celia426 寫道:
唔一定,除外書仲要係紀律!傳統果d會谷成績!so 你又頂唔頂得住?!即是每日回家做好多功課,要求好多!
反而你而家趁佢鐘意睇書,俾多d佢睇,of course 你哋要花時間陪佢睇!教佢認不同的物件→然後再教佢實物,咁佢就越識越多,越來越有興趣!
2517-2517 寫道:
[size=large]民生報料時間
1) 要考呢間幼稚園, 全部著重interview, 係interview 既過程會問小朋友同家長問題, 閒談,係分開in既…….有十分之多人爭….要排隊拿form……我老闆個囡舊年in都吾收, 其中一條問題是你點解要揀民生…..其中有一條係問個小朋友, 我手上有3粒糖…你要邊粒…..有一個case既小朋友係答左其中一粒…但吾收, 另外一個小朋友係答要哂3粒…但收左, 當中原因吾知道…….
2) kindergarten 的學費是$1800, 老c吾惡…..學習環境ok, 功課吾太多
3) 全部kindergarten的小朋友都會直升上佢地間小學(除非個家長吾揀, 又或個小朋友行為上有問題先至會吾收, 否則要哂)
4) 係份報名表(無論幼稚園定小學)都會有一格係問你有無兄長係度到, 如有會加分, 有d so…..但由小一先開始考入去, 會好難, 吾會特定撥位比外來生, 所以除非好標青or識人….
5) 小學學費平d $1500, ok, 老c 吾惡….功課吾太多.
6) 若老二係度讀, 對老三應該有幫助
(以上資料全由現任民生小學家長提供, 只可作參考之用)
phd-jlam…詳吾詳盡ar….有無得讚下, 傍水ar, 我為你犠性左好多ar![]()
![]()
2517
