跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1157


321#
發表於 09-7-17 15:45 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 15:12 發表
一般啦!宜家主要都係湊小b多,頭先小b訓覺訓左成2個鐘所以咪得閒啲囉!不過逢假期星期六,曰我c6係到就要比番部腦佢玩啦! 我小b宜家要飲奶啦! ...

星期六,曰多數係屋企?


大宅

積分: 1157


322#
發表於 09-7-17 15:47 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 15:27 發表
真係好羡慕妳地BB可以"抺"大隻眼就咁飲奶, 我小B從來都唔會"抺"大隻眼飲奶 !


唔飲奶奶, 食唔食粥仔?


禁止訪問

積分: 5956


323#
發表於 09-7-17 15:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1157


324#
發表於 09-7-17 15:49 |只看該作者
小b依家瞓咗, 家姐睇VCD. 我依家好清靜


禁止訪問

積分: 5956


325#
發表於 09-7-17 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


326#
發表於 09-7-17 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9811


327#
發表於 09-7-17 16:08 |只看該作者
咁玩啦 ! 一d都唔enjoy呀 !

原帖由 IPBB 於 09-7-17 15:51 發表



可能佢 enjoy麻... !


男爵府

積分: 9811


328#
發表於 09-7-17 16:21 |只看該作者
粥仔, 飯仔都係食少少, 一食嘢要佢坐係定定一定要比嘢佢玩 ! 如果唔係 ! 我都未見過佢乖張開口食呀 !



原帖由 adayautsang 於 09-7-17 15:47 發表


唔飲奶奶, 食唔食粥仔?


大宅

積分: 1157


329#
發表於 09-7-17 16:26 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 16:21 發表
粥仔, 飯仔都係食少少, 一食嘢要佢坐係定定一定要比嘢佢玩 ! 如果唔係 ! 我都未見過佢乖乖張開口食呀 !


佢食飯同飲奶都要一路玩一路講, 佢都唔鍾意飲奶, 粥仔同飯仔就好d.


大宅

積分: 1157


330#
發表於 09-7-17 16:32 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-17 15:49 發表



我應該會搭bus 238x 呀 !


你係邊到落車, 總站行去都好遠!


男爵府

積分: 9811


331#
發表於 09-7-17 16:33 |只看該作者
大女邊個睇 ?
名逸居有會所, 不過個會所無物嘢玩, 我地最多帶小B落下面游水, 如果搵日去我會所玩, 最好星期日, 因為平日要返工呀 !



原帖由 adayautsang 於 09-7-17 15:44 發表


你會去邊個MTR? 荃灣&大窩口? 帶飯返公司食可以慳好多.
我聽日同C6一齊去, 大女就唔去啦 ! 因為兩個都跟我, 我想聽日湊小b多d.
名逸居有會所? 可唔可以搵日去會所玩吓. ...


男爵府

積分: 9811


332#
發表於 09-7-17 16:39 |只看該作者
妳地會唔會參加爬行比賽及打扮造型大獎 ?


大宅

積分: 1157


333#
發表於 09-7-17 16:46 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 16:33 發表
大女邊個睇 ?
名逸居有會所, 不過個會所無物嘢玩, 我地最多帶小B落下面游水, 如果搵日去我會所玩, 最好星期日, 因為平日要返工呀 !


我家姐幫我湊.
好呀! 約出嚟多一個地方可以去.


大宅

積分: 1157


334#
發表於 09-7-17 16:52 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-17 16:39 發表
妳地會唔會參加爬行比賽及打扮造型大獎 ?


如果早到會參加爬行比賽 (先到先得), 打扮造型大賽我諗唔參加啦, 我都無買衫!
你呢?
你係邊到返工? 收幾點呀?


禁止訪問

積分: 5956


335#
發表於 09-7-17 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


336#
發表於 09-7-17 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9811


337#
發表於 09-7-17 17:19 |只看該作者
我返炮台山, 收六點 !

我都無幫我個仔買什麼造型衫, 如果幫我個仔扮女仔, 我諗應該OK嫁 !


原帖由 adayautsang 於 09-7-17 16:52 發表


如果早到會參加爬行比賽 (先到先得), 打扮造型大賽我諗唔參加啦, 我都無買衫!
你呢?
你係邊到返工? 收幾點呀?


男爵府

積分: 9811


338#
發表於 09-7-17 17:21 |只看該作者
妳會幾點到呀 ?

原帖由 IPBB 於 09-7-17 16:57 發表



我希望可以報到爬行大賽啦...!


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


339#
發表於 09-7-17 21:39 |只看該作者
adayautsang :

公司dept 一下走左兩個人, 個個大大份job 塞入個口,
唔梗死, 仲見我留message 叫好彩啦...

原帖由 adayautsang 於 09-7-17 11:42 發表


肥媽: 你好忙? 好少上嚟傾.....


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


340#
發表於 09-7-17 21:41 |只看該作者
adayautsang :

咁叫佢過來, 我諗真係太多人.
會好亂下.

原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:09 發表


明天就係啦!
你識肥媽我同佢同枱.
另我PM電話比你, 到時可以電聯.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo