跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12090


3601#
發表於 05-10-21 16:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

戇居SBB 寫道:
咁便宜佢

叻姐, 約佢下個星期再second in 啦 !

then 再下個星期 third in

每次要佢等一個鍾, in就in 5分鍾


嘩... 你都好毒下喎...


男爵府

積分: 5447


3602#
發表於 05-10-21 16:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


公爵府

積分: 27329


3603#
發表於 05-10-21 16:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


佢走唔甩
因為佢 D cert + ref ltr 在我手


LongYin 寫道:
可能佢一知道得罪左叻姐,已經立即走左都唔定。


子爵府

積分: 12090


3604#
發表於 05-10-21 16:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

Valeriemama 寫道:

佢走唔甩
因為佢 D cert + ref ltr 在我手


諗起你頭先同佢講... 你就係in 佢果個...
我就會諗到佢由好寸變到好驚既表情
尼條友都傻傻地既,in 新工都咁寸。


公爵府

積分: 27329


3605#
發表於 05-10-21 16:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


好忙呀, 咪左住我食飯
佢計埋填 form + 等我既時間都用左 2 粒鐘


戇居SBB 寫道:
咁便宜佢

叻姐, 約佢下個星期再second in 啦 !

then 再下個星期 third in

每次要佢等一個鍾, in就in 5分鍾


侯爵府

積分: 20995


3606#
發表於 05-10-21 16:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

一係你叫佢黎我公司比我in下佢law
Valeriemama 寫道:

好忙呀, 咪左住我食飯
佢計埋填 form + 等我既時間都用左 2 粒鐘


[quote]
戇居SBB 寫道:
咁便宜佢

叻姐, 約佢下個星期再second in 啦 !

then 再下個星期 third in

每次要佢等一個鍾, in就in 5分鍾
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


3607#
發表於 05-10-21 16:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

冇毒不丈夫
LongYin 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
咁便宜佢

叻姐, 約佢下個星期再second in 啦 !

then 再下個星期 third in

每次要佢等一個鍾, in就in 5分鍾


嘩... 你都好毒下喎... [/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


禁止訪問

積分: 3512


3608#
發表於 05-10-21 16:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20995


3609#
發表於 05-10-21 16:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

都好wor, 入黎share下我d workload
joe914 寫道:
in 你個位呀

[quote]
戇居SBB 寫道:
一係你叫佢黎我公司比我in下佢law [quote]
Valeriemama 寫道:

好忙呀, 咪左住我食飯
佢計埋填 form + 等我既時間都用左 2 粒鐘


[quote]
戇居SBB 寫道:
咁便宜佢

叻姐, 約佢下個星期再second in 啦 !

then 再下個星期 third in

每次要佢等一個鍾, in就in 5分鍾
[/quote][/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


子爵府

積分: 12090


3610#
發表於 05-10-21 16:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

戇居SBB 寫道:
都好wor, 入黎share下我d workload

share 埋你份糧....


琥珀宮

積分: 165356


3611#
發表於 05-10-21 16:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

joe.....生意好嗎 ?-(


侯爵府

積分: 21537


3612#
發表於 05-10-21 16:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


子爵府

積分: 12090


3613#
發表於 05-10-21 16:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

karen... 好忙呀? 全日都無見過你咁滯...


侯爵府

積分: 20995


3614#
發表於 05-10-21 16:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

餓死都似 :-(
LongYin 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
都好wor, 入黎share下我d workload

share 埋你份糧.... [/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


子爵府

積分: 12090


3615#
發表於 05-10-21 16:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

sbb... 改得好快喎..


侯爵府

積分: 20995


3616#
發表於 05-10-21 16:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

雲妹, 梓謙兄弟係咪cut左hair?
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 23951


3617#
發表於 05-10-21 16:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

LongYin 寫道:
sbb... 改得好快喎..


子爵府

積分: 12090


3618#
發表於 05-10-21 16:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

karen... 梓謙好番未呀??


男爵府

積分: 5447


3619#
發表於 05-10-21 17:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

LongYin 寫道:
sbb... 改得好快喎..


侯爵府

積分: 20995


3620#
發表於 05-10-21 17:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

LongYin 寫道:
sbb... 改得好快喎..
謙謙在2004年10月29日出世了!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo