跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


341#
發表於 10-9-10 09:54 |只看該作者
我想問下聽日母乳協會個講座有冇邊個想去呀?我老公要開會唔得閒,所以多左一個位呀~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


342#
發表於 10-9-10 09:54 |只看該作者
我仲未有抽筋呀...唔知係會點ga呢? 好緊張tim..hahaha
咁你自己小心d啦...好彩係home抽唔係係街ja...take care....

原帖由 sasa612 於 10-9-10 09:23 發表
早呀, 各位 !

尋晚我終於抽筋啦....

其實之前都試過幾次想抽筋, 但每次我都自己即刻屈起隻腳, 就冇再繼續抽....但尋晚一黎就黎料, 我自己都唔知佢會抽筋囉 !

好采老公尋晚返咗, 有人幫我拉下好D, 如果唔係實痛死 ...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


343#
發表於 10-9-10 09:55 |只看該作者
係咪ga? 我有左之後, 其實都冇再揸身的lotion...只是揸面及olive oil係肚咁咋...等我都試吓先...而家好多時見到自己對腳都好乾, 但又懶...

原帖由 gandi媽咪 於 10-9-10 09:35 發表


每晚茶下body lotion, 按下對腳會唔會好d 呀 ~
咁樣好似可以防止抽筋架喎 !


男爵府

積分: 5391


344#
發表於 10-9-10 09:57 |只看該作者
大陸攞返hk, 咪好重囉 ???

原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:46 發表


嘩~~係呀!!!
我尋晚同我媽講時,問佢駛唔駛係大陸買返黎hk煲,已經我父母成日會返大陸的,唔知道到時我媽,會唔會係大陸買材料煮埋呢~~~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


345#
發表於 10-9-10 09:57 |只看該作者
我昨晚都買左2包細m&m吃呀...本來想分2日食, 點知1次過食哂...個口又好似想生痱子啦...唉吔....hehehe

原帖由 gandi媽咪 於 10-9-10 09:39 發表


每次心情唔好, 我就會買熱浪黎食 ~ 好似比自已一個值口咁 !! 所以老公一見到我買左熱浪, 佢就知衰 !!


男爵府

積分: 6934


346#
發表於 10-9-10 09:59 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-2010 09:57 發表
大陸攞返hk, 咪好重囉 ???


我地大陸有間屋架..佢地退左休,成日係大陸住咁既...有時來唔來會拎d送呀,雞呀,比我地食架..所以佢地都拎掛囉..
不過,唔知佢地會唔會係大陸,or係大陸買薑同豬腳~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 5391


347#
發表於 10-9-10 09:59 |只看該作者
唔抽好過抽啦....超痛呀 ~

咁又唔會係街抽嘅, 通常都係瞓瞓下抽架....痛死人 !


原帖由 dada123 於 10-9-10 09:54 發表
我仲未有抽筋呀...唔知係會點ga呢? 好緊張tim..hahaha
咁你自己小心d啦...好彩係home抽唔係係街ja...take care....


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


348#
發表於 10-9-10 10:00 |只看該作者
我媽咪已經諗好哂, 會返大陸買煲啦...買薑啦...因佢地話大陸d薑靚d同埋會加10/20元咁就幫佢批埋皮ga la...仲慳功夫唔使佢自己批喎....而且d煲又夠大個wor...我冇理佢呀...佢自己幫我搞...我俾返$1000佢就算啦...佢話都夠煲20斤ga la...連埋醋, 豬腳同蛋咁話...勁平...唔知係咪平呢?

原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:46 發表


嘩~~係呀!!!
我尋晚同我媽講時,問佢駛唔駛係大陸買返黎hk煲,已經我父母成日會返大陸的,唔知道到時我媽,會唔會係大陸買材料煮埋呢~~~


男爵府

積分: 5391


349#
發表於 10-9-10 10:01 |只看該作者
嘩...一次食2包...

我尋日同老公去食sushi, 我只係食熟咋今次...
食咗炸蝦sushi, 今朝起身都喉嚨痛, 睇黎我真係要清熱毒...哈哈 !!

原帖由 dada123 於 10-9-10 09:57 發表
我昨晚都買左2包細m&m吃呀...本來想分2日食, 點知1次過食哂...個口又好似想生痱子啦...唉吔....hehehe


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


350#
發表於 10-9-10 10:01 |只看該作者
同我父母一樣, 佢地係碧桂園有間屋, 個個月d weekend都會返去, 因好多師奶朋友都係附近...仲開心, 又話使$好平咁囉....但我老豆仲有工作ge.....佢地老左, 返大陸已經好開心ga la....

原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:59 發表


我地大陸有間屋架..佢地退左休,成日係大陸住咁既...有時來唔來會拎d送呀,雞呀,比我地食架..所以佢地都拎掛囉..
不過,唔知佢地會唔會係大陸,or係大陸買薑同豬腳~ ...


男爵府

積分: 6934


351#
發表於 10-9-10 10:02 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-2010 09:53 發表
唔好忟啦...我老公都係咁衰啦...我見佢隻手整親, 叫佢唔好去打羽毛球(佢1 week打3次ga), 咁佢就話佢去一陣就會返, 點知又係打完先返, 仲要打斷埋支拍條線, 咁即係好用力去打啦...激c我, 又唔知人擔心佢怕佢整到, 佢 ...


你老公好健康呀~~一星期打三次~不過整親真係要小心d,比著我都好擔心,我或者唔比佢打啦~~
你真係好老婆呢~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


352#
發表於 10-9-10 10:02 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-2010 09:57 發表
我昨晚都買左2包細m&m吃呀...本來想分2日食, 點知1次過食哂...個口又好似想生痱子啦...唉吔....hehehe


又m&m,你真係好鬼仲意食m&m喎~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


353#
發表於 10-9-10 10:03 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-10 09:55 發表
係咪ga? 我有左之後, 其實都冇再揸身的lotion...只是揸面及olive oil係肚咁咋...等我都試吓先...而家好多時見到自己對腳都好乾, 但又懶...


我有茶架 ~ 有左之後發現皮膚好似乾左d ~
每次沖完涼都會茶架 ~

對腳我都會茶, 由下面推返上去, 可以防止水腫 !


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


354#
發表於 10-9-10 10:04 |只看該作者
我都好想食呀...成日見到d放題, 就好想偷偷地吃1-2件生嘢...但最終都冇去食囉....要忍忍忍忍忍...老公一定唔食ga....我都係呀...食2包細細m&m就生痱子啦...激c...今日要飲勁多水先得...

原帖由 sasa612 於 10-9-10 10:01 發表
嘩...一次食2包...

我尋日同老公去食sushi, 我只係食熟咋今次...
食咗炸蝦sushi, 今朝起身都喉嚨痛, 睇黎我真係要清熱毒...哈哈 !!


男爵府

積分: 6934


355#
發表於 10-9-10 10:05 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-2010 10:00 發表
我媽咪已經諗好哂, 會返大陸買煲啦...買薑啦...因佢地話大陸d薑靚d同埋會加10/20元咁就幫佢批埋皮ga la...仲慳功夫唔使佢自己批喎....而且d煲又夠大個wor...我冇理佢呀...佢自己幫我搞...我俾返$1000佢就算啦...佢話 ...


e...係喎....好提議..等我叫媽搵人批先..佢咪唔駛自己動手囉~
係啦..到時比返錢佢地..一點點心意囉...比人賺寧願比父母啦~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


356#
發表於 10-9-10 10:06 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-2010 10:01 發表
嘩...一次食2包...

我尋日同老公去食sushi, 我只係食熟咋今次...
食咗炸蝦sushi, 今朝起身都喉嚨痛, 睇黎我真係要清熱毒...哈哈 !!


咁可能你熱氣了..咁快就喉嚨痛~
尋晚buffet見到d西瓜..真係好想食...


健健康康,快高長大啊~


禁止訪問

積分: 2425

陪月勳章


357#
發表於 10-9-10 10:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5391


358#
發表於 10-9-10 10:07 |只看該作者
好采我唔鈡意食朱古力.....
尋晚食sushi都好想食魚生呀...c6唔比咋 ~
跟住我話食火焰三文魚啦...睇黎個c傅都好似焼得好熟吓喎....佢話 : 唔駛講啦, 唔得呀 !!!




原帖由 dada123 於 10-9-10 10:04 發表
我都好想食呀...成日見到d放題, 就好想偷偷地吃1-2件生嘢...但最終都冇去食囉....要忍忍忍忍忍...老公一定唔食ga....我都係呀...食2包細細m&m就生痱子啦...激c...今日要飲勁多水先得...

...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


359#
發表於 10-9-10 10:08 |只看該作者
我都唔知想食d咩, 只係見到m&m有feel...同埋原味卡樂B想食咋...但好似食薯片又熱氣D, 我自己咁諗咋...點知, 一樣熱氣...HAHAHA

原帖由 siuting111 於 10-9-10 10:02 發表


又m&m,你真係好鬼仲意食m&m喎~


男爵府

積分: 6934


360#
發表於 10-9-10 10:09 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-2010 10:01 發表
同我父母一樣, 佢地係碧桂園有間屋, 個個月d weekend都會返去, 因好多師奶朋友都係附近...仲開心, 又話使$好平咁囉....但我老豆仲有工作ge.....佢地老左, 返大陸已經好開心ga la....

...


我父母間屋係南沙個面,祈福隔離囉~
依家佢地退休,差不多每個月返去住兩次,每次7-10日囉~
佢地又係上去,打下牌,係花園種下花,同朋友周圍去食野,所以之前唔敢打擾我媽,叫佢煲囉..因為佢節目重多過我架~


健健康康,快高長大啊~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo