立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4128
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:09 發表 明天就係啦! 你識肥媽我同佢同枱. 另我PM電話比你, 到時可以電聯.
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 14:45 發表 我本人就好ENJOIN全職媽媽!可以自己照顧番阿B!可能阿B我得來不易所以我好珍惜佢唔想錯失阿B任何既第一次!而我是做服務性行業一個月得4日假又吾隱定話放邊日人工又唔多又成日掛住阿B。我C6就番朝九晚六逢紅日放假一星期 ...
原帖由 socket 於 09-7-17 12:15 發表 不如就係table 7 相應吧 ! 妳地會點去呀 ? by MTR / BUS.... ??
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:36 發表 18/7我冇得去 你哋相應左,揾日約出黎同我相應吖?
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 15:44 發表 你會去邊個MTR? 荃灣&大窩口? 帶飯返公司食可以慳好多. 我聽日同C6一齊去, 大女就唔去啦 ! 因為兩個都跟我, 我想聽日湊小b多d. 名逸居有會所? 可唔可以搵日去會所玩吓. ...
原帖由 adayautsang 於 09-7-17 16:32 發表 你係邊到落車, 總站行去都好遠!
複式洋房
積分: 269
原帖由 肥媽 於 09-7-17 21:50 發表 預我預我, 佢地個CLUB HOUSE 好正架..
男爵府
積分: 9809
積分: 2494
原帖由 肥媽 於 09-7-17 21:43 發表 chantsinwai : 俾我估下, 你係sales??
原帖由 肥媽 於 09-7-17 21:47 發表 CHANTSUNWAI : 咁不如搵日, 我地搵日一齊帶BB 去城門谷游水啦.
積分: 1555
原帖由 IPBB 於 09-7-17 16:54 發表 好呀! 預埋我!
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 23:35 發表 係呀!我之前係做化sales!
禁止訪問
積分: 5956
原帖由 socket 於 09-7-18 00:11 發表 咁妳都好年輕wo !
原帖由 socket 於 09-7-17 23:02 發表 其實真係一般, 無妳心目中咁正 !
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 23:37 發表 好呀!其實我都想左好耐ge la 同阿b游水。 城門谷係邊?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy