夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   1


男爵府

積分: 6725


21#
發表於 15-3-7 12:11 |只看該作者

回覆:c6臨老要入花叢?

有小朋友嗎?有就用小朋友名義刮光刮靜老公啲私己。
冇就同佢講冇咗老公響身邊唔習慣,為咗放佢去玩,最好大家各有各玩,自己一樣可以同啲阿太friends去深圳,但麻煩老公以後多比5000一個月家用做應酬費。




大宅

積分: 3843


22#
發表於 15-3-7 12:31 |只看該作者
上得大陸玩無下文, 真係搵鬼信...如果係純情, 係同朋友聚會, 喺香港團年飯唔得咩...?!!!!

擺明有景轟~!!!

樓主一定要企硬, 放得佢去, 你預左有手尾跟, 只係時間問題...

點評

happyb_happyb    發表於 15-3-7 12:36


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 15-3-7 13:12 |只看該作者
梗係唔俾,
但你要有技巧,
始終咁大個人,
例如學樓上jm講,
話擔心佢安全⋯⋯
再在香港安排多D節目俾佢,
例如見6299,帶小朋友去親子活動,
最重要,不要忽略給他多D夜間活動,
惡丶哭,係爭唔返個老公的,
加油!


男爵府

積分: 5481


24#
發表於 15-3-7 13:49 |只看該作者

回覆:c6臨老要入花叢?

不嬲乖開嘅老公先至係容易學壞嘅高危人物,不過樓主都要諗下用軟功去轉變下,硬碰硬只會令佢更加想去,試下叫個女出馬。

點評

victory_win    發表於 15-3-7 14:32


珍珠宮

積分: 35170


25#
發表於 15-3-7 13:53 |只看該作者

引用:不嬲乖開嘅老公先至係容易學壞嘅高危人物,

原帖由 msbear 於 15-03-07 發表
不嬲乖開嘅老公先至係容易學壞嘅高危人物,不過樓主都要諗下用軟功去轉變下,硬碰硬只會令佢更加想去,試下 ...
X2!




子爵府

積分: 14261


26#
發表於 15-3-7 13:59 |只看該作者

回覆:c6臨老要入花叢?

我會同佢講一係俾我跟,一係我約成班女人上去


大宅

積分: 1578


27#
發表於 15-3-7 14:29 |只看該作者

回覆:c6臨老要入花叢?

唔係嚇你,我C6新識班新fd,住深圳,有離過婚同單身,成50歲都一事無成,我C6最後生,自從兩年前跟左呢班人一齊做野之後,玩過就成日講大話,諗藉口點樣返去,點知玩到野種都生埋,但我覺得佢自己都要自己負責任,當然豬朋狗友都有影響力




侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


28#
發表於 15-3-7 17:24 |只看該作者

回覆:c6臨老要入花叢?

呢班豬朋狗友仲日日whatapp埋d淫照比c6。我真係好憎佢哋呀!教壞晒佢,唉…,我唔通要好似老母咁check佢,哦佢咩?!我以前都好放心佢,唔管唔理佢,尤其囡囡出世後,我又要返工,放工又要跟她功課考試,跟本冇時間同c6溝通,兩公婆夜間活動都極少,所以我而家好担心佢會去sa sa滾…


大宅

積分: 1578


29#
發表於 15-3-7 21:51 |只看該作者

引用:呢班豬朋狗友仲日日whatapp埋d淫照比c6。我

原帖由 lily233242 於 15-03-07 發表
呢班豬朋狗友仲日日whatapp埋d淫照比c6。我真係好憎佢哋呀!教壞晒佢,唉…,我唔通要好似老母咁check佢, ...
唔洗擔心,講真話你知,因為已經滾左



點評

QUEEN314    發表於 15-4-10 17:11
soso1227    發表於 15-3-7 23:14


公爵府

積分: 25507


30#
發表於 15-3-8 10:30 |只看該作者

回覆:c6臨老要入花叢?

咁你跟佢上去

唔該唔好同我打招呼,不要點評!


公爵府

積分: 27735


31#
發表於 15-3-8 10:36 |只看該作者

引用:話說c6近排同佢同事嘅朋友好friend, 佢呢d

原帖由 lily233242 於 15-03-07 發表
話說c6近排同佢同事嘅朋友好friend, 佢呢d新 friend係損友,有些離咗婚有些還是single,佢哋好中意去大陸珠 ...
真係近墨者黑…我好難接受咁既配偶


子爵府

積分: 13350


32#
發表於 15-3-8 10:41 |只看該作者

引用:其實c6個人太單純,50+歲人仲好似個細路咁

原帖由 lily233242 於 15-03-07 發表
其實c6個人太單純,50+歲人仲好似個細路咁,成日要我照顧,結婚20+年都好乖,放工返屋企,以前冇工人時會幫 ...
會都唔奇,冇抵抗力!睇緊d




侯爵府

積分: 22824


33#
發表於 15-3-8 14:33 |只看該作者
自己貯多d錢, 作最壞打算, 咁大個人無得管.平時對佢好d, 令佢唔好意思成日走去玩.


伯爵府

積分: 16345


34#
發表於 15-3-8 14:51 |只看該作者
學我fd, 收埋佢回鄉證,whatsapp講到明:你咁鍾意同班滾友上去,咁你同班滾友過埋下半世啦,我唔想你野d 性病返黎比我,又唔想將來要幫你善後d 野種....
過好,每一天!


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


35#
發表於 15-3-8 16:18 |只看該作者

引用:自己貯多d錢, 作最壞打算, 咁大個人無得管.

原帖由 yeunghung 於 15-03-08 發表
自己貯多d錢, 作最壞打算, 咁大個人無得管.平時對佢好d, 令佢唔好意思成日走去玩. ...
所以我呢排對c6溫柔咗、好咗,佢係屋企做錯嘢都唔喝佢,縱個女都唔剷佢,希望佢會乖返!

點評

soso1227    發表於 15-3-8 16:36


珍珠宮

積分: 32990


36#
發表於 15-3-8 17:04 |只看該作者

引用:學我fd,+收埋佢回鄉證,whatsapp講到明:你

原帖由 fishwawa 於 15-03-08 發表
學我fd, 收埋佢回鄉證,whatsapp講到明:你咁鍾意同班滾友上去,咁你同班滾友過埋下半世啦,我唔想你野d 性 ...
當時人報失再補領,再滾友代keep就可以,反正都係一齊上去!大6又24小時通關,又可設香港電話鈴聲!keep卡為乜?

其實此舉對任何人都只會更反感!除非當時人自願,否則只會更傷感情!




大宅

積分: 1578


37#
發表於 15-3-8 17:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fishwawa+於+15-03-08+發表學

原帖由 fupigpig 於 15-03-08 發表
當時人報失再補領,再滾友代keep就可以,反正都係一齊上去!大6又24小時通關,又可設香港電話鈴聲!keep卡 ...
出得呢招只會更想上去,佢地蛇有蛇路




珍珠宮

積分: 32990


38#
發表於 15-3-8 17:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fupigpig+於+15-03-08+發表當

原帖由 victory_win 於 15-03-08 發表
出得呢招只會更想上去,佢地蛇有蛇路
講真,還愛對方,就當俾機會大家,從新修補關係!如樓主現時做法⋯

要管?要鬧?要講自尊、講對錯?就不如自己直接拖喼走!講多都嘥氣!




水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


39#
發表於 15-3-8 17:58 |只看該作者

回覆:c6臨老要入花叢?

未玩過既就真係好擔心
好多玩到出晒事
咁講野係咪想曰曰訓sofa
睇黎都中左毒


伯爵府

積分: 16345


40#
發表於 15-3-8 18:15 |只看該作者
本帖最後由 fishwawa 於 15-3-8 18:17 編輯

我fd話,work 呀!

可能佢老公d衰朋友佢都認識,佢地唔敢再揾佢北上!
過好,每一天!

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo