在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7050


321#
發表於 05-3-15 12:30 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
YOU STILL IN THE OFFICE SATURDAY AFTERNOON ?-( ?-( ?-(

係呀, 不過都係兩點走啦。
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23932


322#
發表於 05-3-15 13:43 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

BUSY 呀
Tungmimi 寫道:
sweetie
妳今日仲忙唔忙呀????


侯爵府

積分: 23932


323#
發表於 05-3-15 13:44 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我果日成5點呀
啫喱媽 寫道:
[quote]
栗子媽媽 寫道:
YOU STILL IN THE OFFICE SATURDAY AFTERNOON ?-( ?-( ?-(

係呀, 不過都係兩點走啦。[/quote]


男爵府

積分: 7050


324#
發表於 05-3-15 14:04 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
我果日成5點呀

我知你不嬲都好遲放工, 唔駛咁

:mrgreen: :mrgreen:

Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23932


325#
發表於 05-3-15 14:17 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

唉,我咁努力都CLEAR5到D野喎
啫喱媽 寫道:
[quote]
栗子媽媽 寫道:
我果日成5點呀

我知你不嬲都好遲放工, 唔駛咁

:mrgreen: :mrgreen: [/quote]


子爵府

積分: 10877


326#
發表於 05-3-15 15:24 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

咁點算

栗子媽媽 寫道:
唉,我咁努力都CLEAR5到D野喎


男爵府

積分: 7050


327#
發表於 05-3-15 15:27 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
唉,我咁努力都CLEAR5到D野喎

會唔會organize得唔好?試o下re-organize一o下o的o野先做睇好唔好o的!努力啦!豬池你 :-P
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


伯爵府

積分: 17559


328#
發表於 05-3-15 16:58 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

[size=large]平烹任班

[size=large]CLICK

上課地點:將軍澳景林


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


329#
發表於 05-3-15 17:06 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wensi:


Thank you very much!

betty
NNN


伯爵府

積分: 17559


330#
發表於 05-3-15 17:25 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam

I want join this course but my son need to go to school next day. :cry: :cry:

課程編號: VC02904-2
課程內容: 開辦東南亞餐廳之認識,教授烤沙爹串燒、泰式魚餅、香葉包雞、泰式粉絲沙律、星洲啦沙米粉,南瓜布甸、椰汁西米糕、芒果黑糯米、椰汁紅豆糕等


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


331#
發表於 05-3-16 08:33 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

早晨呀!諸位媽咪.

我今日好忙見工呀!所以希望今晚報喜呵!

Dear wensi:

如果我見成左份工,要報myob同以上course.到時候睇下 你安吾安排到呀!

betty

wensi 寫道:
bettylam

I want join this course but my son need to go to school next day. :cry: :cry:

課程編號: VC02904-2
課程內容: 開辦東南亞餐廳之認識,教授烤沙爹串燒、泰式魚餅、香葉包雞、泰式粉絲沙律、星洲啦沙米粉,南瓜布甸、椰汁西米糕、芒果黑糯米、椰汁紅豆糕等
NNN


子爵府

積分: 10877


332#
發表於 05-3-16 09:57 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty

咁我等妳好消息lu wo
加油!! 預祝成功~~~就有茶飲lu


用戶要求終止服務

積分: 9038

好媽媽勳章


333#
發表於 05-3-16 10:22 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

各位tko mami們,
早呀!!

betty,
記得有好消息, 第一時間上來話我地知呀! :mrgreen: :wink:


伯爵府

積分: 17559


334#
發表於 05-3-16 10:24 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

詳細通勝
二十八星宿吉凶
陽曆: 三月十六日星期三
陰曆: 二月初七 己亥木壁成日
生肖相沖: 蛇
宜: 祭祀、祈福、入學、會友、出行、納采、裁衣、醫病、開市、交易、修造、動土、上樑、作灶、栽種
忌: 嫁娶、除服、新船進水
十二時辰吉凶: 子吉、丑凶、寅吉、 卯凶、辰中、巳凶、 午吉、未吉、申吉、 酉凶、戌中、亥凶。
喜神: 東北 財神: 正北 鶴神: 在天 空亡: 巳亥


妙兒


子爵府

積分: 10877


335#
發表於 05-3-16 10:32 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

妙兒 寫道:
各位tko mami們,
早呀!! >>>>> 咁咪無我份 :cry: :mrgreen:


侯爵府

積分: 23932


336#
發表於 05-3-16 10:38 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

腰果妹妹,你HUNGRY都5駛食手手架
EE比CANDY你食
Tungmimi 寫道:
betty

咁我等妳好消息lu wo
加油!! 預祝成功~~~就有茶飲lu


子爵府

積分: 10877


337#
發表於 05-3-16 10:41 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
腰果妹妹,你HUNGRY都5駛食手手架
EE比CANDY你食 =====> 多謝ee.....不過mami 話我唔食得住,仲有上次妳送d 餅餅都未食晒。腰果妹妹上


用戶要求終止服務

積分: 9038

好媽媽勳章


338#
發表於 05-3-16 10:45 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Tungmimi,
soli!
Tungmimi, 早晨呀!!!!
hehe!!妳住邊架?八卦妙兒上

Tungmimi 寫道:
妙兒 寫道:
各位tko mami們,
早呀!! >>>>> 咁咪無我份 :cry: :mrgreen:


侯爵府

積分: 23932


339#
發表於 05-3-16 10:46 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

腰果妹妹,
你媽咪隻手好味d呀
5好食自已隻手手啦


子爵府

積分: 10877


340#
發表於 05-3-16 10:54 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

hehe!!妳住邊架?八卦妙兒上=======>我住~~~~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo