家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   26


子爵府

積分: 12298


21#
發表於 14-2-9 17:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babyballball+於+14-02-09+發

原帖由 我愛Corina 於 14-02-09 發表
佢買時話預計有20%回報(5年),但到期時無回報之餘仲蝕左好多

定期仲穩陣,不過都係買樓好,就 ...
0回報。。。仲要蝕咁差。。。邊間公司黎架? Mpf ?


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 14-2-9 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+我愛Corina+於+14-02-09+發表

原帖由 ikab 於 14-02-09 發表
0回報。。。仲要蝕咁差。。。邊間公司黎架? Mpf ?
Not mpf ! Mpf無咁嬲!係直接放一大舊錢去買基金,當年呢舊錢夠買當年好成10間第一城。係外國d基金公司

點評

Suissesse    發表於 14-2-14 23:03


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 14-2-9 18:38 |只看該作者

引用:買樓收租有風險,之前我個租客唔交租,搵埋

原帖由 splash 於 14-02-09 發表
買樓收租有風險,之前我個租客唔交租,搵埋執達利上門個女人就穿條紅裙走出來,話死比我睇....... ...
叫佢死遠d ,報警捉佢入青山。


男爵府

積分: 6338


24#
發表於 14-2-9 18:43 |只看該作者

引用:仲有我们從沒買過保险/储蓄保/基金/年金~從

原帖由 大力大力 於 14-02-07 發表
仲有我们從沒買過保险/储蓄保/基金/年金~

從未中過招~
唉,大力兄,我剛止左分fund, 真蠢,以後不買 止lose當ok





男爵府

積分: 9237


25#
發表於 14-2-9 18:51 |只看該作者

引用:仲有我们從沒買過保险/储蓄保/基金/年金~從

原帖由 大力大力 於 14-02-07 發表
仲有我们從沒買過保险/储蓄保/基金/年金~

從未中過招~
大力,想請教下,你有無做搵理財顧問嗰啲?


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


26#
發表於 14-2-9 19:11 |只看該作者
大力,想請教下,你有無做搵理 財顧問嗰啲?

←←←← 不明白??


做搵理 財顧問 = 把你的財理入他自已/公司的袋

仲有伛地係以佣金為生,產品佣金越高就越毒,你想一下一份收一萬佣金,一份收一千,伛會推介那一份?


.





點評

TaiLoBo  華爾街狼人  發表於 14-2-23 10:47
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 4930


27#
發表於 14-2-10 08:43 |只看該作者
唔好意思,我想問下你地話唔買保險,咁醫療住院保險係咪都不值得買?係咪自己儲錢用來交住院費仲好?


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


28#
發表於 14-2-10 08:56 |只看該作者
janny_yau | 2014-02-10 08:43
唔好意思,我想問下你地話唔買保險 ,咁醫療住院保險係咪都不值得買?係 咪自己儲錢用來交住院費仲好?


←←←← 你用些時間在這裡爬一下幾頁的贴文就知道答案,私院看傷風感冒,大件事入公院,我小朋友深夜高烧先看私院門診,無好轉才入政府急証室,好快見到醫生~


.

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


禁止訪問

積分: 8948


29#
發表於 14-2-10 10:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1401


30#
發表於 14-2-10 12:12 |只看該作者
目前就算有錢比首期都唔好買住...
咁就算買,應該買咩樓? 地鐵上蓋細單位? 樓齡大既(40年以上)又點睇?


大宅

積分: 3124


31#
發表於 14-2-13 02:23 |只看該作者

回覆:有無人好早退休(55歲前),可否教下路?

其實我都想知人地點樣退左休仲可以用五成按揭買好多樓收租,我地退休後呢幾年一直只係以債券同收息股為收入,買樓收租如果唔用 mortgage做 leverage,實際收益只有3-4%,但要做mortgage的話冇穩定收入單靠資產就會好麻煩,亦好難做得多~~




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


32#
發表於 14-2-13 02:28 |只看該作者
買樓收租唔係等60歲先做,如果年青買落,相對收益高好多,你想一下,當年你唔買債卷而係買樓出租差多少倍?


~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3124


33#
發表於 14-2-13 10:04 |只看該作者

回覆:大力大力 的帖子

係,不過呢個係假設樓價租金只升不跌,宜家回望返幾年前樓價,早知當然係買樓好啦,但呢個世界邊有早知?香港同大陸呢廿年都處於樓價牛巿,任何一年買左樓或多或少都有賺,令好多人迷信買磚頭最穩陣,但其實誰保証往後 10-20 年一定升?

其實我地退休只幾年,宜家仲未到40,先唔講宜家係咪買樓時機,最大難題係宜家壓測計法,冇工作收入就算想買都好難做 mortgage. 我地本身幾個自住單位都幾乎借盡左,再買多個黎收租就只能一炮過,但咁買法回報太低了~~




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


34#
發表於 14-2-13 10:12 |只看該作者
其實我 地退休只幾年,宜家仲未到40

←←←←← 即37歲退休,仲要係夫婦? 甘利害 ?

請問你們有幾多"淨資產",有孩子嗎? 一個月收入多少?
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3124


35#
發表於 14-2-13 13:21 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

其實我地投資歷程回想起黎一切純粹幸運, 冇乜厲害可言...

資產中 4 個自用樓 (自住單位+雙方父母單位+深圳單位) 佔左 25%, 當中 1/3 係 mortgage loan, 而其餘 75% 都係用黎收息, 大約分佈 30% 人民幣理財產品, 25% 收息股, 20% 債券, 收入同資產價格年年唔同, 呢幾年每月收益平均 30-35 萬左右, 其實只要唔大駛的話生活應該卓卓有餘, 目前育有一兒, 才六個月大, 呢個先係我地最大最大既債務~~


子爵府

積分: 12592


36#
發表於 14-2-13 14:20 |只看該作者

引用:回覆+大力大力+的帖子其實我地投資歷程回想

原帖由 codeblue 於 14-02-13 發表
回覆 大力大力 的帖子

其實我地投資歷程回想起黎一切純粹幸運, 冇乜厲害可言...
好厲害,40未夠,投資每月收益都30-35萬,你以前係高薪人士?都要儲到好大本金先可以,可唔可以分享下果時你每月儲多少點再越滾越大?




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


37#
發表於 14-2-13 14:39 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 14-2-13 14:39 編輯
codeblue 發表於 14-2-13 13:21
回覆 大力大力 的帖子

其實我地投資歷程回想起黎一切純粹幸運, 冇乜厲害可言...

呢幾年每月收益平均 30-35 萬左右 ???

一年 400 萬 ???


是年吧 ~~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


別墅

積分: 572


38#
發表於 14-2-13 15:27 |只看該作者
我都好想盡快退休, 宜家得2層細價樓放緊租, 距離目標仲有漫漫長路, 有冇高人可以分享下自己資產增值既心得?


伯爵府

積分: 18308


39#
發表於 14-2-13 18:03 |只看該作者
大力大力 發表於 14-2-7 22:36
我老婆一早做左FTM,我現在不做也有足夠资產/收入退休~

秘决係……年青時两夫婦悭家,祗做定期,儲到定夠 ...


伯爵府

積分: 18308


40#
發表於 14-2-13 18:03 |只看該作者
本帖最後由 funnyukyuk 於 14-2-13 18:04 編輯

我19歲開始工作, 目標係40歲退休~~

就黎26歲啦, 向著目標進發


方法都係買樓收租

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo