夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11510


361#
發表於 05-2-20 21:45 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Christy,

我都好想去台灣呀~!不過老公唔鐘意去,所以我諗都無咩機會...原本我大佬話佢信用卡啲分可以換到兩張機票去台灣,諗住送俾我地,但係依家我諗我都未必去到住...我好耐無去旅行喇~~~!!!
christylai 寫道:
@_@ 我曾去泰國, 新加坡, 日本 和深圳. @v@" 我有點想去台灣, 或多去一次日本買blue label, 和送波衫給老公. 嘻


子爵府

積分: 11510


362#
發表於 05-2-20 21:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,

不過我都係唔係咁鐘意weekend出街,因為太多人,但無計,依家隻佬剩係放星期日,唔出街又悶親我地兩個,所以都係要出出去抖抖氣...


子爵府

積分: 11510


363#
發表於 05-2-20 21:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

><" 唔制呀~~~!!!我個偶像杰倫依家拍拖,唔係咁鐘意佢個新女友添...始終都係覺得佢同蔡依琳襯啲...响網上見到佢地啲報道,真係好想咬爛部電腦佢~~~!!!


禁止訪問

積分: 30347


364#
發表於 05-2-20 21:50 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


365#
發表於 05-2-20 22:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我又唔係好覺佢整過容喎!講真佢出道時仲係十幾歲妹妹仔,過咗咁多年實會變老架啦~!之前係聽過有人話佢用針灸嚟豐胸,不過我覺得唔可信,佢依家都唔係大~!

啱啱睇今日娛樂版,周杰倫個女友又真係幾慘,佢個亞媽唔鐘意佢同周杰倫拍拖,搞到一條友搬番鄉下住唔理個女,心諗,駛唔駛咁呀,拍拖啫,又唔係即刻嫁俾佢...可能佢亞媽想佢同番連戰個仔復合,依家佢同杰倫一齊,梗係無同連戰個仔一齊咁威啦...啲亞媽真係,唔多唔少都係貪埋呢啲咁既嘢...


禁止訪問

積分: 30347


366#
發表於 05-2-20 22:04 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


367#
發表於 05-2-20 22:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

佢個女友係台灣女主播叫候佩岑,我剩係知咁多咋...之前好似同另一個vj傳過誹聞...


禁止訪問

積分: 30347


368#
發表於 05-2-20 22:55 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


369#
發表於 05-2-20 23:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

都係靚女嚟既...林志玲嗰隻feel囉...


大宅

積分: 4323


370#
發表於 05-2-20 23:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@_@ 2萬, 5天團, 東京, 連shopping x 2個人


大宅

積分: 4323


371#
發表於 05-2-20 23:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

週六, 老公病左, ><~ 我做完facial, 就和老公躲在家裡.><~ 想哭....

週日, 早上, 和下午, 去了網吧打online game. ^^ 晚上吃火鍋!!!

andreaaaa782004 寫道:
christy
琴日假期好唔好玩


大宅

積分: 4323


372#
發表於 05-2-20 23:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
@_@ 我有些朋友告訴我, 去台灣跟去大陸差不多.
要是去台灣, 我會去找網友^^, 不過, 在努力存錢中. 目標就是存2個人的機票和住宿錢.

bandband 寫道:
Christy,

我都好想去台灣呀~!不過老公唔鐘意去,所以我諗都無咩機會...原本我大佬話佢信用卡啲分可以換到兩張機票去台灣,諗住送俾我地,但係依家我諗我都未必去到住...我好耐無去旅行喇~~~!!![quote]
christylai 寫道:
@_@ 我曾去泰國, 新加坡, 日本 和深圳. @v@" 我有點想去台灣, 或多去一次日本買blue label, 和送波衫給老公. 嘻
[/quote]


大宅

積分: 4323


373#
發表於 05-2-20 23:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~_~ 我好out的, 不太懂音樂. 我連香港的pop music都唔識. 唉啊. 我跟本唔會download歌仔. 想不到bandband跟你老公, 那麼懂欣賞music.

bandband 寫道:
我隻佬都係聽外國啲音樂多咋,香港或台灣嗰啲佢真係唔多聽,係聽都只係陳昇,羅大佑,許冠傑,陶喆嗰堆,我原本都好似佢咁,只不過太悶,太耐無聽新歌,家吓咪連台灣都鐘意埋囉! 不過我隻佬家吓猛彈我偶像杰倫哥啲音樂,話佢唱歌唔得,話寧願聽小豬唱歌都唔會聽佢...
:-P


大宅

積分: 4323


374#
發表於 05-2-20 23:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" bandband, 如果你唔mind, weekends的11:30 ~1:30 去唱 lunch k, 每位 35~37不等. (加一另計)


大宅

積分: 4323


375#
發表於 05-2-20 23:32 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

蒲band房, ><~ 唉..我咁大個女, 都未去過band房. 鳴鳴鳴..
我連disco都未去過. 上手男友和現任老公, 都唔同我去酒吧的.唉....so, 我都有5年未去過這些地方....~_________~" out了...

不過, 去酒吧時, 有些男仔用心不良, 努力的叫人地食酒.~_~" 唉啊...

bandband 寫道:
佢七點至番嚟屋企,無呀,都係一齊出街食飯然後蒲band房囉...都幾悶架~!


禁止訪問

積分: 30347


376#
發表於 05-2-20 23:40 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


377#
發表於 05-2-20 23:45 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

成日去bar? why? 你在那工作?

andreaaaa782004 寫道:
酒吧我以前成日去


禁止訪問

積分: 30347


378#
發表於 05-2-20 23:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


379#
發表於 05-2-20 23:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

酒吧好玩嗎? 一個人收費最低消費是幾錢? 冇乜好玩? (5年未去過啦)


禁止訪問

積分: 30347


380#
發表於 05-2-20 23:58 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo