跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 267


361#
發表於 05-8-18 23:06 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

hi~草子

終於可以一齊上嚟傾咯
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


362#
發表於 05-8-18 23:07 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

你終於都出現啦,好耐無同你傾偈啦[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_9_137.gif[/img]






我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


363#
發表於 05-8-18 23:10 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

如果呀花子都入埋黎就最好啦,你話係唔係 :-P

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


364#
發表於 05-8-18 23:10 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

妳使唔使呀 一見我就打我....仲要打到眼都丟咗出嚟 :-( :-( :-(

珍惜身邊的所有....


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


365#
發表於 05-8-18 23:11 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

你們兩位


洋房

積分: 267


366#
發表於 05-8-18 23:12 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

係呀 最幣佢要陪囝囝打機吖 邊得閒理我哋吖 :-( :-(
草子 寫道:

栗子:

如果呀花子都入埋黎就最好啦,你話係唔係 :-P
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


367#
發表於 05-8-18 23:13 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


鬼叫你唔出現呀,[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_15_27.gif[/img]







我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


368#
發表於 05-8-18 23:13 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

吓~真係唔好講人...一講就出現
花子 寫道:
你們兩位
珍惜身邊的所有....


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


369#
發表於 05-8-18 23:13 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

我都係無無聊聊呻兩句姐
草子 寫道:
花子:

個天要落雨,我地可以點,順其自然啦,
我地幾時去[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_3.gif[/img]


複式洋房

積分: 380


370#
發表於 05-8-18 23:14 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


好嘢,好嘢,花子黎啦[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/11/11_1_123.gif[/img]


好開心呀




我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


371#
發表於 05-8-18 23:14 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子

妳今晚做咩敢得閒上嚟呀
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


372#
發表於 05-8-18 23:15 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


栗子:

係囉

栗子 寫道:
吓~真係唔好講人...一講就出現 [quote]
花子 寫道:
你們兩位




我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


373#
發表於 05-8-18 23:17 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子:

你幾時出關呀

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


374#
發表於 05-8-18 23:18 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子~

係呀~係呀 好咗我哋無講佢咩嘢咋 唔係就c咗都唔知咩事呀
草子 寫道:

栗子:

係囉

[quote]
栗子 寫道:
吓~真係唔好講人...一講就出現 [quote]
花子 寫道:
你們兩位




[/quote]
珍惜身邊的所有....


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


375#
發表於 05-8-18 23:19 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

係啦今日點解咁得閒呢你地又咁得閒o既
栗子 寫道:
花子

妳今晚做咩敢得閒上嚟呀


洋房

積分: 267


376#
發表於 05-8-18 23:19 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子

妳唔係吖嘛 講兩句就走咗人去
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


377#
發表於 05-8-18 23:20 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子:

你又去咗邊呀,你都知我係灰姑娘黎架啦,好快要[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_1_117.gif[/img]



架啦

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


378#
發表於 05-8-18 23:21 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子~

今晚大家都心有靈犀吖嘛
珍惜身邊的所有....


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


379#
發表於 05-8-18 23:22 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

幾時出關呀


複式洋房

積分: 380


380#
發表於 05-8-18 23:22 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


我都係要去[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_11_5.gif[/img]




我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo