立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1157
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 15:12 發表 一般啦!宜家主要都係湊小b多,頭先小b訓覺訓左成2個鐘所以咪得閒啲囉!不過逢假期星期六,曰我c6係到就要比番部腦佢玩啦! 我小b宜家要飲奶啦! ...
原帖由 socket 於 09-7-17 15:27 發表 真係好羡慕妳地BB可以"抺"大隻眼就咁飲奶, 我小B從來都唔會"抺"大隻眼飲奶 !
禁止訪問
積分: 5956
男爵府
積分: 9811
原帖由 IPBB 於 09-7-17 15:51 發表 可能佢 enjoy麻... !
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 15:47 發表 唔飲奶奶, 食唔食粥仔?
原帖由 socket 於 09-7-17 16:21 發表 粥仔, 飯仔都係食少少, 一食嘢要佢坐係定定一定要比嘢佢玩 ! 如果唔係 ! 我都未見過佢乖乖張開口食呀 !
原帖由 IPBB 於 09-7-17 15:49 發表 我應該會搭bus 238x 呀 !
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 15:44 發表 你會去邊個MTR? 荃灣&大窩口? 帶飯返公司食可以慳好多. 我聽日同C6一齊去, 大女就唔去啦 ! 因為兩個都跟我, 我想聽日湊小b多d. 名逸居有會所? 可唔可以搵日去會所玩吓. ...
原帖由 socket 於 09-7-17 16:33 發表 大女邊個睇 ? 名逸居有會所, 不過個會所無物嘢玩, 我地最多帶小B落下面游水, 如果搵日去我會所玩, 最好星期日, 因為平日要返工呀 !
原帖由 socket 於 09-7-17 16:39 發表 妳地會唔會參加爬行比賽及打扮造型大獎 ?
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 16:52 發表 如果早到會參加爬行比賽 (先到先得), 打扮造型大賽我諗唔參加啦, 我都無買衫! 你呢? 你係邊到返工? 收幾點呀?
原帖由 IPBB 於 09-7-17 16:57 發表 我希望可以報到爬行大賽啦...!
積分: 4128
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 11:42 發表 肥媽: 你好忙? 好少上嚟傾.....
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:09 發表 明天就係啦! 你識肥媽我同佢同枱. 另我PM電話比你, 到時可以電聯.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy