美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11276


21#
發表於 08-5-13 14:53 |只看該作者
原文章由 minmin 於 08-5-13 13:08 發表
ml6331,


請問幾錢支, 係咪stick?



$27一支


珍珠宮

積分: 43257


22#
發表於 08-5-14 14:06 |只看該作者
ml6331,


咁唔該幫我買支, 跟住寄比我.
你pm個a/c no. 比我, 等我入錢後先幫我買.
最好hk bank/heng sang bank.


唔該晒.


大宅

積分: 2594


23#
發表於 08-5-14 14:21 |只看該作者
原文章由 88328mama 於 08-5-11 19:13 發表

YEAH 呢隻真係最好用, 我平日用開盒裝個隻, 一年到晚都有用.(朗豪坊, 海港城都有專門店)


me too......


珍珠宮

積分: 34040


24#
發表於 08-5-14 16:02 |只看該作者
潤唇膏,用過o甘多隻,最好最正係Forever Living Product o既 Aloe Lip 啊!!!

原文章由 minmin 於 08-5-2 22:33 發表
用開隻橙色圓扁膠樽'dixxx', 都好好用.
但想買隻唇膏裝, 買左同一牌子唇膏裝, 但唔好用.

有無好介紹, 要唇膏裝.

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


25#
發表於 08-5-14 16:03 |只看該作者
潤唇膏,用過o甘多隻,最好最正係Forever Living Product o既 Aloe Lip 啊!!!

原文章由 minmin 於 08-5-2 22:33 發表
用開隻橙色圓扁膠樽'dixxx', 都好好用.
但想買隻唇膏裝, 買左同一牌子唇膏裝, 但唔好用.

有無好介紹, 要唇膏裝.
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


民房

積分: 34


26#
發表於 08-5-20 00:37 |只看該作者
搽唇膏前搽得唔得?


珍珠宮

積分: 34040


27#
發表於 08-5-20 16:19 |只看該作者
yes,不過我多數係晚上臨目訓搽wow!!!

原文章由 ocean-ma 於 08-5-20 00:37 發表
搽唇膏前搽得唔得?
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 7257


28#
發表於 08-5-20 19:10 |只看該作者
DIY的最好, 自己控制成份.

用蜜臘+乳木果脂+檻欖油+維他命e油等天然材料都係好平, under $10一支. 可想而知一般公司用么凡士林, 乳化臘等化學成份都賣成$1x-2x支, 有加入天然材料賣成$4x-8x支, 賺到笑!
睇我個blog有教點做, 好easy.
http://hk.myblog.yahoo.com/vkzone2002/article?mid=390


[ 本文章最後由 vkzone 於 08-5-20 19:14 編輯 ]


伯爵府

積分: 16292

BK Milk勳章


29#
發表於 08-5-20 22:08 |只看該作者
i want to buy too
can someone help?

原文章由 minmin 於 08-5-14 14:06 發表
ml6331,


咁唔該幫我買支, 跟住寄比我.
你pm個a/c no. 比我, 等我入錢後先幫我買.
最好hk bank/heng sang bank.


唔該晒.


民房

積分: 5


30#
發表於 08-5-21 11:02 |只看該作者
Kiehl's 都好好用


禁止訪問

積分: 3508


31#
發表於 08-5-24 22:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 11


32#
發表於 08-6-13 18:15 |只看該作者
Forever 好好用


洋房

積分: 36


33#
發表於 08-7-9 16:07 |只看該作者
Kiehl's, 大約HK$65


大宅

積分: 4656


34#
發表於 08-7-9 22:02 |只看該作者
我都係用Kiehl's,瓶裝,搽有色唇膏前當打底,有時晚上厚厚搽上去當唇mask.

成份如下:

http://www.mkup.com.tw/cosmetic_20016713.html


禁止發言

積分: 704


35#
發表於 08-7-14 13:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4192


36#
發表於 08-7-14 14:46 |只看該作者
原文章由 erosyiu 於 08-5-2 23:48 發表
雅頓好好用
OSLEE 一枝有隻好似唇彩咁既野都好好用, 我去好好用, 仲好平


Elizabeth Arden真係好好用, 我去旅行, 上飛機時, 個嘴乾到硬晒... 落機一用佢, 即刻recover呀


珍珠宮

積分: 39736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 08-7-14 15:17 |只看該作者
Could you please buy one for me? PM me the details, thanks.

原文章由 ml6331 於 08-5-13 14:53 發表



$27一支


子爵府

積分: 11741


38#
發表於 08-7-14 15:23 |只看該作者
我嘴唇係超乾, 查一般唇脣係頂唔住的!

我只係查凡士林樽裝果隻, 10幾蚊查好耐, 好潤, 仲令令地, 好似查左脣彩咁... 好正~ 不過要用手指了黎查, 麻煩D!

近來, 萬寧大減價, 又試左隻萬秀雷敦100%天然蜂蜜$2X幾蚊 (成支白色, 好靚, 原價$35), 好鬼滋潤!


珍珠宮

積分: 34040


39#
發表於 08-7-14 16:38 |只看該作者
Forever Aloe Lip is the best!!!

member price: $27 per each

can buy through members at Forever Living Products Operation Center (TST, Kwun Tong, Yuen Long)
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


40#
發表於 08-7-14 16:40 |只看該作者
Forever Aloe Lip is very very ................. good la!!!
It's also cheap!!!!


原文章由 wai001 於 08-7-14 16:38 發表
Forever Aloe Lip is the best!!!

member price: $27 per each

can buy through members at Forever Living Products Operation Center (TST, Kwun Tong, Yuen Long)
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo