自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


子爵府

積分: 13770


21#
發表於 14-7-24 10:47 |只看該作者

引用:香港果堆阿叔阿嬸都唔好得b6幾多,上次名古

原帖由 格古洛 於 14-07-24 發表
香港果堆阿叔阿嬸都唔好得b6幾多,上次名古屋返香港,果班人嘈不特止,枕頭等等袋落袋(其實佢地知唔知枕頭 ...
你唔怕佢地圍你,話你厚多士呀?!


珍珠宮

積分: 36665


22#
發表於 14-7-24 10:49 |只看該作者

引用:香港果堆阿叔阿嬸都唔好得b6幾多,上次名古

原帖由 格古洛 於 14-07-24 發表
香港果堆阿叔阿嬸都唔好得b6幾多,上次名古屋返香港,果班人嘈不特止,枕頭等等袋落袋(其實佢地知唔知枕頭 ...
而家咩都要影, 咩都要放上網嘅文化


禁止訪問

積分: 602


23#
發表於 14-7-24 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13024


24#
發表於 14-7-24 11:05 |只看該作者
首爾去濟洲嗰程細機, 起飛無耐, 啱啱除得安全帶嗰陣, 個B6佬起左身想開機門好彩個空姐姐大喝住佢, 跟住佢話自己要去洗手問喎真係想即時講粗口媽义佢, 正生番

點評

VVW  咁都得!  發表於 14-7-26 06:26
babyemma    發表於 14-7-25 12:10
Arielchan  佢諗住高空呵落去?   發表於 14-7-25 11:00
dasy  恐怖  發表於 14-7-25 02:32
Lihoma    發表於 14-7-24 20:22
Kirsten  所以空中服務壓力真大   發表於 14-7-24 12:10


珍珠宮

積分: 36665


25#
發表於 14-7-24 11:07 |只看該作者

引用:首爾去濟洲嗰程細機, 起飛無耐, 啱啱除得安

原帖由 pcbu 於 14-07-24 發表
首爾去濟洲嗰程細機, 起飛無耐, 啱啱除得安全帶嗰陣, 個B6佬起左身想開機門:s ...
呢個真係唔出奇, 我都見過呢


大宅

積分: 4096


26#
發表於 14-7-24 11:08 |只看該作者
本帖最後由 unkujoh 於 14-7-24 11:08 編輯

究竟有咩航線先會少D B6?


JM們 唔好搭KLM, 搭咁多次, 次次都成機都係, 超嘈, 嘈足十幾個鐘


仲會在全機熄曬燈瞓覺時拉起個窗睇景


大宅

積分: 4843


27#
發表於 14-7-24 11:09 |只看該作者
有一次搭長途機去SYDNEY
中途我前面個男人去左TOILET,
之後就見到有個男仔面紅紅, 行路浮下浮下咁行左去我前面個位坐低左
佢隔黎個女人突然醒左, 見到唔係佢老公就好驚
呢個時候就有空姐叫個浮步人返埋去自己位坐
同時女人個老公都返黎坐低返

過左約15分鐘,
浮步人又腳步浮浮咁行去我前面個位,
停低左, 一野嘔落個男人度....

個男人原先應該係合埋眼訓左,
都即刻俾D 嘔聲嚇醒
嘩我見到呢個場面都想嘔呀

點評

foggyao  好慘呀!仲要響机上邊   發表於 14-7-25 11:24
diong    發表於 14-7-25 08:08


珍珠宮

積分: 36665


28#
發表於 14-7-24 11:13 |只看該作者

引用:究竟有咩航線先會少D B6

原帖由 unkujoh 於 14-07-24 發表
本帖最後由 unkujoh 於 14-7-24 11:08 編輯

究竟有咩航線先會少D B6?
唔知道, 我隔離嘅有米b6 先生 全程機除咗鞋,翹腳, 搭上我張凳到 ( 十幾個鐘) 當時我已經怕咗佢哋, 唯有唔出聲自己縮埋第二邊坐

點評

piglet713  吓?怕佢咩呢?   發表於 14-7-25 19:31
foggyao  我都試過,又係十幾個   發表於 14-7-25 11:25


子爵府

積分: 13024


29#
發表於 14-7-24 11:13 |只看該作者
icycutekatie 發表於 14-7-24 11:07
呢個真係唔出奇, 我都見過呢
嗰吓真係堅驚架, 俾佢開左真係一鑊熟


大宅

積分: 3746


30#
發表於 14-7-24 11:15 |只看該作者

回覆:分享搭飛機的滴汗經歷

美國返香港,成十幾個鐘機,我又係果d唔多瞓到既人,以為會悶死,點知:

事件一:大前方有個華人(我聽唔到佢講咩話)無啦啦大聲鬧空姐,初初以為咩事,後來睇得出佢係傻傻地,換左個空少睇實佢。佢鬧鬧下無啦啦開始咬紙巾跳舞,跳到攰就坐下,抖完繼續。

事件二:有個超肥外國女人係派餐時(派緊我份餐,架餐車係我隔離)係走廊話要逼開架車行過去,呀姐,唔好話瘦人都好難行,你咁既身型實在唔可能逼開架餐車行過去。佢仲要同空少講:I think I can make it. 果刻我無心架,我忍唔住講左:I dont think so.空少忍笑忍到震哂。

點評

catcatcati    發表於 14-7-26 12:54
evaw    發表於 14-7-25 11:14
Kirsten  Your "I don't think so" :lo   發表於 14-7-24 12:20


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


31#
發表於 14-7-24 11:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ChammyMAMA 於 14-07-24 發表

原帖由 icycutekatie 於 14-07-24 發表
嘈到我唔讓俾佢係我嘅錯咁嘛
莫講話你加左錢,就算你冇加錢,都冇必要同佢換。


禁止訪問

積分: 67524


32#
發表於 14-7-24 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36665


33#
發表於 14-7-24 11:21 |只看該作者

回覆:分享搭飛機的滴汗經歷

wahahaha有次美國番香港架機滿我要坐中間位, aisle seat 係一個日本男人坐。 點知一上機, 日本男就自隊咗兩支白酒, 無幾耐就訓/ 暈低咗。 成程機差唔多7-8 個鐘無醒過, 我真係忍唔住要去廁所,拍醒佢讓個位我出去, 點知我去完番來佢又係趴番係到訓。。。我又要拍醒叫佢


珍珠宮

積分: 36665


34#
發表於 14-7-24 11:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 icycutekatie 於 14-07-24 發

原帖由 docomo 於 14-07-24 發表
莫講話你加左錢,就算你冇加錢,都冇必要同佢換。
佢哋有奉旨嘅心態嘛


男爵府

積分: 6762


35#
發表於 14-7-24 11:22 |只看該作者

回覆:分享搭飛機的滴汗經歷

好采我搭親d機都好正常 遇著無品b6真係中穫




男爵府

積分: 8363


36#
發表於 14-7-24 11:28 |只看該作者
我見過有個阿婆係 take off 緊個陣除安全帶去廁所
個陣架機仲上升緊, 個空姐都唔夠膽除安全帶, 之後隔左一陣個阿婆出黎個空姐先去話佢!

點評

Alex123  呢個情況十幾年前坐大   發表於 14-7-25 23:11


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 14-7-24 11:29 |只看該作者

引用:香港果堆阿叔阿嬸都唔好得b6幾多,上次名古

原帖由 格古洛 於 14-07-24 發表
香港果堆阿叔阿嬸都唔好得b6幾多,上次名古屋返香港,果班人嘈不特止,枕頭等等袋落袋(其實佢地知唔知枕頭 ...




simple is the best~


子爵府

積分: 14657

畀面勳章


38#
發表於 14-7-24 11:30 |只看該作者
Kirsten 發表於 14-7-24 10:28
回覆 Kirsten 的帖子

吾係大6,我懷疑佢係中東或馬來西亞藉!真係好驚711後好怕飛機上有人搞事或嘈交 ...
原來係咁...俾我都會好驚


珍珠宮

積分: 36665


39#
發表於 14-7-24 11:33 |只看該作者

引用:究竟有咩航線先會少D B6

原帖由 unkujoh 於 14-07-24 發表
本帖最後由 unkujoh 於 14-7-24 11:08 編輯

究竟有咩航線先會少D B6?
哈哈。你有無見個係差唔多後10 行嘅人大叫,問你前面個人要唔要食杯麵呀

點評

jclee  唱山歌咁  發表於 14-7-26 12:42


翡翠宮

積分: 84268


40#
發表於 14-7-24 11:35 |只看該作者
本帖最後由 fatchu@home 於 14-7-24 14:40 編輯

我第一次搭飛機時係去瑞士,坐我隔一行個位嘅係一位南亞人士,男性,睇落都幾大隻,佢係自己一個搭嘅....
開始時我冇留意佢,因為佢一上機就睇電視,到左食完飯之後,我突然見到佢係腳邊執左把餐刀(果時空姐已經收晒嘢),佢一路睇住電視一路拎住把刀,我開始亂諗嘢,就偷偷同我朋友講,朋友叫我唔好比佢知道我地發現左佢拎住刀....過左陣,我見佢將把刀收埋係佢前面個網果度(即放嘢果個位),咁我仲驚.....全程十幾粒鐘我都唔係好敢瞓...成程佢都冇去過廁所或飲過一杯水(除左晚餐果一杯仔).....

終於捱到落機,因為我地要等埋坐比較後嘅朋友所以唔落住,點知佢都係唔郁,仍然坐係度望住遠方咁,突然佢伸手去拎果把餐刀,當時我地正準備落機,我就同朋友們急急腳咁走....

當然最後係咩事都冇發生,但真係嚇餐死囉.....


點評

catcatcati  借意叫空姐黎,偷偷講  發表於 14-7-26 12:58
catcatcati  你應該即時請空姐留意  發表於 14-7-26 12:57
kinglau    發表於 14-7-24 14:29
icycutekatie  嘩 呢個真係勁驚 唔知   發表於 14-7-24 11:41

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo