跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8434


361#
發表於 04-8-27 14:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁米好囉!你會發覺佢好叻!不過就好demanding!!
MabelChan 寫道:

Thanks Celia,

係呀!我暫時仲好有耐性教佢,佢一個字問水多次,
佢唔like自己睇,–路指住果字/圖一路望住你要讀佢聽
有時去supermarket 就樣樣指下讀佢聽0甘law
不過佢真係好冇紀律,叫極佢唔好既野偏要做


子爵府

積分: 11234


362#
發表於 04-8-27 14:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

等埋得唔得.......未溫完,仲有13版.......
該用戶已被刪除

363#
發表於 04-8-27 14:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2014


364#
發表於 04-8-27 14:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


Mcada
0甘你係咪想之之讀呢間?
好好0甘

姐姐果度諗清楚先la,
你見我冇姐姐幾” 呢 heir “架啦


大宅

積分: 2014


365#
發表於 04-8-27 14:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

係咪真呀! 我推晒所有約會要同你地玩嫁!結果… 係度發毛! :evil: :evil: anyway, 你樹停雨啦!我呢度係朝早落左一陣就無再落啦!

茵茵 寫道:
JO
勤勤醒左我可能過MCADA到
該用戶已被刪除

366#
發表於 04-8-27 14:46 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


367#
發表於 04-8-27 14:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好勁! ?-( ?-( ?-(
jo2002 寫道:
係咪真呀! 我推晒所有約會要同你地玩嫁!


子爵府

積分: 11914


368#
發表於 04-8-27 14:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:

Mcada
姐姐果度諗清楚先la,
你見我冇姐姐幾” 呢 heir “架啦


[size=x-large]車, 換人.......再咁inch一個月都無得補.....砌佢生豬肉.....mud $$都慳番....

你又係, 發下圍La...... :-x :-x


男爵府

積分: 8434


369#
發表於 04-8-27 14:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

你係異族! :mrgreen: :mrgreen:
茵茵 寫道:
我唔呢HAIR呀
家務既野請鍾點或者BABA幫手咪得LAW..


大宅

積分: 4360


370#
發表於 04-8-27 14:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:
所以插班生會俾人排擠架.... 多數群番新生玩.


:cry: :cry: 我記得呀媽都有呢個考慮, so... :-( :-(


男爵府

積分: 8434


371#
發表於 04-8-27 14:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]團長好嘢!團長萬歲!
咁!可以留低!
2517-2517 寫道:

[size=x-large]車, 換人.......再咁inch一個月都無得補.....砌佢生豬肉.....mud $$都慳番....

你又係, 發下圍La...... :-x :-x
該用戶已被刪除

372#
發表於 04-8-27 14:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2014


373#
發表於 04-8-27 14:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

[size=x-large]車, 換人.......再咁inch一個月都無得補.....砌佢生豬肉.....mud $$都慳番....

你又係, 發下圍La...... :-x :-x


Agree! 換人


大宅

積分: 2014


374#
發表於 04-8-27 14:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

之媽

我3點3出發去你庶!遲d我驚Jazz 想訓啦! 勤媽,唔好再放我飛機呀!


大宅

積分: 4360


375#
發表於 04-8-27 14:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:
[quote]
2517-2517 寫道:

[size=x-large]車, 換人.......再咁inch一個月都無得補.....砌佢生豬肉.....mud $$都慳番....

你又係, 發下圍La...... :-x :-x


Agree! 換人 [/quote]

請三思.. 一陣換咗個仲氣頂過呢個咪仲水!? :exclaim: ?-( ?-(
該用戶已被刪除

376#
發表於 04-8-27 14:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8053


377#
發表於 04-8-27 14:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唉~~~ 換人好難架. 我同daddy都商量過, 點知換個咩人? 一陣貪玩去夜街借錢我就水啦, 我個之之仲係細嘛, 唔識報寸架嘛~~~

如果係唔要佢, 我就寧願唔要姐姐, 學茵茵話齋, 請鐘點就算, 但係間舖就....

總之請個姐姐都唔係易事, 再諗諗先啦.


男爵府

積分: 8053


378#
發表於 04-8-27 15:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jo2002 寫道:
之媽

我3點3出發去你庶!遲d我驚Jazz 想訓啦! 勤媽,唔好再放我飛機呀!

該用戶已被刪除

379#
發表於 04-8-27 15:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2014


380#
發表於 04-8-27 15:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

之媽

係呀!我真係唔覺你姐姐似工人,所以果日仲誤會以為係你 friend 囉! 真係唔好意思! :-P :-P 教工人呢家野都係等有兩件果位答你啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo