立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3765
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:24 發表 佢都唔容許自己肥...我早排成日話佢肥左, 之後佢呢兩個星期日日係差館係咁做sit up, 掌上壓, 又舉鐵...放假係屋企又sit up, 掌上壓.... ...
原文章由 elkykit 於 08-7-14 23:39 發表 有呀...而家唔知撫養權點! 我c6叫我唔好喺度講架!
子爵府
積分: 10503
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 23:38 發表 我相信婚姻架!!
原文章由 elkykit 於 08-7-14 23:41 發表 咁到呢個moment我都信!
伯爵府
積分: 18922
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:40 PM 發表 唔容許自己肥 你c6放假係屋企又sit up, 掌上壓....wallace有無學呀??
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:43 PM 發表 哈哈~~你一定要信~~ 又落雨~
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:43 發表 wallace見到c6做sit up, 佢係度狂笑囉, 唔知係咪見到爸爸個樣又上又落
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:44 發表 我都信架, 唔信嫁比佢黎做咩喎
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:47 PM 發表 哈哈,wallace以為爸爸同佢玩!!
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 23:51 發表 d雨超勁呀!!"pi"哂入屋~
積分: 16416
原文章由 vkk 於 08-7-14 23:55 發表 HI~ 我想問你地點樣蒸肉餅會"能"d....我成日蒸唔到出邊街個d咁"能",我d女好鍾意食呢味餸 我想整得再好d
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:57 發表 c6收工返緊黎喇, 佢果邊無雨, 不過東涌呢邊落大雨...佢又唔記得拎遮, 漏左係差館...不過好彩佢落車同屋企好近, 唔怕淋到
原文章由 elkykit 於 08-7-14 23:56 發表 咁妳點整呀???
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:58 PM 發表 你c6就好啦~我c6返夜實淋到
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:51 發表 應該係呀, 因為我坐住c6對腳, 等佢做sit up果時唔會陏黎陏去, 而我又一邊坐又一邊抱住wallace, 咁wallace一望落去就見到爸爸係咁上落上落, 佢咪係咁笑囉....個moment真係好攪笑架 ...
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:59 PM 發表 你下次影低丫~
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 23:58 發表 你c6就好啦~我c6返夜實淋到
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy