時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 38544


321#
發表於 20-4-15 12:16 |只看該作者
freespeech 發表於 20-4-14 21:22
多謝啦!
千萬唔好再要放咁多人來自由行,比香港人自已靠自已。自由行帶左幾多問題比香港你唔講。

啱呀,記得有骨氣靠自己,到時無客無錢交租比人工唔好又喊晒叫政府補償呀吓!

點評

ginevra    發表於 20-4-15 12:20


珍珠宮

積分: 34108


322#
發表於 20-4-15 12:17 |只看該作者
muichiting 發表於 20-4-15 10:44
好多謝你用心回覆,360 759可能因為佢哋有,但金舖藥房你唔講?周圍屙屎尿,唔排隊,黑人憎就係黑人憎架啦 ...

其實大家既觀點與角度唔同..
點討論都唔會有結果..
所以我話希望內地旅客唔再來.. 中國唔好再幫香港..
睇下香港跌到落谷底時,班黃人仲會唔會醒..
呢 d 野針唔咭到肉唔知痛..
長痛不如短痛..
有時置之死地而後生反而有奇蹟出現..


大宅

積分: 3264


323#
發表於 20-4-15 12:17 |只看該作者
freespeech 發表於 20-4-14 21:37
你講的行業,好景時帶到D租、物價幾貴,做自由行生意的賺了不少。 根本是個扭曲了的經濟狀況,引至社會分 ...

贊同, 任何事太依重一方都係弊多於利,睇各國依重內地製造業就知,以前香港旅遊業靠世界各地遊客,唔知幾時開始已經一面倒只靠內地客,再說,內地真的發展比香港好,但又睇返點解內地客就算同一品牌,即使內地有專門店,都要落香港買,只因佢地自己都深知內地多假貨



侯爵府

積分: 23415

2024年龍年勳章 畀面勳章


324#
發表於 20-4-15 12:30 |只看該作者
freespeech 發表於 20-4-14 21:22
多謝啦!
千萬唔好再要放咁多人來自由行,比香港人自已靠自已。自由行帶左幾多問題比香港你唔講。

當然有辦法生存啦!
多啲淘寶咪得囉!


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


325#
發表於 20-4-15 12:31 |只看該作者
hebesiu 發表於 20-4-14 21:17
我個人估疫情後 , 中國會快速回復
但中國仲會唔會再幫香港 ? 香港既利用價值己大不如前 ...



水晶宮

積分: 58735


326#
發表於 20-4-15 12:42 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 BKsquare 於 20-4-15 12:42 編輯

咪天真啦
我係內地人都唔會過黎旅行啦
有咩咁新鮮
又俾人歧視
又踢人行李
又打人

前世未受過氣啊


子爵府

積分: 12163


327#
發表於 20-4-15 13:01 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 20-4-15 12:09
答左你好多!你上網找下資料吧!
講唔出?
獻醜不如藏拙


男爵府

積分: 6212


328#
發表於 20-4-15 13:27 |只看該作者
iisan 發表於 20-4-14 23:11
你錯了,香港哪裡靠旅遊業

簡簡單單打句 "香港經濟收入來源"就已經搵到資料
說人錯時,自己又唔做功課

https://www.statistics.gov.hk/pub/B71912FB2019XXXXB0100.pdf


伯爵府

積分: 16808


329#
發表於 20-4-15 13:34 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


珍珠宮

積分: 38544


330#
發表於 20-4-15 13:36 |只看該作者
Lmykfg 發表於 20-4-15 12:17
贊同, 任何事太依重一方都係弊多於利,睇各國依重內地製造業就知,以前香港旅遊業靠世界各地遊客,唔知幾時開 ...

或者咁講,就好似香港好多品牌都有,點解要飛去法國、英國買?因為有些定價同扣稅後比香港平,我估大陸人來港未必全為購物,只係旅遊順道買返去,仲有,最最最重點的是,不要忘記中國14億人口,係14億!不是所有大陸人會專登來港買嘢,會來港旅行同專登買嘢嘅只係佔好少數,不要講到大陸要靠香港先買到野


大宅

積分: 4931


331#
發表於 20-4-15 13:42 |只看該作者
ricecooking 發表於 20-4-15 09:49
物價點解會降,全部入口既,人地外國做咩要減價平比你,貿易戰加稅更加唔會平。唔靠中國,除非香港自己開 ...


你講周處空舖,租金點解唔降?!

香港物價大部份受地價、租金影響,點會唔降?!

貨物外地入口,又如何,好多外國物價都比香港平!香港人咁鐘意旅行,如台北、大阪,郁比在香港買得爽呀!


子爵府

積分: 10197


332#
發表於 20-4-15 13:43 |只看該作者
tsewong 發表於 20-4-15 09:31
我以前做Marketing,老細教過我一句嘢我覺得幾有用,就係平靚快通常只可選兩樣

要平要靚就唔會快,要平要 ...

本帖最後由 twchung 於 20-4-15 13:43 編輯



大宅

積分: 4931


333#
發表於 20-4-15 13:45 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 20-4-15 11:56
當然有,呃D有病既人練功,之後又叫他貼野喺屋企,之後又叫他去周圍傳教!又話中國點打壓佢地⋯⋯
...


法輪功在香港並不流行


大宅

積分: 1811


334#
發表於 20-4-15 13:46 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得唔好再推什麼自由行了,一黎香港人唔領情,二來大陸今次都好傷,大陸人去國內旅行留國消費都好d囉.


男爵府

積分: 6110


335#
發表於 20-4-15 13:49 |只看該作者
麻煩你 發表於 20-4-15 08:39
點解次次都要退錢咁賤格,仲拎出黎講

首先,這是店舖賦予顧客的權利,退錢是我的自由,請不要人身攻擊。再者,買回來的提子,拆開保鮮紙發現有十多粒提子壓扁了而不能吃,這樣的情況下我會影相並告知店舖要多加注意,期望改善包裝和保存方式,同時為此按比例而退款,可以選擇只退部分款項的。因為有退款,之後我再買提子,發覺壓扁提子的情況有改善,但仍有四五粒,我會再按比例退款,希望店舖將來能做到買回來的提子全部是完美可以吃下肚的。所以我才說退款金額一次比一次減少了,而且退款不是現金,我要再幫襯買水果才可以扣除的,這只是一種營商手法,利用退款吸引客人回頭再買水果,這樣店舖才有機會讓客人看到他們是否有改善。否則買完一次,提子不是粒粒都食得,又不能退錢,我唔會再幫襯第二次啦。



大宅

積分: 4931


336#
發表於 20-4-15 13:51 |只看該作者
MMVV 發表於 20-4-15 13:34
所以D人佛佛地。以為機建是倒錢落海。攪機建政府要請好多工人。即使是政府通過機建比錢市民,當然市民要付 ...


你去睇下條港珠澳大橋有幾少車、高鐵有幾多香港人用、個蓮塘口岸空空如也。現時D基建是為配合大陸而建,不是真為港發展,令人氣憤。'


大宅

積分: 4555


337#
發表於 20-4-15 13:52 |只看該作者
個人不太喜歡靠自由行維生的經濟模式,只能解燃眉之急,長遠會帶來壞影響,例如物價樓價不正常飇升,政府應該作長遠規劃,令香港可以自給自足,才不會一個浪翻過來就撐不住


男爵府

積分: 6110


338#
發表於 20-4-15 13:59 |只看該作者
freespeech 發表於 20-4-15 13:51
你去睇下條港珠澳大橋有幾少車、高鐵有幾多香港人用、個蓮塘口岸空空如也。現時D基建是為配合大陸而建, ...

機建是長遠投資, 不是一時三刻能看到効用的,如香港赤蠟角機場,當年中國政府反對的,因為這是英國政府最後的吸水計劃,但是現在看來,香港的確需要一個新機場。



伯爵府

積分: 16808


339#
發表於 20-4-15 14:04 |只看該作者
freespeech 發表於 20-4-15 13:51
你去睇下條港珠澳大橋有幾少車、高鐵有幾多香港人用、個蓮塘口岸空空如也。現時D基建是為配合大陸而建, ...

但當十年過後你一定後悔自己說話。就如澳門十年前望對面橫琴的荒涼和現在對面橫琴的繁榮,你完全估不到。


翡翠宮

積分: 85721

2025勳章蛇年勳章


340#
發表於 20-4-15 14:08 |只看該作者
tcftcf 發表於 20-4-15 13:01
講唔出?

你咪入法輪功了解清楚D囉!
自由太多會令世人失去平衡

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo