親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4123

wyeth冷知識勳章


21#
發表於 15-8-18 18:26 |只看該作者

回覆:請問暑假平日迪士尼多人嗎?

呢幾日呢,仲唸住星期四去添




水晶宮

積分: 52761


22#
發表於 15-8-18 22:22 |只看該作者

回覆:請問暑假平日迪士尼多人嗎?

暑假真係平日仲多人過weekend

唔使請假去,留返年尾入多d仲好,冇咁熱




伯爵府

積分: 16456

想生BB熱投 BK Milk勳章


23#
發表於 15-8-18 22:41 |只看該作者

回覆:請問暑假平日迪士尼多人嗎?

我暑假只會星期日黃昏先入園!




男爵府

積分: 6272


24#
發表於 15-8-19 00:42 |只看該作者

引用:相信OP也是

原帖由 Babaivan 於 15-07-29 發表
相信OP也是
絕對係,昨日去完op,我以為自己返咗大6旅行。



大宅

積分: 1736


25#
發表於 15-8-19 12:24 |只看該作者
好天就一定多人, 昨天先去完多人都爆, 只係係門口10點左右買票都要半個鐘, 大部份都係強國人


大宅

積分: 3427


26#
發表於 15-8-19 13:16 |只看該作者

回覆:請問暑假平日迪士尼多人嗎?

而家多人嗎?




大宅

積分: 2698


27#
發表於 15-8-19 17:39 |只看該作者

引用:而家多人嗎? +

原帖由 馬騮山寨主 於 15-08-19 發表
而家多人嗎?
岩岩走!今日超多b6




大宅

積分: 1380


28#
發表於 15-8-19 18:12 |只看該作者

回覆:請問暑假平日迪士尼多人嗎?

Oh no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女去frozen village,因為至到30/8咋




大宅

積分: 2698


29#
發表於 15-8-19 19:58 |只看該作者

引用:Oh+no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女

原帖由 POSM 於 15-08-19 發表
Oh no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女去frozen village,因為至到30/8咋
今早9點9去到~入場要時間!條條隊超多b6!9點55入到去⋯跑去frozen village 拎飛再排10mins..拎到2點幾個場fast pass!不過walk in排11點幾個場仲快!




大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


30#
發表於 15-8-20 02:56 |只看該作者
星期二入去,好似返左大陸,前後左右都講普通話,成日打尖逼向前,超討厭


珍珠宮

積分: 38504

牛年勳章


31#
發表於 15-8-20 18:49 |只看該作者
我星期一去,又係好似番左大6咁
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


子爵府

積分: 11863


32#
發表於 15-8-20 20:55 |只看該作者

引用:星期二入去,好似返左大陸,前後左右都講普

原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表
星期二入去,好似返左大陸,前後左右都講普通話,成日打尖逼向前,超討厭

...
Yes, D大陸小孩好鈡意闪去前面试探,父母見得手便扮揾仔走向前。


大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


33#
發表於 15-8-20 23:34 |只看該作者
回覆 Pinkmoon 的帖子

我個日就係大媽直接打尖,不停向前行,激死


子爵府

積分: 11863


34#
發表於 15-8-21 08:45 |只看該作者

引用:回覆 Pinkmoon 的帖子我個日就係大媽直接打

原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表
回覆 Pinkmoon 的帖子

我個日就係大媽直接打尖,不停向前行,激死
㗎啡杯小孩打尖,鬧鬼佢。史迪仔小孩行前面一个位,我冇出声,到个大人(广東話)又借D2走前,我同另一个香港媽媽便出声,佢大声夾恶話一陣你行先,洗唔洗鬧人。泰山舢舨又一班大媽大爸又向前走上來,其實一定上到船,冇气出声了。


子爵府

積分: 11863


35#
發表於 15-8-21 08:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表回

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-21 發表
㗎啡杯小孩打尖,鬧鬼佢。史迪仔小孩行前面一个位,我冇出声,到个大人(广東話)又借D2走前,我同另一个香港 ...
走,搭mtr, 个大陸小孩又打我和bb尖。入到去大家也冇位全,个港男人讓坐比我。


大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


36#
發表於 15-8-22 02:45 |只看該作者
回覆 Pinkmoon 的帖子

我都有出聲話班細路(十幾歲), 周身郁,撞到人總之就玩到好火


珍珠宮

積分: 41839


37#
發表於 15-8-22 07:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表星

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-20 發表
Yes, D大陸小孩好鈡意闪去前面试探,父母見得手便扮揾仔走向前。
琴日我就係遇到


珍珠宮

積分: 41839


38#
發表於 15-8-22 07:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ah80327 於 15-08-20 發表星

原帖由 Pinkmoon 於 15-08-20 發表
Yes, D大陸小孩好鈡意闪去前面试探,父母見得手便扮揾仔走向前。
琴日我就係遇到


珍珠宮

積分: 41839


39#
發表於 15-8-22 07:35 |只看該作者

引用:Oh no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女

原帖由 POSM 於 15-08-19 發表
Oh no...,仲諗住下星期平日去添,想帶阿女去frozen village,因為至到30/8咋
暑假我去了5次。係多人,不過多唔過聖誕假嘅週末


伯爵府

積分: 17486


40#
發表於 15-8-23 14:04 |只看該作者

回覆:Pmother 的帖子

我超增大熱天時去排隊,仲要至少半個鐘。都唔明個Fd渣住張年卡一個禮拜去一次,比我去一次已經唔想去第二次。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo