跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


321#
發表於 10-9-10 09:33 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-10 09:28 發表
你都係因為個頭剪得唔靚先咁炆啫 ~

唔好唔開心啦, 頭髪可以留番長嘛, 加上呢段時間, d頭髪會長得特別快, 我上次剪完個頭, 而家已經長咗好多, 平時留10世都留唔到咁長...我下個wk又要去剪, 今次會剪短d, 希望生前唔 ...


今朝gel頭又忟一餐...d頭髮無灑,都唔知點gel~
最衰都係我貪方便 ~


男爵府

積分: 6934


322#
發表於 10-9-10 09:34 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-9-2010 09:23 發表
唉 ~ 心情極度低落 !

昨天放工去左留下剪頭髮, 因為我之前去開果間係西灣河, 太遠啦, 又要上樓梯喎 !! 咁就去左留下剪 ~~

點知....唉 !!! 佢剪左一邊, 我已經覺得好唔掂, 無灑心機, 連鏡都唔望, 阿b 就係咁踢我, ...


算啦...可能遲D長返好睇呢~~唔緊要啦~~
到時生之前再修一修佢囉~依家阿B最緊要..其他都無所謂啦~

你老公真係好笑..真係好喜歡打機~~
你終於食薯片啦~~(我地好似魔鬼呢~)


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


323#
發表於 10-9-10 09:35 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-9-2010 09:23 發表


我地遲d生完真係要食一餐超豪同滿足的 hehehe


一定要呀~~~~要豪一豪佢!!!


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


324#
發表於 10-9-10 09:35 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-10 09:23 發表
早呀, 各位 !

尋晚我終於抽筋啦....

其實之前都試過幾次想抽筋, 但每次我都自己即刻屈起隻腳, 就冇再繼續抽....但尋晚一黎就黎料, 我自己都唔知佢會抽筋囉 !

好采老公尋晚返咗, 有人抽下好D, 如果唔係實痛死我 ~
...


每晚茶下body lotion, 按下對腳會唔會好d 呀 ~
咁樣好似可以防止抽筋架喎 !


大宅

積分: 1612


325#
發表於 10-9-10 09:36 |只看該作者
原帖由 bp0321 於 10-9-10 00:14 發表
明天到我飲糖水la...唔追post啦...要瞓....明天再報告....祝我好運la.....

小BoBo
good luck呀~ 一定ok~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


326#
發表於 10-9-10 09:39 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:34 發表


算啦...可能遲D長返好睇呢~~唔緊要啦~~
到時生之前再修一修佢囉~依家阿B最緊要..其他都無所謂啦~

你老公真係好笑..真係好喜歡打機~~
你終於食薯片啦~~(我地好似魔鬼呢~) ...


每次心情唔好, 我就會買熱浪黎食 ~ 好似比自已一個值口咁 !! 所以老公一見到我買左熱浪, 佢就知衰 !!


男爵府

積分: 6934


327#
發表於 10-9-10 09:39 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-2010 09:25 發表
恭喜你啦...都話阿媽實會幫我地嘅, 你開口就得嘅啦 ~

快D生完, 我地一齊去食餐勁嘅....YEAH !!


係呀,我開口問囉,佢話你99唔幫你煲咩,之後我話99唔識,又唔係成日係HK(99真係唔識,同埋真係好少係HK),之後我媽就幫我煲啦...我叫佢唔駛好似以前家姐煲咁多囉...
之後佢話開始搵D瓶裝喎...haha...咁都好...以前我食過,我媽的確係整得好味..放雞蛋同咸蛋~好入味!!!

要呀...我好期待,我地生完bb之後,可以一齊食buffet呀~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


328#
發表於 10-9-10 09:40 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-9-2010 09:25 發表


咁咪好o羅 ~ 你阿媽幫得你家姐煲, 無理由唔幫你煲既, 你都係佢個女 ~~

食蠔....大擔 !!


焗蠔係叔架.....其實重食左一隻叔既青口添~HAHA!!


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


329#
發表於 10-9-10 09:41 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:39 發表


係呀,我開口問囉,佢話你99唔幫你煲咩,之後我話99唔識,又唔係成日係HK(99真係唔識,同埋真係好少係HK),之後我媽就幫我煲啦...我叫佢唔駛好似以前家姐煲咁多囉...
之後佢話開始搵D瓶裝喎...haha...咁都好...以前我食 ...


唔係生完, 係要餵完人奶先可以食呀 !!
唔係去到d 剌身又睇得唔食得 ~ 好陰公 !


男爵府

積分: 6934


330#
發表於 10-9-10 09:42 |只看該作者
http://item.taobao.com/item.htm?id=7165256221

係淘寶真係有得買老虎仔衫呀..阿早..HEHE..有無興趣呀...(魔鬼呀~~)


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 1612


331#
發表於 10-9-10 09:42 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:20 發表
早呀~~各位!!
尋晚食完BUFFET,真係好正,好多野食呀,我放左D美食係FB,你地可以睇呀~
真係好想快D,生完BB之後,真真正正咁擦一餐呀...不過,尋日我食左兩只焗蠔..HEHE..

我尋晚問左我媽幫我煲薑醋了..
我同佢講,出面搵 ...
好wor~ 有人煲唔洗煩~~~


複式洋房

積分: 327


332#
發表於 10-9-10 09:42 |只看該作者
早晨呀..各位...
尋日返阿媽到食飯...見到佢已經買材料...準備開始煲薑醋喇....係廚房都見到好多批好哂皮嘅薑..真係好多謝阿媽呀 ...不過..佢話最近d薑貴咗好多..要成16蚊斤呀~~~~


男爵府

積分: 6934


333#
發表於 10-9-10 09:44 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-9-2010 09:33 發表


今朝gel頭又忟一餐...d頭髮無灑,都唔知點gel~
最衰都係我貪方便 ~


haha..果然係貪靚mama呀~~
好快長架啦.....到時我地生bb前,都要剪短去了!


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


334#
發表於 10-9-10 09:44 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:40 發表


焗蠔係叔架.....其實重食左一隻叔既青口添~HAHA!!


貝殼類既野最好都唔好食啦, 怕有菌 !!

好似上次我同c6去打邊爐咁, 佢打完返去肚疴左2日, 我就咩事都無 ~~ 佢食咩, 我食咩 !!

為一佢就係有食青口, 我無食 !! 所以小心d 呀 ~


男爵府

積分: 6934


335#
發表於 10-9-10 09:46 |只看該作者
原帖由 hehehahakawaii 於 10-9-2010 09:42 發表
早晨呀..各位...
尋日返阿媽到食飯...見到佢已經買材料...準備開始煲薑醋喇....係廚房都見到好多批好哂皮嘅薑..真係好多謝阿媽呀 ...不過..佢話最近d薑貴咗好多..要成16蚊斤呀~~~~ ...


嘩~~係呀!!!
我尋晚同我媽講時,問佢駛唔駛係大陸買返黎hk煲,已經我父母成日會返大陸的,唔知道到時我媽,會唔會係大陸買材料煮埋呢~~~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


336#
發表於 10-9-10 09:48 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-9-2010 09:44 發表


貝殼類既野最好都唔好食啦, 怕有菌 !!

好似上次我同c6去打邊爐咁, 佢打完返去肚疴左2日, 我就咩事都無 ~~ 佢食咩, 我食咩 !!

為一佢就係有食青口, 我無食 !! 所以小心d 呀 ~ ...


係呀...尋晚buffet有炒顯,炒螺仔,我都無食呀,依家真係驚囉~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


337#
發表於 10-9-10 09:48 |只看該作者
咁咪好囉...呢d等d大人做啦...hehehe....我地係細路仔呀嘛...hahaha

我都想食餐勁呀...但成日去toilet...去煩呀...咩mood都冇哂...

原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:20 發表
早呀~~各位!!
尋晚食完BUFFET,真係好正,好多野食呀,我放左D美食係FB,你地可以睇呀~
真係好想快D,生完BB之後,真真正正咁擦一餐呀...不過,尋日我食左兩只焗蠔..HEHE..

我尋晚問左我媽幫我煲薑醋了..
我同佢講,出面搵 ...


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


338#
發表於 10-9-10 09:50 |只看該作者
原帖由 hehehahakawaii 於 10-9-10 09:42 發表
早晨呀..各位...
尋日返阿媽到食飯...見到佢已經買材料...準備開始煲薑醋喇....係廚房都見到好多批好哂皮嘅薑..真係好多謝阿媽呀 ...不過..佢話最近d薑貴咗好多..要成16蚊斤呀~~~~ ...


你地dmami真係賢淑呀, 我mami....湯都唔識煲..99又係鬼婆...
好彩請左個陪月, 唔係無人理我都似.


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


339#
發表於 10-9-10 09:53 |只看該作者
唔好忟啦...我老公都係咁衰啦...我見佢隻手整親, 叫佢唔好去打羽毛球(佢1 week打3次ga), 咁佢就話佢去一陣就會返, 點知又係打完先返, 仲要打斷埋支拍條線, 咁即係好用力去打啦...激c我, 又唔知人擔心佢怕佢整到, 佢就發返我脾氣tim呀...最後好彩佢氹返我, 話下星期打少1日囉...唉...
頭髮好快長ga ja...唔好唔開心啦....下次再找過另一間啦...


原帖由 gandi媽咪 於 10-9-10 09:23 發表
唉 ~ 心情極度低落 !

昨天放工去左留下剪頭髮, 因為我之前去開果間係西灣河, 太遠啦, 又要上樓梯喎 !! 咁就去左留下剪 ~~

點知....唉 !!! 佢剪左一邊, 我已經覺得好唔掂, 無灑心機, 連鏡都唔望, 阿b 就係咁踢我, ...


男爵府

積分: 5391


340#
發表於 10-9-10 09:53 |只看該作者
你個c6唔理你, 炳佢啦 ~ 哈哈 ~
原帖由 wyllai 於 10-9-10 09:30 發表


我都係呀...臨訓醒先黎抽...我老公真係無理我啦 只係問左我一句 "咩事呀?" 就無理我喇....唉.. 可憐呀 haha

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo