想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


341#
發表於 11-9-23 10:22 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

真的? 好呀,你比d資料我睇下


男爵府

積分: 5940


342#
發表於 11-9-23 10:25 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 10:22
回覆 cc_ivy 的帖子

真的? 好呀,你比d資料我睇下
佢轉頭比我, 我覺得為左生B要乜都唔比食, 好慘~~
你食個D野都好正常, 咁都唔比, 不人道


大宅

積分: 3726

畀面勳章


343#
發表於 11-9-23 10:26 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

可否介紹比我~haha~~


男爵府

積分: 6108


344#
發表於 11-9-23 10:30 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

佢叫我暫時戒口,佢話我面色唔好,個人虛,如果係呢個時候有左,都可能會唔健康
所以整好身體先再有bb會好d...


男爵府

積分: 5940


345#
發表於 11-9-23 10:34 |只看該作者
debbies 發表於 11-9-23 10:26
回覆 cc_ivy 的帖子

可否介紹比我~haha~~
可以, 事先聲明, 我無睇過佢~~
PM你


男爵府

積分: 5940


346#
發表於 11-9-23 10:36 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 10:30
回覆 cc_ivy 的帖子

佢叫我暫時戒口,佢話我面色唔好,個人虛,如果係呢個時候有左,都可能會唔健康
PM左你~~
你睇下呢個又點講


男爵府

積分: 6108


347#
發表於 11-9-23 10:42 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

謝謝你呀!!!!!!!!


男爵府

積分: 5940


348#
發表於 11-9-23 10:43 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 10:42
回覆 cc_ivy 的帖子

謝謝你呀!!!!!!!!
算貴嗎??


大宅

積分: 3726

畀面勳章


349#
發表於 11-9-23 10:50 |只看該作者
本帖最後由 debbies 於 11-9-23 11:09 編輯

回覆 cc_ivy 的帖子

thanks very much~~
妳都試下睇呀,可能我地一齊bingo~~


珍珠宮

積分: 30303


350#
發表於 11-9-23 14:01 |只看該作者

引用:唔知道+可能抑壓左好耐 尋日聽完就唔到忍唔

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
唔知道 可能抑壓左好耐
尋日聽完就唔到忍唔到
我明白的 我一定會好好調理身體的 希望在明天





男爵府

積分: 5940


351#
發表於 11-9-23 14:40 |只看該作者

引用:+本帖最後由+debbies+於+11-9-23+11:09+編

原帖由 debbies 於 11-09-23 發表
本帖最後由 debbies 於 11-9-23 11:09 編輯

回覆 cc_ivy 的帖子
今個月我先第一次開工,本身我未預計咁快再生,今次過後要再夾時間




男爵府

積分: 6108


352#
發表於 11-9-23 15:02 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我睇開果個7xx一次


男爵府

積分: 5940


353#
發表於 11-9-23 15:06 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 我睇開果個7xx一次

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

我睇開果個7xx一次
7xx係中醫?包幾多日葯?




男爵府

積分: 6108


354#
發表於 11-9-23 15:24 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

7日呀


男爵府

積分: 5940


355#
發表於 11-9-23 15:36 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 7日呀

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

7日呀
都抵




男爵府

積分: 6108


356#
發表於 11-9-23 15:45 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

本身我以為7百幾好貴,但原來出面仲貴...


男爵府

積分: 5940


357#
發表於 11-9-23 15:53 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 本身我以為7百幾好貴,

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

本身我以為7百幾好貴,但原來出面仲貴...
我朋友介紹果個好貴




男爵府

積分: 6108


358#
發表於 11-9-23 15:56 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

都真係貴,7日藥我估要1千....


男爵府

積分: 5940


359#
發表於 11-9-23 15:58 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 都真係貴,7日藥我估要

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

都真係貴,7日藥我估要1千....
佢話要千四左右




珍珠宮

積分: 30303


360#
發表於 11-9-23 16:01 |只看該作者

回覆:day 17.唔舒服既感覺好似少左d.第一次想自己 唔舒服囉

我睇大概三百幾一星期




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo