-8-27 14:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
Mcada

你估逸逸媽今日仲去唔去你到?仲有果個好大聲話除咗打8號風球先唔來的jo, 佢有無上嚟!

好8的Celia


聽講你尋日都好大聲話打3號風球先唔黎架bor~~~ 而家仲話人地....


男爵府

積分: 8434


326#
發表於 04-8-27 14:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

但都有話落雨就唔來!
Mcada 寫道:

聽講你尋日都好大聲話打3號風球先唔黎架bor~~~ 而家仲話人地....


男爵府

積分: 8434


327#
發表於 04-8-27 14:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada
咁之之今日去咗玩?


男爵府

積分: 8053


328#
發表於 04-8-27 14:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
Mcada
咁之之今日去咗玩?


冇呀, 係屋企咋.... 唉, 真係好想唔要姐姐....


男爵府

積分: 8434


329#
發表於 04-8-27 14:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

?-( ?-( ?-(
做乜樹?
Mcada 寫道:

冇呀, 係屋企咋.... 唉, 真係好想唔要姐姐....


男爵府

積分: 6881


330#
發表於 04-8-27 14:14 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

係law, 咩樹吾要姐姐??
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 8053


331#
發表於 04-8-27 14:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
?-( ?-( ?-(
做乜樹?


開始好懶, 個樣好寸, 態度好hill, 經常黑面.... 但係叫做企企理理, 醒醒目目, 放假早返, 又... 好錫之之咁...


男爵府

積分: 6881


332#
發表於 04-8-27 14:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

yan yan,

想問你好耐, 係吾洗陪勤b咩, 你係點樣上網架?? 我一揍住個仔, 就邊樹都吾洗去, 除非佢sleep左 .
Best regards,
[url=[img][/url]
該用戶已被刪除

333#
發表於 04-8-27 14:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4360


334#
發表於 04-8-27 14:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,

係咪因為唔要姐姐就可以整天有粒波陪您睇舖; 唔要姐姐, 又可以"亨"d 儲多d 錢比之之呢?..


大宅

積分: 4360


335#
發表於 04-8-27 14:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:

開始好懶, 個樣好寸, 態度好hill, 經常黑面....


:-( :-( :-( :-(
該用戶已被刪除

336#
發表於 04-8-27 14:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


337#
發表於 04-8-27 14:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁你要發吓圍! :-x :-x
Mcada 寫道:

開始好懶, 個樣好寸, 態度好hill, 經常黑面.... 但係叫做企企理理, 醒醒目目, 放假早返, 又... 好錫之之咁...


男爵府

積分: 8434


338#
發表於 04-8-27 14:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

小豆丁都瞓咗! :mrgreen: :mrgreen:
茵茵 寫道:
而家佢就訓左喇


男爵府

積分: 8053


339#
發表於 04-8-27 14:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
咁唔得喎.... 為乜HILL 同INCH?
如果返到屋企都仲要O弟佢面色, 好辛苦喎


我都唔知, 不過佢day 1都唔係個d "yes mom"個d架啦.... 我諗同佢冇mud家庭負擔有關, 打風流工.

即係佢去到我呀媽同奶奶庶時, 我地食飯佢睇之之, 佢會坐係梳化睇囉, 睇埋電視個隻, 即係好似我地咁...

仲有同佢講野永遠唔出聲答你, 唔好話: yes, mom, 連ok都唔會, 要你問佢明唔明先會答.

係呀, 呢排好down係因為個女成日打我, 返到去姐姐又黑面寸4, 好似個個都恰我咁, 好慘呀!

但係佢又叫做好企理, 醒目, 唔駛點講就醒水, 冇借錢問題, 放假全日dut係教會個d, 8點就返到屋企架啦, 我見仲有好多賓姐寧願係樓下公園傾計傾到11點都唔願返屋企囉....

點好?


男爵府

積分: 8053


340#
發表於 04-8-27 14:26 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

marykwan615 寫道:
mcada,

係咪因為唔要姐姐就可以整天有粒波陪您睇舖; 唔要姐姐, 又可以"亨"d 儲多d 錢比之之呢?..


慳錢係一個原因.... 但係都係唔滿意多d.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo