烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   29


子爵府

積分: 14186


361#
發表於 13-12-15 00:14 |只看該作者

引用:想問下大家個焗爐放咩位置?我都想添置部,

原帖由 pcw 於 13-12-14 發表
想問下大家個焗爐放咩位置?我都想添置部,但只可考慮放雪櫃上或側,有問題嗎?一熱一冷的,怕影響雪櫃功能
...
放雪櫃則就好d,但要留位置,因為雪櫃要有位散熱,雪櫃上面唔建議


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


362#
發表於 13-12-15 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+波子+於+13-12-14+發表儍貓,

原帖由 pandaray 於 13-12-15 發表
濕晒?!
我岩岩先完BBQ
我都啱啱返到屋企
2次入去燒都落雨,原本成場無瓦遮頭,好彩俾另一班早去嘅人霸咗我地原本book咗果個位,我地去咗隔離,落雨時搬咗個爐去唯一有瓦遮頭嘅門口位,其他人還以既羨慕又妒忌嘅眼光




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


363#
發表於 13-12-15 00:16 |只看該作者
Jasmine1 發表於 13-12-14 15:29
I see.... 咁幾度同焗幾耐呢? 我好少整造型包。
焗造型包仔一般用180 度C 焗 13-15 分鐘


男爵府

積分: 5203

大廚勳章


364#
發表於 13-12-15 00:16 |只看該作者
tp168 發表於 13-12-14 23:09
我係最初新買時搽過兩次油就用,舊買個D,就試過每次用完都養下鍋,養咗幾次都無養喇,
而家每次用完用熱水 ...
明白明白.....

謝謝首領
首領....你係唔係次次都係唔痴底嫁?


男爵府

積分: 5203

大廚勳章


365#
發表於 13-12-15 00:17 |只看該作者
tensi819 發表於 13-12-15 00:15
我都啱啱返到屋企
2次入去燒都落雨,原本成場無瓦遮頭,好彩俾另一班早去嘅人霸咗我地原本book咗果 ...
TENSI, 你宜家快快去沖番個熱水涼先啦!!!
小心凍親呀, 頭先好大雨呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


366#
發表於 13-12-15 00:18 |只看該作者
Pinga4321 發表於 13-12-15 00:16
明白明白.....

謝謝首領
夠熱出白煙落油,就唔痴
我有一幅煎魚煲湯圖,一陣UP比你睇,唔痴架


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


367#
發表於 13-12-15 00:18 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+13-12-14+23:09+我係最

原帖由 Pinga4321 於 13-12-15 發表
明白明白.....

謝謝首領
你好似痴咗幾次,俾呢樹d熊人薰陶了?




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


368#
發表於 13-12-15 00:19 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-12-14 15:54
今日巡視完業務,買咗乾洋葱,薯仔片,紫薯粒,榛子朱古力餡,藍莓果醬粒來整包包

安琪鮮酵有新 ...
琴晚咪搞買咗喇


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


369#
發表於 13-12-15 00:19 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+13-12-14+23:54

原帖由 Pinga4321 於 13-12-15 發表
原來係會硬左嫁
你試過


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


370#
發表於 13-12-15 00:20 |只看該作者
波子 發表於 13-12-14 16:52
天然酵母剛開工培養中


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


371#
發表於 13-12-15 00:21 |只看該作者
bellaho 發表於 13-12-14 17:33
Homemade Jenny's cookie,成功!
JENNY COOKIE 我鍾意呀,有無食譜


珍珠宮

積分: 45766

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


372#
發表於 13-12-15 00:21 |只看該作者
Pinga4321 發表於 13-12-14 23:58
OHHHH, 首領太好啦...太好啦!!!碘先我好內疚呀....好似我對佢唔好咁.....攪到佢咁, 我立即找媽媽問 ...

http://blog.yam.com/bikebike/article/32671355

Pinga, 入去睇下


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


373#
發表於 13-12-15 00:22 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-12-14 17:48
我哋嫌太重牛油味, 下次要減番 d 金桶牛油先得
曲奇要咁先好食


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


374#
發表於 13-12-15 00:23 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-12-15+00:15+我

原帖由 Pinga4321 於 13-12-15 發表
TENSI, 你宜家快快去沖番個熱水涼先啦!!!
小心凍親呀, 頭先好大雨呀
...
唔至頭先,成晚有好幾場大雨,不過我預先天水圍呢d地方實勁凍,所以晏晝成20度我都三件衫,無凍親,但件少少防水嘅褸濕林咗又乾返,最凍反而係頭先長途車,送到我對髀好寒,恰唔到眼較




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


375#
發表於 13-12-15 00:23 |只看該作者
waiwaiwan 發表於 13-12-14 21:49
今日新作:雲石紋松露朱古力包

PS:松露朱古力購自字母屋


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


376#
發表於 13-12-15 00:24 |只看該作者

引用:Quote:Pinga4321+發表於+13-12-15+00:16+明

原帖由 tp168 於 13-12-15 發表
夠熱出白煙落油,就唔痴
我有一幅煎魚煲湯圖,一陣UP比你睇,唔痴架
煎魚煲湯圖,係咪傳說中同清明上河圖齊名嘅名作?




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


377#
發表於 13-12-15 00:25 |只看該作者
fish9288 發表於 13-12-14 22:15
有D咁野架咩
我之前喺 city super 買都無,今次喺 AEON 買有呀


子爵府

積分: 14184


378#
發表於 13-12-15 00:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fish9288+於+13-12-15+發表Se

原帖由 miffymiffy 於 13-12-15 發表
米飯麵包
長按取消,重新set機,空轉25分鐘,見到醒麵才慢慢放回包盤!





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


379#
發表於 13-12-15 00:26 |只看該作者
pcw 發表於 13-12-14 22:37
想問下大家個焗爐放咩位置?我都想添置部,但只可考慮放雪櫃上或側,有問題嗎?一熱一冷的,怕影響雪櫃功能
...
你有足夠位置比焗爐同雪櫃散到熱就得喇


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


380#
發表於 13-12-15 00:27 |只看該作者
miffymiffy 發表於 13-12-14 23:49
想問下,遲收包會點?

我c6好似襟錯制,本想預計明早8點收包,點知已經係咁搞
遲收包的話,麵包皮會吸咗水氣,會變"UN"皮

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo