婆媳關係

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


大宅

積分: 2381


21#
發表於 15-6-10 14:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cheechi 於 15-06-10 發表樓

原帖由 cheechi 於 15-06-10 發表
捨得豪買過萬元的Balanciage 比自己,但對99 的$3000 家用有意見. 小心將來孩子的另一半也是如此對待自己

...
好正回應!


大宅

積分: 2381


22#
發表於 15-6-10 14:40 |只看該作者

引用:我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成

原帖由 lala_ly 於 15-06-10 發表
我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!不過都照俾99嗰邊3k家用。。。。其實我真係唔想俾 ...
妳post回應,

買個袋,中銀仲有95折,最後10250,

甘貴捨得用,老公比家用奶奶吾想,
父母養大自己比家用美德,。

點評

littlesun    發表於 15-6-11 23:15


大宅

積分: 2381


23#
發表於 15-6-10 14:42 |只看該作者

引用:我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成

原帖由 lala_ly 於 15-06-10 發表
我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!不過都照俾99嗰邊3k家用。。。。其實我真係唔想俾 ...
3千蚊,

妳奶奶買奶粉凑大妳老公,
奶粉吾止呢數


大宅

積分: 2237


24#
發表於 15-6-10 14:44 |只看該作者
樓主, 咁你有冇比家用你自己阿媽? 如果冇又難怪你覺得C6要比佢阿媽既。

不過如果係C6堅持要比佢阿媽, 應叫佢用自己錢比, 唔好影響你家庭開支。佢比佢既事。


大宅

積分: 1907


25#
發表於 15-6-10 16:29 |只看該作者
3K唔係多,比自己呀媽買下野食都好應該,話晒養咗咁多年,唔明點解樓主覺得搬咗出嚟就唔洗比?


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


26#
發表於 15-6-10 16:36 |只看該作者

引用:我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成

原帖由 lala_ly 於 15-06-10 發表
我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!不過都照俾99嗰邊3k家用。。。。其實我真係唔想俾 ...
當然有比喇。




男爵府

積分: 8382


27#
發表於 15-6-10 16:40 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

三千⋯一日得一百蚊⋯仲未計住既開支⋯呢個仔同新抱真孝順




子爵府

積分: 12396


28#
發表於 15-6-10 17:01 |只看該作者

引用:我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成

原帖由 lala_ly 於 15-06-10 發表
我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!不過都照俾99嗰邊3k家用。。。。其實我真係唔想俾 ...
下你有冇攪錯?唔比家用小心比雷x
,搬左出黎最多咪減家用唔會唔比囉!就算父母冇經濟壓力都要比啦呢d責任黎架喎。

幾時先上到車.....


子爵府

積分: 12396


29#
發表於 15-6-10 17:04 |只看該作者

引用:我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成

原帖由 lala_ly 於 15-06-10 發表
我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!不過都照俾99嗰邊3k家用。。。。其實我真係唔想俾 ...
仲有,原來你地一家3口同99住先比得個3k?!你99真偉大,3千都唔係個仔要黎孝順自己,係要黎養你地3件,明顯個個月仲要倒貼

幾時先上到車.....


大宅

積分: 2807


30#
發表於 15-6-10 18:37 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

係咪唔計老公比99,樓主自己比3000? 如果係就有點唔同。老公比奶奶係必要,但心抱on top 比就睇心抱意願


大宅

積分: 4293


31#
發表於 15-6-10 18:58 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

唔知你咩背景,我覺得有鬆動錢都應該要俾。我15歲就半工讀,無問家裡拿錢。父母卑唔到好多物質我, 但是他們已經盡力了。所以,盡力吧


珍珠宮

積分: 31496


32#
發表於 15-6-10 20:04 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

飲茶食飯錢都要俾啦… 計返都係每日$100咋…

樓主你自己有冇俾家用阿媽呀?


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


33#
發表於 15-6-10 20:40 |只看該作者
你老公d錢,比一萬你都吹吾漲啦
希望你仔囡日後都吾好養你


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


34#
發表於 15-6-10 20:41 |只看該作者
回覆 飛天紅豬俠 的帖子

佢99炸 絕世媳婦 家門不幸


水晶宮

積分: 74328


35#
發表於 15-6-10 21:01 |只看該作者
強中自有強中手!
3K只係大過一粒豆,
佩服你咁都講得出口!


大宅

積分: 2381


36#
發表於 15-6-10 22:16 |只看該作者

引用:強中自有強中手!3K只係大過一粒豆,佩服你咁

原帖由 方方媽媽 於 15-06-10 發表
強中自有強中手!
3K只係大過一粒豆,
佩服你咁都講得出口!
好壓韻


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


37#
發表於 15-6-10 22:25 |只看該作者

引用:強中自有強中手!3K只係大過一粒豆,佩服你咁

原帖由 方方媽媽 於 15-06-10 發表
強中自有強中手!
3K只係大過一粒豆,
佩服你咁都講得出口!
搬前全包3000
搬後想唔比
咩世界?


水晶宮

積分: 74328


38#
發表於 15-6-10 22:45 |只看該作者
藍莓綠茶 發表於 15-6-10 22:25
搬前全包3000
搬後想唔比
咩世界?
自私的世界!錢,留番來買名牌嘛。
無內涵唔緊要,有名牌掛係身就自我感覺良好


水晶宮

積分: 51609


39#
發表於 15-6-11 01:31 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

3k唔多,可接受


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


40#
發表於 15-6-11 09:28 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

樓主去咗大堡礁?


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo