跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4940


21#
發表於 07-6-11 11:59 |只看該作者

Re: 請問你地幾時先會買"屎塔"?

係咪有扶手嗰隻呀? 仲可以拆開放在大人用的厠板上的? 我都諗住買依隻

yyyyan 寫道:
我買左Richell果隻,Bosco一“唔....”,我就九秒九幫佢除片擺佢落去。佢又坐得好自在wor,不過d屎乾得制痴住個dou,最尾都係要我洗餐懵


複式洋房

積分: 253


22#
發表於 07-6-11 12:31 |只看該作者

Re: 請問你地幾時先會買"屎塔"?

我用緊結婚買果個"子孫桶"即係"紅A"塔...幾OK

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo