跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


341#
發表於 09-7-17 21:41 |只看該作者
adayautsang :

yes, 留電話好d, 因為真係好多人會好亂.

原帖由 adayautsang 於 09-7-17 12:09 發表


明天就係啦!
你識肥媽我同佢同枱.
另我PM電話比你, 到時可以電聯.


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


342#
發表於 09-7-17 21:43 |只看該作者
chantsinwai :

俾我估下, 你係sales??

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-16 14:45 發表
我本人就好ENJOIN全職媽媽!可以自己照顧番阿B!可能阿B我得來不易所以我好珍惜佢唔想錯失阿B任何既第一次!而我是做服務性行業一個月得4日假又吾隱定話放邊日人工又唔多又成日掛住阿B。我C6就番朝九晚六逢紅日放假一星期 ...


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


343#
發表於 09-7-17 21:45 |只看該作者
socket :

我搭 MTR.

原帖由 socket 於 09-7-17 12:15 發表
不如就係table 7 相應吧 ! 妳地會點去呀 ? by MTR / BUS.... ??


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


344#
發表於 09-7-17 21:47 |只看該作者
CHANTSUNWAI :

咁不如搵日, 我地搵日一齊帶BB 去城門谷游水啦.

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 12:36 發表
18/7我冇得去 你哋相應左,揾日約出黎同我相應吖?


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


345#
發表於 09-7-17 21:50 |只看該作者
預我預我, 佢地個CLUB HOUSE 好正架..

原帖由 adayautsang 於 09-7-17 15:44 發表


你會去邊個MTR? 荃灣&大窩口? 帶飯返公司食可以慳好多.
我聽日同C6一齊去, 大女就唔去啦 ! 因為兩個都跟我, 我想聽日湊小b多d.
名逸居有會所? 可唔可以搵日去會所玩吓. ...


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


346#
發表於 09-7-17 21:52 |只看該作者
YES, 如果MTR 好似近D.

原帖由 adayautsang 於 09-7-17 16:32 發表


你係邊到落車, 總站行去都好遠!


複式洋房

積分: 269


347#
發表於 09-7-17 22:09 |只看該作者
如果星期日下午都預埋我吖

原帖由 肥媽 於 09-7-17 21:50 發表
預我預我, 佢地個CLUB HOUSE 好正架..


男爵府

積分: 9809


348#
發表於 09-7-17 23:02 |只看該作者
其實真係一般, 無妳心目中咁正 !

原帖由 肥媽 於 09-7-17 21:50 發表
預我預我, 佢地個CLUB HOUSE 好正架..


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


349#
發表於 09-7-17 23:35 |只看該作者
原帖由 肥媽 於 09-7-17 21:43 發表
chantsinwai :

俾我估下, 你係sales??
係呀!我之前係做化sales!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


350#
發表於 09-7-17 23:37 |只看該作者
原帖由 肥媽 於 09-7-17 21:47 發表
CHANTSUNWAI :

咁不如搵日, 我地搵日一齊帶BB 去城門谷游水啦.
好呀!其實我都想左好耐ge la 同阿b游水。
城門谷係邊?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1555


351#
發表於 09-7-17 23:38 |只看該作者
ada你搵到野做啦???
明天生日會我都想熙仔參加爬行比賽呀, 我諗真係要早d啦, 因為唔係好多個位.


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


352#
發表於 09-7-17 23:39 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-17 16:54 發表


好呀! 預埋我!
我又去!預埋我呀!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9809


353#
發表於 09-7-18 00:11 |只看該作者
咁妳都好年輕wo !

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 23:35 發表
係呀!我之前係做化sales!


禁止訪問

積分: 5956


354#
發表於 09-7-18 00:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


355#
發表於 09-7-18 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9809


356#
發表於 09-7-18 00:17 |只看該作者
聴日係table 7相應後, 再約去會所玩啦 !


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


357#
發表於 09-7-18 10:45 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-18 00:11 發表
咁妳都好年輕wo !
我今年都33啦! 你話年唔年輕吖!

[ 本帖最後由 CHANTSINWAI 於 09-7-18 18:05 編輯 ]
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


358#
發表於 09-7-18 18:10 |只看該作者
唔知佢哋今日玩成点呢?一定好開心ge la!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


359#
發表於 09-7-19 18:56 |只看該作者
socket :

有無波波池??

原帖由 socket 於 09-7-17 23:02 發表
其實真係一般, 無妳心目中咁正 !


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


360#
發表於 09-7-19 18:57 |只看該作者
chantsinwai :

綠楊行上少少....

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-17 23:37 發表
好呀!其實我都想左好耐ge la 同阿b游水。
城門谷係邊?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo