烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   22


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


3781#
發表於 12-4-15 22:18 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-15 17:31
又得喎,好唔好味?

簡直係正哎呀!!!!!!!!!!!!!!!我老公會自已去拎來食, 都唔會差得去邊...我自已就食左3塊...其餘我媽媽拎走晒.....mouth:


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3782#
發表於 12-4-15 22:20 |只看該作者

引用:今日出品+ +

原帖由 phibow 於 12-04-15 發表
今日出品




        


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


3783#
發表於 12-4-15 22:20 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-15 17:45

wyfpoon, so 肥,

真係好好味架.....一盒粟米湯可以做到2次.....好好食, 因為佢有一粒粒粟米又有咬口, 又甜, 形容唔到咁好味...唔使查野都好好食.....


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3784#
發表於 12-4-15 22:20 |只看該作者

引用:各位+JM, 呢包麥粉要+black+list+唔好買,

原帖由 hallonatalie 於 12-04-15 發表
各位 JM,

呢包麥粉要 black list 唔好買,再試驗!睇下又要送入垃圾桶喇!





        


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3785#
發表於 12-4-15 22:21 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-4-15+21:05+

原帖由 feiyi 於 12-04-15 發表
咁大包送入垃圾桶?! 會唔會溝高筋整會好d呀
我諗要 200g 高粉,50g 麥粉先得喇!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3786#
發表於 12-4-15 22:22 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-4-15+21:05+

原帖由 feiyi 於 12-04-15 發表
咁大包送入垃圾桶?! 會唔會溝高筋整會好d呀
我諗要 200g 高粉,50g 麥粉先得喇!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3787#
發表於 12-4-15 22:23 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-15+17:45+wyfpo

原帖由 KEMOSABI 於 12-04-15 發表
wyfpoon, so 肥,

真係好好味架.....一盒粟米湯可以做到2次.....好好食, 因為佢有一粒粒粟米又有咬口, 又 ...





珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3788#
發表於 12-4-15 22:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-15+發表又話唔

原帖由 emryhk 於 12-04-15 發表
最後都係唔買




        


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3789#
發表於 12-4-15 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-15+發表我有呀

原帖由 chowbbhk 於 12-04-15 發表
你3/4g蛋汁,係咪整完雪糕剩架!
唔係呀!係整完包淨



        


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3790#
發表於 12-4-15 22:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-15+發表使唔使

原帖由 cat0425 於 12-04-15 發表
我都鍾意,但比起$108寶刀,邊把好D?
我都唔知呀



        


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


3791#
發表於 12-4-15 22:25 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon 發表於 12-4-15 17:45 wyfpo

原帖由 KEMOSABI 於 12-04-15 發表
wyfpoon, so 肥,

真係好好味架.....一盒粟米湯可以做到2次.....好好食, 因為佢有一粒粒粟米又有咬口, 又 ...
妳用100克水+半盒玉米湯?吐司mode?




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3792#
發表於 12-4-15 22:25 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-15+17:45+wyfpo

原帖由 KEMOSABI 於 12-04-15 發表
wyfpoon, so 肥,

真係好好味架.....一盒粟米湯可以做到2次.....好好食, 因為佢有一粒粒粟米又有咬口, 又 ...




        


大宅

積分: 3687


3793#
發表於 12-4-15 22:27 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-15 19:54
你係第一個部機一番黎,就即刻做做型包既jm!好犀利呀!

我心急囉..食譜朋友仔比我架但我用奶代水可能唔夠奶密度高左個包凍左食個陣就乾咗D但叮5紗就完全冇問題,要再努力...

知唔知有冇人用鮮酵母呢如用機要幾時落呢想試下


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


3794#
發表於 12-4-15 22:27 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-15 19:14
請問你可唔可以 POST 個食譜出黎,我想放係 PAGE 1

真係好勁, 難得你地叫我POST食譜, 呵呵呵, 我未試過有人搵我拿食譜架....失禮晒.....


高粉- 280 g
HOW 母 - 1茶匙
粟米湯(紙盒裝) - 半盒
糖- 15G
鹽- 4 G
牛油- 20G
牛奶- 100-110ML


用"軟多士"MODE


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


3795#
發表於 12-4-15 22:29 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-15 22:25
妳用100克水+半盒玉米湯?吐司mode?

水真係要睇住來落, 因為粟米湯有水份, 要睇你隻粉有幾受水, 我今日整果2底就落100都OK啦....


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


3796#
發表於 12-4-15 22:31 |只看該作者

引用:Quote:emryhk 發表於 12-4-15 22:25 妳用10

原帖由 KEMOSABI 於 12-04-15 發表
水真係要睇住來落, 因為粟米湯有水份, 要睇你隻粉有幾受水, 我今日整果2底就落100都OK啦.... ...
okok




伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


3797#
發表於 12-4-15 22:32 |只看該作者
今日見到NATALIE真身, 佢好鬼溫柔架.....


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


3798#
發表於 12-4-15 22:35 |只看該作者
Ruby123 發表於 12-4-15 22:27
我心急囉..食譜朋友仔比我架但我用奶代水可能唔夠奶密度高左個包凍左食個陣就乾咗D但叮5紗 ...

你咁勁玩鮮HOW母哎....我見都未見過佢個樣...呵呵真係大鄉里.....

我諗如果你落鮮HOW母, 就落埋去個DOU度....唔係落去個格仔度啦.....


男爵府

積分: 6433


3799#
發表於 12-4-15 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat0425+於+12-04-15+發表我

原帖由 So肥 於 12-04-15 發表
我都唔知呀
請問元朗邊到有得買呀?我想要




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3800#
發表於 12-4-15 22:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-15+發表我都唔

原帖由 cat0425 於 12-04-15 發表
請問元朗邊到有得買呀?我想要
邊隻呀?



        

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo