跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5391


361#
發表於 10-9-10 10:10 |只看該作者
西瓜我食咗lu...

踏入7個月, 可以開始樣樣都試少少, 睇下有冇問題.....都去到後期囉, 唔駛再咁勒住勒住了....7, 8個月都要清胎毒啦, 我唔信食少少涼野都唔得囉 ~


原帖由 siuting111 於 10-9-10 10:06 發表


咁可能你熱氣了..咁快就喉嚨痛~
尋晚buffet見到d西瓜..真係好想食...


男爵府

積分: 6934


362#
發表於 10-9-10 10:12 |只看該作者
原帖由 傑小子 於 10-9-2010 10:07 發表


http://item.taobao.com/item.htm?id=6990064036

呢件都係老虎仔衫,但平D喎~我有興趣買A


係呀..我同阿早都有興趣依件...
要faytin mama買左依件,
faytin 9/15記得拎出黎比我地睇下呀...


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 5391


363#
發表於 10-9-10 10:12 |只看該作者
佢係hk冇野做先返去打發時間啫...
個孫喎, 我相信個個老人家都落意做嘅 ~

原帖由 siuting111 於 10-9-10 10:09 發表


我父母間屋係南沙個面,祈福隔離囉~
依家佢地退休,差不多每個月返去住兩次,每次7-10日囉~
佢地又係上去,打下牌,係花園種下花,同朋友周圍去食野,所以之前唔敢打擾我媽,叫佢煲囉..因為佢節目重多過我架~ ...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


364#
發表於 10-9-10 10:12 |只看該作者
但係個SIZE 90/95係好大呀...成1歲都啱GA, 我係街都見過, 咁你們如果出年先著得, 咪變左係RABBIT YEAR NOT TIGER YEAR囉....我所以先冇買, 係渣甸坊買左件new born的老虎仔蛤衣咋...都係50元....

原帖由 傑小子 於 10-9-10 10:07 發表


http://item.taobao.com/item.htm?id=6990064036

呢件都係老虎仔衫,但平D喎~我有興趣買A


男爵府

積分: 5391


365#
發表於 10-9-10 10:13 |只看該作者
size得90, 95 ???? 要2歲先著到喎 !

原帖由 siuting111 於 10-9-10 10:12 發表


係呀..我同阿早都有興趣依件...
要faytin mama買左依件,
faytin 9/15記得拎出黎比我地睇下呀...


男爵府

積分: 6934


366#
發表於 10-9-10 10:14 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-2010 10:07 發表
好采我唔鈡意食朱古力.....
尋晚食sushi都好想食魚生呀...c6唔比咋 ~
跟住我話食火焰三文魚啦...睇黎個c傅都好似焼得好熟吓喎....佢話 : 唔駛講啦, 唔得呀 !!!





...


係呀..我覺得男人呢..一定唔會比我地食架..
除非我地唔係同老公一齊,自己偷偷地食...
如果同老公一齊食既話..一定唔比..
你算吧啦..你自己有偷食過啦~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2407


367#
發表於 10-9-10 10:15 |只看該作者
原帖由 傑小子 於 10-9-9 20:32 發表


問左媽媽同唔同你煲先啦,一陣買左佢又煲.

我都叫左爸爸煮比我食,仲要生完叫爸爸煲湯我飲~哈哈,因為我男家冇人理我架~


男家無人理唔緊要, 你爸爸理你咪得囉, 仲好服侍添啦!


男爵府

積分: 6934


368#
發表於 10-9-10 10:16 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-2010 10:10 發表
西瓜我食咗lu...

踏入7個月, 可以開始樣樣都試少少, 睇下有冇問題.....都去到後期囉, 唔駛再咁勒住勒住了....7, 8個月都要清胎毒啦, 我唔信食少少涼野都唔得囉 ~


...


係呀..好想係生bb前..食一次buffet.係酒店食西瓜呀~~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


369#
發表於 10-9-10 10:17 |只看該作者
今日老闆出左trip...好free呀...今日係公司會update個blog啦...諗吓聽日照到4D confirm左之後仲要買d咩俾beibei啦...又要諗吓媽咪嗰邊要買個櫃俾beibei啦...工人點啦....好多嘢可以今日去諗..hahaha...only諗咋...都未知實唔實踐到....

明天去講座, 有冇人叫埋老公去? 因我怕得我老公一個佬呀...實俾佢話...又怕尷尬ga ma....hehehe....

今日會覆post好快...因實在lazy for work....hahaha....





23w Beibei重563g, 9.11(26w)照4D...一定要知性別呀...


男爵府

積分: 6934


370#
發表於 10-9-10 10:18 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-2010 10:12 發表
佢係hk冇野做先返去打發時間啫...
個孫喎, 我相信個個老人家都落意做嘅 ~


ar...依方面....真係答你唔到.....應該係卦...haha~~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


371#
發表於 10-9-10 10:19 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-2010 10:12 發表
但係個SIZE 90/95係好大呀...成1歲都啱GA, 我係街都見過, 咁你們如果出年先著得, 咪變左係RABBIT YEAR NOT TIGER YEAR囉....我所以先冇買, 係渣甸坊買左件new born的老虎仔蛤衣咋...都係50元....

...


係???
你有無影過相架?????


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


372#
發表於 10-9-10 10:19 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-9-10 10:17 發表
今日老闆出左trip...好free呀...今日係公司會update個blog啦...諗吓聽日照到4D confirm左之後仲要買d咩俾beibei啦...又要諗吓媽咪嗰邊要買個櫃俾beibei啦...工人點啦....好多嘢可以今日去諗..hahaha...only諗咋...都 ...


我呢期無心工作,縱使工作堆積如山,我仍然提唔起勁... 但係d細又坐o係附近.. 點都要扮下勤力.. :p


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


373#
發表於 10-9-10 10:19 |只看該作者
其實係好多地方都有ga...反而d cheap cheap街市女人街仲多呢d應節衫仔呀...不過你們唔介意大件, 買來都冇妨, 我就想俾beibei出世呢2-3個月著來影吓相玩吓咁囉...平平地...但到90/95, 學sasa話齋成2歲(仲要出年冬天), 都未必記得有呢件衫lu...hahaha....

原帖由 siuting111 於 10-9-10 10:12 發表


係呀..我同阿早都有興趣依件...
要faytin mama買左依件,
faytin 9/15記得拎出黎比我地睇下呀...


男爵府

積分: 6934


374#
發表於 10-9-10 10:19 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-9-2010 10:13 發表
size得90, 95 ???? 要2歲先著到喎 !


係呀..想阿b開始識行時.著囉~~買一件玩下咁囉~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 5391


375#
發表於 10-9-10 10:20 |只看該作者
哈哈...大家都想盡辨法 ~~ 偷食 !!

原帖由 siuting111 於 10-9-10 10:16 發表


係呀..好想係生bb前..食一次buffet.係酒店食西瓜呀~~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


376#
發表於 10-9-10 10:21 |只看該作者
有呀...係我album有呀...紅色嗰件囉...我呢件唔係厚身ga...但嗰度有好多款ga...我揀左呢隻紅色, 因想近x'mas及新年, 著紅d囉....

原帖由 siuting111 於 10-9-10 10:19 發表


係???
你有無影過相架?????


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


377#
發表於 10-9-10 10:23 |只看該作者
我都開始食之前唔敢食的東西, 好似生菜啦...豆腐啦...豆漿啦...咁...我之前真係食得好鬼小心, 得幾樣嘢食ga ja...但我唔like吃西瓜ga...所以都冇咩癮...因我怕唔夠甜, 咁就冇mood啦...我好鬼揀食...hahaha...遲d啦...7個幾月, 我就會咩都食ga la...hahaha....

原帖由 sasa612 於 10-9-10 10:10 發表
西瓜我食咗lu...

踏入7個月, 可以開始樣樣都試少少, 睇下有冇問題.....都去到後期囉, 唔駛再咁勒住勒住了....7, 8個月都要清胎毒啦, 我唔信食少少涼野都唔得囉 ~


...


男爵府

積分: 5391


378#
發表於 10-9-10 10:23 |只看該作者
係喎...你聽日就照4d, 雖然都當咗係女, 但confirm咗會安落d, 你記住今晚同bei bei講掂數, 聽日唔好再收埋 ~

原帖由 dada123 於 10-9-10 10:17 發表
今日老闆出左trip...好free呀...今日係公司會update個blog啦...諗吓聽日照到4D confirm左之後仲要買d咩俾beibei啦...又要諗吓媽咪嗰邊要買個櫃俾beibei啦...工人點啦....好多嘢可以今日去諗..hahaha...only諗咋...都 ...


大宅

積分: 2407


379#
發表於 10-9-10 10:24 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-9-10 09:20 發表
早呀~~各位!!
尋晚食完BUFFET,真係好正,好多野食呀,我放左D美食係FB,你地可以睇呀~
真係好想快D,生完BB之後,真真正正咁擦一餐呀...不過,尋日我食左兩只焗蠔..HEHE..

我尋晚問左我媽幫我煲薑醋了..
我同佢講,出面搵 ...


咁咪好囉, 講咗出嚟, 自己都安樂晒, 又唔洗估估下, 一家人開心見誠, 其實煲薑醋呢d, 一生人最多咪2-3次, 同埋都係高興事, 無理由咁都托手踭, 除非唔識啫~~ 點都好啦, 恭喜你煩少樣, 安安樂樂交俾你媽咪攪掂~~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


380#
發表於 10-9-10 10:24 |只看該作者
icic..咁你可以買啦...原來如此...hehehe但你要記得有呢件衫呀...你知啦...你會不停咁見到更得意的衫ga...我個妹就係咁, 買左俾佢個女好多都冇著呀...hahaha

原帖由 siuting111 於 10-9-10 10:19 發表


係呀..想阿b開始識行時.著囉~~買一件玩下咁囉~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo