跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11234


341#
發表於 04-8-27 14:27 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

你地好恐怖,一個朝早廿版,點溫書?


男爵府

積分: 8053


342#
發表於 04-8-27 14:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

今朝仲勁, 我已經叫佢出廳訓夜晚我自己睇女架啦, 佢可以呼呼大睡, 但係今朝都係要之之起身噪先順便叫埋佢起身, 成7點幾啦....


大宅

積分: 4360


343#
發表於 04-8-27 14:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:

係呀, 呢排好down係因為個女成日打我, 返到去姐姐又黑面寸4, 好似個個都恰我咁, 好慘呀!


mcada,

我呀囡都成日打我架, 打完佢仲笑... 我估之之玩吓遮, 衰野, 唔好諗得咁慘啦! :lol:
該用戶已被刪除

344#
發表於 04-8-27 14:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8053


345#
發表於 04-8-27 14:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
你地好恐怖,一個朝早廿版,點溫書?


你出場啦, 我呢個問題你實冇啦.... 唉, 都係自己種壞佢啦..


男爵府

積分: 8434


346#
發表於 04-8-27 14:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

lee 個情況要博士先解答到!又或者同佢傾吓!睇吓有無得改善!
Mcada 寫道:
點好?


大宅

積分: 2014


347#
發表於 04-8-27 14:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

仲好意思講! 我收拾好d野準備出門,上黎睇睇先知你地個個放我飛機! :evil: :evil:

celia426 寫道:
哈!哈!佢琴晚仲講到好大條道理!乜今日就! ?-( ?-( [quote]
茵茵 寫道:
JO CALL左我話唔去喇=)
[/quote]


子爵府

積分: 11914


348#
發表於 04-8-27 14:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]民生報料時間

1) 要考呢間幼稚園, 全部著重interview, 係interview 既過程會問小朋友同家長問題, 閒談,係分開in既…….有十分之多人爭….要排隊拿form……我老闆個囡舊年in都吾收, 其中一條問題是你點解要揀民生…..其中有一條係問個小朋友, 我手上有3粒糖…你要邊粒…..有一個case既小朋友係答左其中一粒…但吾收, 另外一個小朋友係答要哂3粒…但收左, 當中原因吾知道…….
2) kindergarten 的學費是$1800, 老c吾惡…..學習環境ok, 功課吾太多
3) 全部kindergarten的小朋友都會直升上佢地間小學(除非個家長吾揀, 又或個小朋友行為上有問題先至會吾收, 否則要哂)
4) 係份報名表(無論幼稚園定小學)都會有一格係問你有無兄長係度到, 如有會加分, 有d so…..但由小一先開始考入去, 會好難, 吾會特定撥位比外來生, 所以除非好標青or識人….
5) 小學學費平d $1500, ok, 老c 吾惡….功課吾太多.
6) 若老二係度讀, 對老三應該有幫助

(以上資料全由現任民生小學家長提供, 只可作參考之用)

phd-jlam…詳吾詳盡ar….有無得讚下, 傍水ar, 我為你犠性左好多ar

2517


大宅

積分: 2014


349#
發表於 04-8-27 14:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

前面係 kowloon 學校同d人兒時記趣!無興趣 可以 skip 好多!

PpiMa 寫道:
你地好恐怖,一個朝早廿版,點溫書?
該用戶已被刪除

350#
發表於 04-8-27 14:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2014


351#
發表於 04-8-27 14:35 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
唔一定,除外書仲要係紀律!傳統果d會谷成績!so 你又頂唔頂得住?!即是每日回家做好多功課,要求好多!

反而你而家趁佢鐘意睇書,俾多d佢睇,of course 你哋要花時間陪佢睇!教佢認不同的物件→然後再教佢實物,咁佢就越識越多,越來越有興趣!


Thanks Celia,

係呀!我暫時仲好有耐性教佢,佢一個字問水多次,
佢唔like自己睇,–路指住果字/圖一路望住你要讀佢聽
有時去supermarket 就樣樣指下讀佢聽0甘law
不過佢真係好冇紀律,叫極佢唔好既野偏要做


大宅

積分: 4360


352#
發表於 04-8-27 14:36 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
傍水ar, 我為你犠性左好多ar

2517


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
該用戶已被刪除

353#
發表於 04-8-27 14:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8053


354#
發表於 04-8-27 14:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
但由小一先開始考入去, 會好難, 吾會特定撥位比外來生, 所以除非好標青or識人….
2517


話庶話, 我讀左咁多年, 一年都唔見多過10個新生架.... 所以插班生會俾人排擠架.... 多數群番新生玩.


大宅

積分: 1795


355#
發表於 04-8-27 14:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

團長,
我要sa 晒 lun, 團長果然係團長,做野真快...
好鬼佩x haomama


2517-2517 寫道:
[size=large]民生報料時間

1) 要考呢間幼稚園, 全部著重interview, 係interview 既過程會問小朋友同家長問題, 閒談,係分開in既…….有十分之多人爭….要排隊拿form……我老闆個囡舊年in都吾收, 其中一條問題是你點解要揀民生…..其中有一條係問個小朋友, 我手上有3粒糖…你要邊粒…..有一個case既小朋友係答左其中一粒…但吾收, 另外一個小朋友係答要哂3粒…但收左, 當中原因吾知道…….
2) kindergarten 的學費是$1800, 老c吾惡…..學習環境ok, 功課吾太多
3) 全部kindergarten的小朋友都會直升上佢地間小學(除非個家長吾揀, 又或個小朋友行為上有問題先至會吾收, 否則要哂)
4) 係份報名表(無論幼稚園定小學)都會有一格係問你有無兄長係度到, 如有會加分, 有d so…..但由小一先開始考入去, 會好難, 吾會特定撥位比外來生, 所以除非好標青or識人….
5) 小學學費平d $1500, ok, 老c 吾惡….功課吾太多.
6) 若老二係度讀, 對老三應該有幫助

(以上資料全由現任民生小學家長提供, 只可作參考之用)

phd-jlam…詳吾詳盡ar….有無得讚下, 傍水ar, 我為你犠性左好多ar

2517


伯爵府

積分: 17016


356#
發表於 04-8-27 14:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=xx-large]



係咪我最遲呀?


男爵府

積分: 8053


357#
發表於 04-8-27 14:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
呢個小健媽呢.....


你都係咁啦~~~


男爵府

積分: 8434


358#
發表於 04-8-27 14:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

:mrgreen: :mrgreen:
茵茵 寫道:
呢個小健媽呢.....
該用戶已被刪除

359#
發表於 04-8-27 14:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


360#
發表於 04-8-27 14:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]哈!哈!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ?-( ?-( ?-(
茵茵 寫道:
JO
勤勤醒左我可能過MCADA到

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo