自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 35145


21#
發表於 14-11-7 10:23 |只看該作者

引用:搭枱都算我上次去大快活三個人坐相連四人枱

原帖由 kitnana 於 14-11-07 發表
搭枱都算

我上次去大快活三個人坐相連四人枱
我都試過,勁乞人憎


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


22#
發表於 14-11-7 10:25 |只看該作者
我女就最唔中意呢D人,人地坐落黎佢就會話有人架

所以我地要搭枱一定會問


珍珠宮

積分: 35145


23#
發表於 14-11-7 10:26 |只看該作者

引用:而家係m記食緊早餐,上上下網有個飽擺左落

原帖由 michelle071180 於 14-11-07 發表
而家係m記食緊早餐,上上下網有個飽擺左落黎,之後先問有冇人坐。
頭先又已經有2個亞婆係咁,一個餐盤擺左 ...
我係淘大間kfc, 有個中年男人問都吾問搭枱都算,仲叫人收散我枱d野,我未食完,連侍應都問仲咩要收我d野,吾係佢。勁騎呢


大宅

積分: 1993

BK Milk勳章 畀面勳章


24#
發表於 14-11-7 10:32 |只看該作者
凡事睇開d啦唯有..快餐店都係比人食野既地方..有位就坐都好正常既~

如果唔問就坐低左..假設你真係有fd黎緊or出緊去買野食未返既..咪開聲話有人囉..

我lunch自己一個人去食飯,例如kfc..都爆滿哂人嫁..排隊買野既人又多..

等拎餐既人又多..我都怕自己買完拎完無位坐..

【問】係客氣加禮貌
【唔問】又唔係十宗罪..


男爵府

積分: 6666


25#
發表於 14-11-7 10:35 |只看該作者

引用:搭枱都算我上次去大快活三個人坐相連四人枱

原帖由 kitnana 於 14-11-07 發表
搭枱都算

我上次去大快活三個人坐相連四人枱



大宅

積分: 4552

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 陪月勳章


26#
發表於 14-11-7 10:36 |只看該作者

回覆:mamababy9090 的帖子

真係勁衰同自私


翡翠宮

積分: 97287


27#
發表於 14-11-7 10:41 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

咁諗,其實問你都會比佢坐係咪?
如果係結果都冇分別,何須介懐?



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


28#
發表於 14-11-7 10:48 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲

我又唔會介意,好少事啫,算啦


翡翠宮

積分: 82103

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 14-11-7 10:56 |只看該作者
香港租金貴 , 除非好高級既地方先無得撘枱 , 所以好多人都費事問 , 見你食得一半都知你一條冷 , 我就無咩所謂 , 好過比待應趕去一角坐


珍珠宮

積分: 44337


30#
發表於 14-11-7 11:00 |只看該作者
回覆 michelle071180 的帖子


伯爵府

積分: 16393


31#
發表於 14-11-7 11:07 |只看該作者

引用:我有D明白點解會咁而家好多人太CHEAP, 你出

原帖由 Charlotte_mom 於 14-11-07 發表
我有D明白點解會咁

而家好多人太CHEAP, 你出到聲問, 明明無人都話有人, 一味要霸
我都有少少咁諗 有d人好 cheap, 霸成張檯睇報紙、做功課

利申,我會問左先嘅,不過都遇過以上講嘅人


伯爵府

積分: 16393


32#
發表於 14-11-7 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 michelle071180 於 14-11-07

原帖由 MaibubuuG 於 14-11-07 發表
嫌人地冇水準咁反感去四季食早餐啦!麥記咩人去多先得㗎!人地可能唔知個位冇人遲咗問D人都會介意特登上BK ...
哦……咁樓主都係呻下啫,我地都睇開d喇 太離譜嗰d我先會出聲話,例如開鋪話自攜食物去快餐店打邊爐仲要認為自己冇問題嗰d


象牙宮

積分: 227977

2024年龍年勳章


33#
發表於 14-11-7 11:12 |只看該作者

回覆:點解而家d人搭枱都唔問聲




大宅

積分: 1740


34#
發表於 14-11-7 11:16 |只看該作者

回覆:michelle071180 的帖子






水晶宮

積分: 71755

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章


35#
發表於 14-11-7 12:28 |只看該作者

引用:我有D明白點解會咁而家好多人太CHEAP,+你出

原帖由 Charlotte_mom 於 14-11-07 發表
我有D明白點解會咁

而家好多人太CHEAP, 你出到聲問, 明明無人都話有人, 一味要霸





水晶宮

積分: 52885

2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 14-11-7 12:39 |只看該作者
唔嬲得咁多, 係快餐店就預左搭枱架啦, 有人咪同佢講有人囉, 佢地多數都會起身搵過個位架


子爵府

積分: 12506


37#
發表於 14-11-7 12:44 |只看該作者
我都有試過咁樣,係外國人,坐低左完全冇野咁,仲繼續傾計(2母女),果一刻我都覺得佢好冇禮貌


男爵府

積分: 8407


38#
發表於 14-11-7 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 michelle071180 於 14-11-07

原帖由 MaibubuuG 於 14-11-07 發表
嫌人地冇水準咁反感去四季食早餐啦!麥記咩人去多先得㗎!人地可能唔知個位冇人遲咗問D人都會介意特登上BK ...
基本禮貌都唔識


大宅

積分: 2648


39#
發表於 14-11-7 13:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MaibubuuG 於 14-11-07 發表

原帖由 stepchobb 於 14-11-07 發表
基本禮貌都唔識



子爵府

積分: 14098


40#
發表於 14-11-7 13:11 |只看該作者

引用:搭枱都算我上次去大快活三個人坐相連四人枱

原帖由 kitnana 於 14-11-07 發表
搭枱都算

我上次去大快活三個人坐相連四人枱
我都遇过咁情况!超嬲!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo