時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 2728


361#
發表於 20-4-15 17:27 |只看該作者
tinlong22 發表於 20-4-15 14:13
當年西鐵夠話大白象無人用啦, 而家呢?
蓮塘口岸都未開通又拎黎講

不可這樣講, 假如港鉄由荃灣直入屯門, 現在就完全不同了, 相信發展㑹好很多很多。


珍珠宮

積分: 38544


362#
發表於 20-4-15 17:28 |只看該作者
namnamnamlolo 發表於 20-4-14 21:51
我覺得好
起碼無咗批惡死藥房sales
同埋乜叉學歷都無 賣錶都賣到發達個d sales呀

啱呀,減少自由行,然後香港變返台灣咁嘅經濟,大學生人工6,7千,中學生4-5千,幾好呀!


珍珠宮

積分: 47775

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


363#
發表於 20-4-15 17:29 |只看該作者
lawiskcyu 發表於 20-4-15 17:27
不可這樣講, 假如港鉄由荃灣直入屯門, 現在就完全不同了, 相信發展㑹好很多很多。
...

我唔反對荃灣直去屯門
但同話西鐵係大白象係兩回事
天朗氣清


男爵府

積分: 8010


364#
發表於 20-4-15 17:35 |只看該作者
當年自由行確實救左香港可以好快復蘇。今次如果無自由行救港都唔緊要,反而可能係一次逼使經濟轉型嘅機會


伯爵府

積分: 15809


365#
發表於 20-4-15 17:36 |只看該作者

回覆樓主:

由歷史到近代,從未見過有任何一處地方可以靠閉關自封而成功令經濟復甦,那些要求香港放棄一個大經濟體系,而選擇性固步自封嘅奇人,好明顯自私到極點。


水晶宮

積分: 51824


366#
發表於 20-4-15 17:36 |只看該作者
esmehouse 發表於 20-4-14 21:17
經歷過 Sars 會知,但今次疫情過後黑暴都會出來攪事,所以香港只會有排衰。 ...

同意


珍珠宮

積分: 44836


367#
發表於 20-4-15 17:37 |只看該作者
老翻太太 發表於 20-4-15 17:28
啱呀,減少自由行,然後香港變返台灣咁嘅經濟,大學生人工6,7千,中學生4-5千,幾好呀!
...

重建返工廠區囉
等d後生做下廠體會下都好架
講真
我又覺得無乜所謂
香港係應該多原化d既
但問題係做底層既咪永遠最底層啦
想攬炒個批人都係本來無一物啫


珍珠宮

積分: 38544


368#
發表於 20-4-15 17:50 |只看該作者
yukiii111 發表於 20-4-14 23:55
台灣從來唔係一個搵錢嘅地方,你見咁多台灣藝人歌手都去大陸發展就知啦。台灣物價低,只係啱退休hea下生活 ...

只適合退休生活,果度好難揾工,就算揾到人工唔會高,7,8千已經好好


伯爵府

積分: 16808


369#
發表於 20-4-15 17:52 |只看該作者
titytang 發表於 20-4-15 17:35
當年自由行確實救左香港可以好快復蘇。今次如果無自由行救港都唔緊要,反而可能係一次逼使經濟轉型嘅機會 ...

睇吓點!


複式洋房

積分: 440


370#
發表於 20-4-15 17:54 |只看該作者
chinsnow 發表於 20-4-15 13:49
首先,這是店舖賦予顧客的權利,退錢是我的自由,請不要人身攻擊。再者,買回來的提子,拆開保鮮紙發現有 ...

本帖最後由 麻煩你 於 20-4-15 17:58 編輯

退錢緊係你自由,貪心與否,人貴自知。 如果一間店次次都賣爛嘢,又會為左少少優惠回頭幫襯咩,咪就係利用溜洞


珍珠宮

積分: 38544


371#
發表於 20-4-15 18:01 |只看該作者
老翻太太 發表於 20-4-15 17:50
只適合退休生活,果度好難揾工,就算揾到人工唔會高,7,8千已經好好

仲有咪以為揾7,8千蚊嘅地方啲樓價,租屋會好平,佢哋平極一般樓(非豪宅)租金都要數千元至萬元港幣,人工都未必夠交租,買日用品,消費品價錢同香港差唔多,係食嘢比較平咋,以下係台北地區嘅租樓價錢

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


大宅

積分: 2728


372#
發表於 20-4-15 18:04 |只看該作者
tinlong22 發表於 20-4-15 17:29
我唔反對荃灣直去屯門
但同話西鐵係大白象係兩回事

假如你記得當時ㄧ地鉄回答傳媒, 政府已撥了资金給地鉄, 但因為濕地居民反對, 地鉄才妀用現在路綫, 在 return of investment 來考慮, 地鉄真的做得不好, 欠屯門人ㄧ個交代, 令屯門交通到現在都處於ㄧ個失败的城市規劃!!! 希望張來不㑹再出現


珍珠宮

積分: 47775

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


373#
發表於 20-4-15 18:09 |只看該作者
lawiskcyu 發表於 20-4-15 18:04
假如你記得當時ㄧ地鉄回答傳媒, 政府已撥了资金給地鉄, 但因為濕地居民反對, 地鉄才妀用現在路綫, 在 retu ...

咁我做屯門人做左咁多年,又唔覺得好差,基本上屯門去香港各區都係一個鐘鬆d

同埋都係個句,我指係係當年d人話無用,大白象工程,一段時間之後都証明呢d人錯得好緊要
天朗氣清


子爵府

積分: 11756


374#
發表於 20-4-15 18:16 |只看該作者
Lmykfg 發表於 20-4-15 12:17
贊同, 任何事太依重一方都係弊多於利,睇各國依重內地製造業就知,以前香港旅遊業靠世界各地遊客,唔知幾時開 ...

香港唔可以靠內地遊客,咁不如數下全世界有幾多地下方旅遊業唔靠大陸人,香港冇靚海灘,冇溫泉,冇得滑雪,憑咩吸引大量外國遊客?


珍珠宮

積分: 34108


375#
發表於 20-4-15 18:19 |只看該作者
tinlong22 發表於 20-4-15 18:09
咁我做屯門人做左咁多年,又唔覺得好差,基本上屯門去香港各區都係一個鐘鬆d

同埋都係個句,我指係係當年 ...

西鐵好好啊....
我住錦田... 返工返葵芳...
真係30分鐘就到公司..
好方便..


子爵府

積分: 11756


376#
發表於 20-4-15 18:20 |只看該作者
ricecooking 發表於 20-4-15 16:08
之前有人話,無大陸遊客就會吸引好多外國遊客來喎,睇下呆灣係點就知

呆灣係我心目中同越南冇乜分別,都係窮,要離鄉背井出國打工先搵到錢,中國同東南亞大把台勞,我唔想有朝一日變為港勞


子爵府

積分: 13625


377#
發表於 20-4-15 18:21 |只看該作者
ChaBean 發表於 20-4-15 18:16
香港唔可以靠內地遊客,咁不如數下全世界有幾多地下方旅遊業唔靠大陸人,香港冇靚海灘,冇溫泉,冇得滑雪 ...

本帖最後由 puitan 於 20-4-15 18:22 編輯

仲一d特色都冇,泰國有陽光海灘,泰菜同spa,日韓都有佢地既特色野,大自然環境,文化同流行服飾等。

遊客有咁多地方揀,點會來香港,前線對客果班sales仲成日黑口黑面。


珍珠宮

積分: 33421

馬年勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章


378#
發表於 20-4-15 18:22 |只看該作者
MMVV 發表於 20-4-14 21:08
的而且確是最後解決問題。即使今次疫情也是一樣。好在香港有內地做靠山,將經濟快速恢復。
...
當年係香港總商會要求自由行。

政府講明,放係冇問題,但就冇得收返。


珍珠宮

積分: 38544


379#
發表於 20-4-15 18:22 |只看該作者
gasman 發表於 20-4-15 00:02
哈哈,全香港人都係講武漢肺炎架傻B,不過你應該唔Hong konger

Hongkonger 只係部分香港人用來自high嘅身份,在外國人眼中你地係黃皮膚、鼻扁扁嘅中國人,點會同你分Hongkonger,Taiwanese


大宅

積分: 1511


380#
發表於 20-4-15 18:34 |只看該作者

回覆樓主:

做護膚品D sales 直情好服務到幫啲代購買貨,然後送去清關公司 寄返大陸

我諗第一批醒覺嘅就係嗰班做sales 既曱甴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo