跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3765


361#
發表於 08-7-14 23:40 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:24 發表




佢都唔容許自己肥...我早排成日話佢肥左, 之後佢呢兩個星期日日係差館係咁做sit up, 掌上壓, 又舉鐵...放假係屋企又sit up, 掌上壓.... ...




唔容許自己肥


你c6放假係屋企又sit up, 掌上壓....wallace有無學呀??


大宅

積分: 3765


362#
發表於 08-7-14 23:41 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-7-14 23:39 發表

有呀...而家唔知撫養權點! 我c6叫我唔好喺度講架!




係呀,我pm比 julieann ja


子爵府

積分: 10503


363#
發表於 08-7-14 23:41 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 23:38 發表




我相信婚姻架!!

咁到呢個moment我都信!


大宅

積分: 3765


364#
發表於 08-7-14 23:43 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-7-14 23:41 發表

咁到呢個moment我都信!




哈哈~~你一定要信~~

又落雨~


伯爵府

積分: 18922


365#
發表於 08-7-14 23:43 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:40 PM 發表




唔容許自己肥


你c6放假係屋企又sit up, 掌上壓....wallace有無學呀??




wallace見到c6做sit up, 佢係度狂笑囉, 唔知係咪見到爸爸個樣又上又落


伯爵府

積分: 18922


366#
發表於 08-7-14 23:44 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:43 PM 發表




哈哈~~你一定要信~~

又落雨~




我都信架, 唔信嫁比佢黎做咩喎


伯爵府

積分: 18922


367#
發表於 08-7-14 23:44 |只看該作者
落完未架? 落左成兩個月架喇....


大宅

積分: 3765


368#
發表於 08-7-14 23:47 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:43 發表




wallace見到c6做sit up, 佢係度狂笑囉, 唔知係咪見到爸爸個樣又上又落




哈哈,wallace以為爸爸同佢玩!!


大宅

積分: 3765


369#
發表於 08-7-14 23:51 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:44 發表




我都信架, 唔信嫁比佢黎做咩喎




d雨超勁呀!!"pi"哂入屋~


伯爵府

積分: 18922


370#
發表於 08-7-14 23:51 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:47 PM 發表




哈哈,wallace以為爸爸同佢玩!!




應該係呀, 因為我坐住c6對腳, 等佢做sit up果時唔會陏黎陏去, 而我又一邊坐又一邊抱住wallace, 咁wallace一望落去就見到爸爸係咁上落上落, 佢咪係咁笑囉....個moment真係好攪笑架


子爵府

積分: 10503


371#
發表於 08-7-14 23:52 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 23:51 發表




d雨超勁呀!!"pi"哂入屋~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


372#
發表於 08-7-14 23:55 |只看該作者
HI~
我想問你地點樣蒸肉餅會"能"d....我成日蒸唔到出邊街個d咁"能",我d女好鍾意食呢味餸
我想整得再好d


子爵府

積分: 10503


373#
發表於 08-7-14 23:56 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-7-14 23:55 發表
HI~
我想問你地點樣蒸肉餅會"能"d....我成日蒸唔到出邊街個d咁"能",我d女好鍾意食呢味餸
我想整得再好d

咁妳點整呀???


伯爵府

積分: 18922


374#
發表於 08-7-14 23:57 |只看該作者
c6收工返緊黎喇, 佢果邊無雨, 不過東涌呢邊落大雨...佢又唔記得拎遮, 漏左係差館...不過好彩佢落車同屋企好近, 唔怕淋到


大宅

積分: 3765


375#
發表於 08-7-14 23:58 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:57 發表
c6收工返緊黎喇, 佢果邊無雨, 不過東涌呢邊落大雨...佢又唔記得拎遮, 漏左係差館...不過好彩佢落車同屋企好近, 唔怕淋到




你c6就好啦~我c6返夜實淋到


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


376#
發表於 08-7-14 23:58 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-7-14 23:56 發表

咁妳點整呀???

我多數買攪碎個d(放便)...調味再落生粉再加小小水


伯爵府

積分: 18922


377#
發表於 08-7-14 23:59 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:58 PM 發表




你c6就好啦~我c6返夜實淋到



佢無拎遮呀?


大宅

積分: 3765


378#
發表於 08-7-14 23:59 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-14 23:51 發表




應該係呀, 因為我坐住c6對腳, 等佢做sit up果時唔會陏黎陏去, 而我又一邊坐又一邊抱住wallace, 咁wallace一望落去就見到爸爸係咁上落上落, 佢咪係咁笑囉....個moment真係好攪笑架 ...




你下次影低丫~


伯爵府

積分: 18922


379#
發表於 08-7-15 00:01 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 11:59 PM 發表




你下次影低丫~




好呀, 我下次一定會準備相機係旁邊影低佢


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


380#
發表於 08-7-15 00:01 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-7-14 23:58 發表




你c6就好啦~我c6返夜實淋到

你地有冇問c6返夜會去邊到"蛇"由其落雨天....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo