跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9584


341#
發表於 07-1-18 22:23 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

rc,

你5記得拿, 你試衫果陣呢 有d野睇呢 :mrgreen:

rclamlam 寫道:
christy,

我都係唔知喎?
[quote]
ChristyBBmama 寫道:

呢....之前個卓号係cc 既呢.....

[quote]
Yokongi 寫道:
我都想知喎

[quote]
kwan0520 寫道:
christy,

rc個卓号係咩
[/quote][/quote][/quote]


別墅

積分: 606


342#
發表於 07-1-18 22:28 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

chuma

係咪即是話一疊內有哂咁多款公仔呀

chumama05 寫道:
sally,

好鬼靚架, 有kitty, melody, keroro, micky, 多拉a, 公主.... 不過一包有10疊, $17-$20一包 要咩出聲啦, 我next tue又去啦


男爵府

積分: 9584


343#
發表於 07-1-18 22:35 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

sally,

一包一種公仔, 所以搵人share好d, 10疊同一個公仔又太多咁, 1包有100個利是封架


別墅

積分: 606


344#
發表於 07-1-18 22:40 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

chuma,

吓, 咁多呀, 如果可選公仔就好啦.


別墅

積分: 606


345#
發表於 07-1-18 22:42 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

咁耐都唔開估

[quote]
chumama05 寫道:
rc,

你5記得拿, 你試衫果陣呢 有d野睇呢 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


346#
發表於 07-1-18 22:43 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

我係Thai叫個朋友係買Wacoal既un un,後面係V型架,著低腰或中腰牛仔褲坐低時都唔會露條邊出嚟,真係好正架, 香港都有類似既款,但賣得貴好似要成$50-60條,但係Thai買就泰幣$175


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


347#
發表於 07-1-18 22:44 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

e,我知啦 但講出嚟會唔會被人


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


348#
發表於 07-1-18 22:46 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

sallyc 寫道:
二月生日之星Gathering
==============
二月之星 : chuma
日期:0209(星期五)
時間 : 晚上6:30 (可食住等)
地點 : 紅磡都會海逸酒店(西餐廳) Buffet

1) cc
2) kwan0520
3) chuma
4) rclamlam
5) whitesnow
6) Isis_Iain
7) bashful
8) hviy
9) sally


christy妳又未報名,只欠妳就齊人啦


別墅

積分: 606


349#
發表於 07-1-18 22:53 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

kwan,

e~ 幾特別噃, 即等如幾多錢

kwan0520 寫道:
我係Thai叫個朋友係買Wacoal既un un,後面係V型架,著低腰或中腰牛仔褲坐低時都唔會露條邊出嚟,真係好正架, 香港都有類似既款,但賣得貴好似要成$50-60條,但係Thai買就泰幣$175


男爵府

積分: 7420


350#
發表於 07-1-18 22:55 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

二月生日之星Gathering
==============
二月之星 : chuma
日期:0209(星期五)
時間 : 晚上6:30 (可食住等)
地點 : 紅磡都會海逸酒店(西餐廳) Buffet

1) cc
2) kwan0520
3) chuma
4) rclamlam
5) whitesnow
6) Isis_Iain
7) bashful
8) hviy
9) sally
10) christy
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


子爵府

積分: 12006


351#
發表於 07-1-18 22:55 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

chuma,

我唔記得講左咩添, 我只係記得試衫個陣.


男爵府

積分: 7420


352#
發表於 07-1-18 22:58 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)


rc

咪G_p 太囉

rmk: 自己fill in the blank喇
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


別墅

積分: 606


353#
發表於 07-1-18 22:58 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

rc,

咁耐都未開估, 你會唔會今晚訓唔著係咁唸


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


354#
發表於 07-1-18 23:00 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

sally,

好似$3X


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


355#
發表於 07-1-18 23:00 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

ChristyBBmama 寫道:

rc

咪G_p 太囉

rmk: 自己fill in the blank喇



珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


356#
發表於 07-1-18 23:01 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

ChristyBBmama 寫道:
二月生日之星Gathering
==============
二月之星 : chuma
日期:0209(星期五)
時間 : 晚上6:30 (可食住等)
地點 : 紅磡都會海逸酒店(西餐廳) Buffet

1) cc
2) kwan0520
3) chuma
4) rclamlam
5) whitesnow
6) Isis_Iain
7) bashful
8) hviy
9) sally
10) christy



別墅

積分: 526


357#
發表於 07-1-18 23:41 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

all

U all very sai lei wor, new part 36 already 36 pgs
[img align=left]http://www.jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0045702.gif[/img]


別墅

積分: 526


358#
發表於 07-1-18 23:42 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

white,

I didn't went to Heung Kung today ah, but blood bleeding in SSP le.
[img align=left]http://www.jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0045702.gif[/img]


別墅

積分: 526


359#
發表於 07-1-18 23:43 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

kwan,

so late tonight
[img align=left]http://www.jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0045702.gif[/img]


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


360#
發表於 07-1-19 00:22 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 11)

Bashful,

因明日放假所以唔使咁早瞓

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo