自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


侯爵府

積分: 23739


21#
發表於 14-5-15 12:47 |只看該作者

引用:煮粉麵輪打邊爐

原帖由 fionakong2008 於 14-05-15 發表
煮粉麵輪打邊爐



珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


22#
發表於 14-5-15 12:50 |只看該作者
方方媽媽 發表於 14-5-15 12:42
大家有無睇標籤?
D添加劑多到暈呀!!!
即係用3個位數字代表既果D野,都係化學品.
絕對係. 見到堆數字添加劑就怕怕.


大宅

積分: 2342


23#
發表於 14-5-15 12:52 |只看該作者

回覆:你地點用濃湯寶?

我冇用...因為同先生都味精敏感....如果煮麵我會用大地魚粉...如果滾湯醃肉我會重手少少...滾完湯就會好夠味....亦可以用金華火腿...瑤柱...蝦乾等代替....
上次買金華火腿...個姐姐教左我個好方法保存...買左番黎首先將火腿切片....包好放冰格...我要用時就會拎幾片出黎剪碎放湯...我成日整湯年糕都係用咁既方法

點評

jennynini  堅魚粉, 日式超市有, 似日本清湯鳥冬個D湯底味.  發表於 14-5-16 09:45
jennynini  回下點評, 大地魚粉超市有, 不過我唔鐘意個陣味, 極少用, 返而會用堅魚粉.  發表於 14-5-16 09:44
laiyuen  我都係咁!煮麵落肉碎同蕃茄,加少少豉油已好夠味  發表於 14-5-15 19:30
bongbongpatty  Me 2  發表於 14-5-15 18:23
coco513  請問大地魚粉係邊度買?   X2  發表於 14-5-15 16:18
nanata  請問大地魚粉係邊度買?  發表於 14-5-15 12:55


男爵府

積分: 6145


24#
發表於 14-5-15 12:54 |只看該作者

引用:我冇用...因為同先生都味精敏感....如果煮

原帖由 bblw 於 14-05-15 發表
我冇用...因為同先生都味精敏感....如果煮麵我會用大地魚粉...如果滾湯醃肉我會重手少少...滾完湯就會好夠 ...
請問邊度買金華火腿好?

點評

bblw  我上次係榮華買  發表於 14-5-15 13:02


侯爵府

積分: 20523


25#
發表於 14-5-15 12:59 |只看該作者
回覆 皇之媽 的帖子

重來都唔會用


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


26#
發表於 14-5-15 13:02 |只看該作者

回覆:皇之媽 的帖子

煮面用多


禁止訪問

積分: 3820


27#
發表於 14-5-15 16:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 皇之媽 於 14-05-15 發表三寶

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3820


28#
發表於 14-5-15 16:14 |只看該作者

引用:當糖食

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 14-5-15 16:16 |只看該作者
好難食, 以後都唔會買


禁止訪問

積分: 26994


30#
發表於 14-5-15 16:17 |只看該作者

回覆:你地點用濃湯寶?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15245


31#
發表於 14-5-15 16:19 |只看該作者
回覆 皇之媽 的帖子

用來煮餸會醎左啲, 我會用來滾湯, 仲要落多啲水多過佢教嘅份量, 唔洗落鹽都好夠味

點評

KYCHOW1231  味精湯!  發表於 14-5-15 20:01


水晶宮

積分: 65727


32#
發表於 14-5-15 16:23 |只看該作者
我覺得佢味道好差,試過用佢滾番茄豆腐,結果要倒,哂我D 料,永不會用。


瑪瑙宮

積分: 143975

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 14-5-15 16:40 |只看該作者
打邊爐:


水晶宮

積分: 73570

BK Milk勳章


34#
發表於 14-5-15 18:17 |只看該作者

回覆:你地點用濃湯寶?

吾用


別墅

積分: 855


35#
發表於 14-5-15 18:31 |只看該作者

回覆:你地點用濃湯寶?

打邊爐


子爵府

積分: 11278


36#
發表於 14-5-15 18:31 |只看該作者
鹽份會超標


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


37#
發表於 14-5-15 18:35 |只看該作者

引用:有無試過用黎煮送?

原帖由 皇之媽 於 14-05-15 發表
有無試過用黎煮送?
唔會用,味精湯,逼不得已會用雞湯。




複式洋房

積分: 330


38#
發表於 14-5-15 18:39 |只看該作者

引用:豬骨湯 +

原帖由 Vinccy 於 14-05-15 發表
豬骨湯
我都鐘意豬骨濃湯寶




男爵府

積分: 5999


39#
發表於 14-5-15 19:06 |只看該作者

回覆:你地點用濃湯寶?

好少用,最多用少量雞粉調味。

睇呢個post又學到野,原來有大地魚粉,下次煮麵連雞粉都慳返


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


40#
發表於 14-5-15 19:11 |只看該作者

回覆:你地點用濃湯寶?

打邊爐唔夠時間整湯底時會用。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo