家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   13


侯爵府

積分: 24622


361#
發表於 26-6-8 09:43 |只看該作者
中國央行連續 19 個月增持黃金。
https://www.am730.com.hk/article/1034762


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 2455


362#
發表於 26-6-8 10:58 |只看該作者
mimi005 發表於 26-6-7 19:47
好快到

儲定錢


大宅

積分: 3276


363#
發表於 26-6-11 09:59 |只看該作者
mimi005 發表於 26-6-6 10:45
系,應該仲會跌
畀你講中, 昨晚 CPI 出嗰陣仲有 41xx, 之後一嘢穿埋 4100 仲平過三月個低位. 而家 409x - 410x 之間 hovering.


侯爵府

積分: 20889

2011精緻種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


364#
發表於 26-6-11 10:29 |只看該作者
StiltonCheese 發表於 26-6-11 09:59
畀你講中, 昨晚 CPI 出嗰陣仲有 41xx, 之後一嘢穿埋 4100 仲平過三月個低位. 而家 409x - 410x 之間 hoveri ...

如穿
4字
可考慮了


大宅

積分: 2455


365#
發表於 26-6-11 10:33 |只看該作者
長毛免 發表於 26-6-11 10:29
如穿
4字
可考慮了

我都等梗


伯爵府

積分: 17796


366#
發表於 26-6-11 14:49 |只看該作者
毛毛123 發表於 26-6-11 10:33
我都等梗

花旗預測金價九月會跌到3500美元
不急最好分批入


子爵府

積分: 11046


367#
發表於 26-6-12 07:16 |只看該作者

回覆樓主:

今日升咗好多


侯爵府

積分: 20889

2011精緻種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


368#
發表於 26-6-12 07:56 |只看該作者
little_kid 發表於 26-6-12 07:16
今日升咗好多



大宅

積分: 3276


369#
發表於 26-6-12 08:35 |只看該作者
little_kid 發表於 26-6-12 07:16
今日升咗好多
昨日最低去到 4023, 而家 4226 ... 油價跌、 bond yields 跌, DOW 都唔執輸上咗過九百點, 今日恆指唔會唔跟呀嗎?!


子爵府

積分: 11046


370#
發表於 26-6-12 08:39 |只看該作者

回覆樓主:

邊個噚日有入


男爵府

積分: 9132

父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


371#
發表於 26-6-12 09:10 |只看該作者
睇定啲先,下星期美國公布利率,如果加息,金可能會再跌


侯爵府

積分: 24622


372#
發表於 6 天前 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 26-6-17 17:33 編輯

黃金 2035 年上看 3.5 萬美元
https://udn.com/news/story/6811/9568181

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24622


373#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 26-6-19 16:39 編輯

東西方大遷徙
  • 西方投資者持續撤離黃金 ETF
  • 亞洲買盤卻逆勢湧入,黃金正源源不絕地流向香港與印度

https://ec.ltn.com.tw/article/breakingnews/5477156




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo