時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 47775

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


341#
發表於 20-4-15 14:13 |只看該作者
本帖最後由 tinlong22 於 20-4-15 14:16 編輯

當年西鐵夠話大白象無人用啦, 而家呢?
蓮塘口岸都未開通又拎黎講

天朗氣清


珍珠宮

積分: 34329

2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


342#
發表於 20-4-15 14:16 |只看該作者
luisasa 發表於 20-4-14 21:20
應該要大部分香港人懂得感恩,而且政府要重新規劃消費購物位置,改變香港多年來地產商控制經濟
...
的碹係


珍珠宮

積分: 47775

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


343#
發表於 20-4-15 14:19 |只看該作者
freespeech 發表於 20-4-15 13:42
你講周處空舖,租金點解唔降?!

香港物價大部份受地價、租金影響,點會唔降?!

美國不斷印銀紙
十年前十萬蚊=而家十萬蚊?
十年唔加人工你都唔得啦
天朗氣清


大宅

積分: 4439


344#
發表於 20-4-15 14:25 |只看該作者
Luvitza 發表於 20-4-14 21:25
今次不同上次了,即使政府批簽証,估計內地人唔會想黎貼錢受氣。十幾年後的今天內地經濟更好,香港已不再吸 ...
同意,貼錢受氣,傻嘅咩


子爵府

積分: 11288


345#
發表於 20-4-15 14:28 |只看該作者
fayefa 發表於 20-4-14 22:23
某方面喺嘅,但相對地又提供好多職位喎。依家終於等到租金回落,甚至周街吉鋪添,點解唔見多咗人創業?
...

你估租金真係回落好多?

升20倍,回左20%


子爵府

積分: 11288


346#
發表於 20-4-15 14:30 |只看該作者
teresayan07 發表於 20-4-15 12:17
其實大家既觀點與角度唔同..
點討論都唔會有結果..
所以我話希望內地旅客唔再來.. 中國唔好再幫香港..

我覺得岩呀

真係唔好再幫香港啦,咁耐以黎,基本上都係益晒業主


男爵府

積分: 9785


347#
發表於 20-4-15 15:48 |只看該作者
redhot 發表於 20-4-15 10:32
「依賴大陸自由行 忽略了其他國家遊客」係香港人自己唔爭氣,一窩蜂爭住搵快錢,這是集體選擇,與人無尤! ...

係,靠旅遊唔係罪,靠死一個地方嘅遊客先有問題。係香港人自己用最容易嘅方式揾$,揾快$。唔關中國事。


公爵府

積分: 29417

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


348#
發表於 20-4-15 15:58 |只看該作者
luisasa 發表於 20-4-15 11:22
所以先要改變,我唔想我子孫因為住屋太貴,而要離開香港搵機會,香港由魚村,到發展工業,到現在金融地產 ...

對。香港要揾啱發展方向。

也要明白,經濟好地方才會貴。


子爵府

積分: 12483


349#
發表於 20-4-15 16:00 |只看該作者
MMVV 發表於 20-4-14 21:08
的而且確是最後解決問題。即使今次疫情也是一樣。好在香港有內地做靠山,將經濟快速恢復。
...

仲想利用大陸人﹖未發夢啦! 黃色經濟圈呀,跟大陸人沒任何關係

最少,我認識眾多的大陸人中,沒多少個有意欲黎香港


水晶宮

積分: 55151


350#
發表於 20-4-15 16:07 |只看該作者
redhot 發表於 20-4-15 10:32
「依賴大陸自由行 忽略了其他國家遊客」係香港人自己唔爭氣,一窩蜂爭住搵快錢,這是集體選擇,與人無尤! ...

其實全世界都係一樣,打開大門歡迎中國遊客去購物。你估呆灣人唔想,蔡腫桶只係靠用小確幸去安慰自己


水晶宮

積分: 55151


351#
發表於 20-4-15 16:08 |只看該作者
綠荳媽媽 發表於 20-4-15 15:48
係,靠旅遊唔係罪,靠死一個地方嘅遊客先有問題。係香港人自己用最容易嘅方式揾$,揾快$。唔關中國事。
...

之前有人話,無大陸遊客就會吸引好多外國遊客來喎,睇下呆灣係點就知


男爵府

積分: 7905


352#
發表於 20-4-15 16:21 |只看該作者
Small_Panda 發表於 20-4-15 13:27
簡簡單單打句 "香港經濟收入來源"就已經搵到資料
說人錯時,自己又唔做功課

好心你戴副眼鏡爬清爬楚先出聲啦


男爵府

積分: 8085


353#
發表於 20-4-15 16:25 |只看該作者
freespeech 發表於 20-4-14 21:22
多謝啦!
千萬唔好再要放咁多人來自由行,比香港人自已靠自已。自由行帶左幾多問題比香港你唔講。



水晶宮

積分: 56154


354#
發表於 20-4-15 16:44 |只看該作者
ricecooking 發表於 20-4-15 16:08
之前有人話,無大陸遊客就會吸引好多外國遊客來喎,睇下呆灣係點就知

嗰啲人頭腦唔清醒啫,香港都將會冇大陸客,又放長雙眼睇下外國旅客實數會唔會多咗好多


大宅

積分: 3761


355#
發表於 20-4-15 16:46 |只看該作者
freespeech 發表於 20-4-14 21:22
多謝啦!
千萬唔好再要放咁多人來自由行,比香港人自已靠自已。自由行帶左幾多問題比香港你唔講。

中肯


子爵府

積分: 10799

醒目開學勳章


356#
發表於 20-4-15 16:49 |只看該作者
freespeech 發表於 20-4-15 13:51
你去睇下條港珠澳大橋有幾少車、高鐵有幾多香港人用、個蓮塘口岸空空如也。現時D基建是為配合大陸而建, ...

攪清楚原因先講。
由屯門接駁到港珠澳大橋仲未起好, 政府為免加重青馬大橋負擔, 限制車輛經港珠澳橋進入廣東西部。


禁止訪問

積分: 506


357#
發表於 20-4-15 16:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38544


358#
發表於 20-4-15 17:14 |只看該作者
kpy 發表於 20-4-14 21:36
救命有好多人仲係覺得香港高人一等,唔使靠人,以前嗰代d人可能得,依家d公主王子?不敢想像!
...

唔靠自由行,咪靠政府囉!跳出來嘈兩嘈叫政府比錢咪得,做生意有政府包底幾好呀!呢個唔係叫無骨氣,係政府同林鄭欠我嘅!我有權利攞返啲錢。 (曲)


子爵府

積分: 12460


359#
發表於 20-4-15 17:20 |只看該作者
Lmykfg 發表於 20-4-15 12:17
贊同, 任何事太依重一方都係弊多於利,睇各國依重內地製造業就知,以前香港旅遊業靠世界各地遊客,唔知幾時開 ...

國內人喜歡來香港,係想買嘢,吃嘢(睇得多以前tvb的電視),
而且之前港幣對人仔平⋯同樣價錢打8折
但經歷過上一年的社運,好多國內人的唸法會改變
大陸人係目前的消費主力,無論係乜國家都一樣想吸引陸客,LV集團最近已經在國內開設什麼網上直播銷售,farfetch也連同大陸網紅合作,有優惠,點解?因為陸客有消費力


珍珠宮

積分: 37236


360#
發表於 20-4-15 17:23 |只看該作者
esmehouse 發表於 20-4-14 21:17
經歷過 Sars 會知,但今次疫情過後黑暴都會出來攪事,所以香港只會有排衰。 ...

係,黑暴一定會重來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo