跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20995


3701#
發表於 05-10-21 22:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
咩工呀?
[/quote][/quote][/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


3702#
發表於 05-10-21 22:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
咩工呀?
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


3703#
發表於 05-10-21 22:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
咩工呀?
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


3704#
發表於 05-10-21 22:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
咩工呀?
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]

謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


3705#
發表於 05-10-21 22:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
咩工呀?
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 6998


3706#
發表於 05-10-21 22:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

on project basis....re-arrange個filing system....temp住先,遲d有機轉perm做半日文職....


侯爵府

積分: 20995


3707#
發表於 05-10-21 23:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

icic.... you like that job?
where??
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 6998


3708#
發表於 05-10-21 23:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

冇話like唔like.....我以前做document control仲大穫....都ok啦....灣仔返工


侯爵府

積分: 20995


3709#
發表於 05-10-21 23:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

wan chai
so far from your home wor
snowman 寫道:
冇話like唔like.....我以前做document control仲大穫....都ok啦....灣仔返工
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 6998


3710#
發表於 05-10-21 23:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

一程巴士來回都ok啦.....不過我都係第一次返對面海


侯爵府

積分: 20995


3711#
發表於 05-10-21 23:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

why返工?
FTM very happy wor!
謙謙在2004年10月29日出世了!


子爵府

積分: 10440


3712#
發表於 05-10-21 23:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

,

邊個照顧皓皓b


男爵府

積分: 6998


3713#
發表於 05-10-21 23:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

ftm係好happy但係困身d....ptm有番d私人時間...又多一份收入 不過主要係要搵$$pay學費呀 :-( :-( :-(


大宅

積分: 1407


3714#
發表於 05-10-21 23:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


男爵府

積分: 6998


3715#
發表於 05-10-21 23:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

說媽....我老公返工返230pm.....130pm會交俾99湊個零個鐘....我打算3pm先湊返屋企.....


男爵府

積分: 6998


3716#
發表於 05-10-21 23:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

ci issac好嘛


子爵府

積分: 10440


3717#
發表於 05-10-21 23:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

,

3pm 先揍返皓b


公爵府

積分: 27329


3718#
發表於 05-10-21 23:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


男爵府

積分: 6998


3719#
發表於 05-10-21 23:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

說媽....係呀....我打算返屋企煮好粥仔or爛飯仔先湊返皓b....費事皓b癡身乜都做唔到....
hellobaby888 寫道:
,

3pm 先揍返皓b


男爵府

積分: 6998


3720#
發表於 05-10-21 23:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

叻姐

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo