跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3512


3661#
發表於 05-10-21 18:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20995


3662#
發表於 05-10-21 18:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

唔係好靚JAR WOR!

仲有冇呀?!
joe914 寫道:
SBB,

謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 5447


3663#
發表於 05-10-21 18:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

咁就緊係冇我地草草咁靚喇
戇居SBB 寫道:
唔係好靚JAR WOR!

仲有冇呀?![quote]
joe914 寫道:
SBB,

[/quote]


禁止訪問

積分: 3512


3664#
發表於 05-10-21 18:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20995


3665#
發表於 05-10-21 18:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

有冇好樣衰的?
joe914 寫道:
菲律賓工人依個算係靚啦!
再靚個D去左選美啦! 或者搵食啦!

[quote]
戇居SBB 寫道:
唔係好靚JAR WOR!

仲有冇呀?![quote]
joe914 寫道:
SBB,

[/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


禁止訪問

積分: 3512


3666#
發表於 05-10-21 18:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5447


3667#
發表於 05-10-21 18:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

[quote]
joe914 寫道:
一樣有, 怕你發惡夢喎

做我依行要口密(因為知道好多客人個人資料), 同要有口德 / 厚道 (隱惡揚善) 所以唔"貓"比你啦!




侯爵府

積分: 20995


3668#
發表於 05-10-21 18:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

唔"貓"比我 NO PROBLEM, post 出黎就ok![quote]
joe914 寫道:
一樣有, 怕你發惡夢喎

做我依行要口密(因為知道好多客人個人資料), 同要有口德 / 厚道 (隱惡揚善) 所以唔"貓"比你啦!


謙謙在2004年10月29日出世了!


禁止訪問

積分: 3512


3669#
發表於 05-10-21 18:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20995


3670#
發表於 05-10-21 18:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

有分別......
"貓"比我only我睇到, post出黎就大家都睇到!
joe914 寫道:
有乜分別

[quote]
戇居SBB 寫道:
唔"貓"比我 NO PROBLEM, post 出黎就ok![quote]
joe914 寫道:
一樣有, 怕你發惡夢喎

做我依行要口密(因為知道好多客人個人資料), 同要有口德 / 厚道 (隱惡揚善) 所以唔"貓"比你啦!
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


禁止訪問

積分: 3512


3671#
發表於 05-10-21 18:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5447


3672#
發表於 05-10-21 18:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

你咪玩喇人地都話唔比得你睇咯[quote]
戇居SBB 寫道:
有分別......
"貓"比我only我睇到, post出黎就大家都睇到!


禁止訪問

積分: 3512


3673#
發表於 05-10-21 18:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5447


3674#
發表於 05-10-21 18:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

SBB

我叫左C佬過去搵你羅彬彬D野
你順便就請埋佢食飯喇


侯爵府

積分: 20995


3675#
發表於 05-10-21 18:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

when??
wing1016 寫道:
SBB

我叫左C佬過去搵你羅彬彬D野
你順便就請埋佢食飯喇
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 5447


3676#
發表於 05-10-21 18:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

下個星期好冇?
戇居SBB 寫道:
when??[quote]
wing1016 寫道:
SBB

我叫左C佬過去搵你羅彬彬D野
你順便就請埋佢食飯喇
[/quote]


侯爵府

積分: 20995


3677#
發表於 05-10-21 18:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

No problem!

but 我想問 彬杉有冇116cm咁細?
wing1016 寫道:
下個星期好冇?[quote]
戇居SBB 寫道:
when??[quote]
wing1016 寫道:
SBB

我叫左C佬過去搵你羅彬彬D野
你順便就請埋佢食飯喇
[/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


3678#
發表於 05-10-21 20:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

Go home now!
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


3679#
發表於 05-10-21 21:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 5447


3680#
發表於 05-10-21 21:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

應該OK [quote]
戇居SBB 寫道:
No problem!

but 我想問 彬杉有冇116cm咁細?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo