立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19998
emryhk 發表於 12-4-15 17:31 又得喎,好唔好味?
珍珠宮
積分: 46432
原帖由 phibow 於 12-04-15 發表 今日出品
wyfpoon 發表於 12-4-15 17:45
原帖由 hallonatalie 於 12-04-15 發表 各位 JM, 呢包麥粉要 black list 唔好買,再試驗!睇下又要送入垃圾桶喇!
瑪瑙宮
積分: 135797
原帖由 feiyi 於 12-04-15 發表 咁大包送入垃圾桶?! 會唔會溝高筋整會好d呀
原帖由 KEMOSABI 於 12-04-15 發表 wyfpoon, so 肥, 真係好好味架.....一盒粟米湯可以做到2次.....好好食, 因為佢有一粒粒粟米又有咬口, 又 ...
原帖由 emryhk 於 12-04-15 發表 最後都係唔買
原帖由 chowbbhk 於 12-04-15 發表 你3/4g蛋汁,係咪整完雪糕剩架!
原帖由 cat0425 於 12-04-15 發表 我都鍾意,但比起$108寶刀,邊把好D?
男爵府
積分: 6468
大宅
積分: 3687
chowbbhk 發表於 12-4-15 19:54 你係第一個部機一番黎,就即刻做做型包既jm!好犀利呀!
tp168 發表於 12-4-15 19:14 請問你可唔可以 POST 個食譜出黎,我想放係 PAGE 1
emryhk 發表於 12-4-15 22:25 妳用100克水+半盒玉米湯?吐司mode?
原帖由 KEMOSABI 於 12-04-15 發表 水真係要睇住來落, 因為粟米湯有水份, 要睇你隻粉有幾受水, 我今日整果2底就落100都OK啦.... ...
Ruby123 發表於 12-4-15 22:27 我心急囉..食譜朋友仔比我架但我用奶代水可能唔夠奶密度高左個包凍左食個陣就乾咗D但叮5紗 ...
積分: 6433
原帖由 So肥 於 12-04-15 發表 我都唔知呀
原帖由 cat0425 於 12-04-15 發表 請問元朗邊到有得買呀?我想要
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy