爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1376


21#
發表於 15-8-10 09:16 |只看該作者

回覆:考第三次,忠義街,求教路

我都考左3次,3次都係培正道,考第三次個陣係最灰,好驚又失敗,幸好最後成功

多啲上YouTube 睇考試路線,背熟佢,前一日約師傅學車睇下到時啲車多唔多,問清楚師傅如果有死車,後面又有車衝過黎點做,其實大部分見你考試都會讓你,除左的士BB。




複式洋房

積分: 490


22#
發表於 15-8-11 17:39 |只看該作者
而家迦密村街整水管,變左南行單程,不過好似封到今個月廿八號!
其實孝民街落斜,死車通常係左邊,返學日子會由百佳開始出現死車到近大排檔,基根靠唔到右行車,仲有停斑馬線,因為好多路人,小心D。
另外,要小心紅VAN,佛光街落斜右轉忠孝街,忠孝街迦密中學右轉孝民街,佢地成日砵學神同考車,又會亂抽頭,插你入彎,總知由鬼佢砵,定D,其實條路唔太難,放心!


複式洋房

積分: 192


23#
發表於 15-8-23 18:12 |只看該作者

引用:教車師父叫我緊記,個試冇時間限制,最緊個

原帖由 餃子313 於 15-08-06 發表
教車師父叫我緊記,個試冇時間限制,最緊個人定同以行車安全為目標
幾年前我係駕駛學院學貨van ,考油塘果 ...
我9月都係考油塘,好擔心,請問有乜地方要注意?




大宅

積分: 3169


24#
發表於 15-8-23 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+餃子313+於+15-08-06+發表教

原帖由 win_sorb 於 15-08-23 發表
我9月都係考油塘,好擔心,請問有乜地方要注意?
考幾點?




八公一名


複式洋房

積分: 192


25#
發表於 15-8-24 00:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+win_sorb+於+15-08-23+發表我

原帖由 餃子313 於 15-08-23 發表
考幾點?
11am




大宅

積分: 3169


26#
發表於 15-8-24 10:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+餃子313+於+15-08-23+發表考

原帖由 win_sorb 於 15-08-24 發表
11am
你那個時間應該冇校車出入,所以幾好時間我記得1線留意兩邊死車,2線就留意下迴旋處轉出個斜路位,轉線時有機會要停車,記得係斜路開車,再要留意係小巴站附近可能多死車,做足過缐動作,至於3線,我印象中冇乜特別地方留意,希望可以幫助到你



八公一名


大宅

積分: 3341

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章


27#
發表於 15-8-24 15:43 |只看該作者
tomatojuice 發表於 15-8-3 22:22
各位好
黎梗第三次考了,前後學左50堂(每堂個半鐘)都有,但依然衰左,失去信心到要由貨van轉私家車了,好希 ...

係咪都跟同一師傅? 佢應該教哂你邊個位要注意D乜, 邊個位要轉波, 另外考當日師傅載你走一轉睇下當日路面情況, 有冇突然修路.... sure win喎


複式洋房

積分: 192


28#
發表於 15-8-24 21:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+win_sorb+於+15-08-24+發表11

原帖由 餃子313 於 15-08-24 發表
你那個時間應該冇校車出入,所以幾好時間我記得1線留意兩邊死車,2線就留意下迴旋處轉出個斜路位,轉線時有 ...
多謝你呀,死車真係好鬼多,我會加倍留意




大宅

積分: 3169


29#
發表於 15-8-24 22:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+餃子313+於+15-08-24+發表你

原帖由 win_sorb 於 15-08-24 發表
多謝你呀,死車真係好鬼多,我會加倍留意
試下search下其他討論區,應該會有人討論,我果時排期之前係睇過啲過來人,講邊個時間好,乜時間考會有什麼地方需要留要,另外記起一件事,當年等待考試時見到,轉入最後一段路(平常唔入得那段),突然係路口位有個整路工程,聽啲教車師講,轉入時要轉一波,唔係就一定肥緊



八公一名


複式洋房

積分: 192


30#
發表於 15-8-25 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+win_sorb+於+15-08-24+發表多

原帖由 餃子313 於 15-08-24 發表
試下search下其他討論區,應該會有人討論,我果時排期之前係睇過啲過來人,講邊個時間好,乜時間考會有什麼 ...
收到,多謝你丫thank you so much




禁止訪問

積分: 984


31#
發表於 15-8-26 05:24 |只看該作者

回覆:考第三次,忠義街,求教路

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5258


32#
發表於 15-9-12 16:52 |只看該作者

回覆:考第三次,忠義街,求教路

上個禮拜岩岩考完忠義街,不過我係三點半。周圍都係死車,要小心啲!迦密村街又窄又多死車,同埋小心啲紅van過你。。。。。。放鬆心情!!


複式洋房

積分: 192


33#
發表於 15-9-16 01:22 |只看該作者

回覆:考第三次,忠義街,求教路

今日油塘一take pass😁



點評

natachiu    發表於 15-9-16 11:09


洋房

積分: 48


34#
發表於 15-9-17 17:22 |只看該作者
我當年都係忠義街的,最緊要行得慢, 唔好心急踩油
另迦密村街真係好多死車, 我聽過會有人用旁門左道野
考之前1個鐘call警察趕車


別墅

積分: 662


35#
發表於 15-9-20 03:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChuChu0808+於+15-08-06+發表

原帖由 tomatojuice 於 15-08-09 發表
我第二次,石鼓街燈位一出係常盛街大十字路,燈位我唔係排頭,咁一行得我左轉先見到左線有死車,我即刻打燈 ...
停車打燈 擰半個身向後望車囉!
出燈前伸個頭出前小小 望一望 望清楚 慢慢行!




別墅

積分: 662


36#
發表於 15-9-20 03:50 |只看該作者

回覆:考第三次,忠義街,求教路

吾得咪再考囉 無壓力就考到⋯
甘早起身 同自己講 理得距考吾考到⋯
吾得又吾駛死既 最多咪再考!
拿拿臨考完拿拿臨放我反去食早餐添牙!
再吾得就換師父啦⋯




別墅

積分: 691


37#
發表於 15-9-21 00:24 |只看該作者

回覆:考第三次,忠義街,求教路

多謝各位教路。
我最近學左幾堂,覺得呢個考線,除左的士BB無得預。
最難應該係迦密村因為無得練,同迦密村出忠孝街個位,路邊好多van停喺左邊,一出要轉右,轉右個下好似有小小難度。
另外就係忠孝街出佛光街,右轉怕視線有阻擋有小小難度。
其他應該還好,希望到時順順利利。




別墅

積分: 691


38#
發表於 15-9-21 00:25 |只看該作者

引用:吾得咪再考囉+無壓力就考到⋯甘早起身+同自

原帖由 babykenky 於 15-09-20 發表
吾得咪再考囉 無壓力就考到⋯
甘早起身 同自己講 理得距考吾考到⋯
吾得又吾駛死既 最多咪再考!
都係,以唔得考到得為止,咁考試個陣會放鬆d。
我其實考兩次,兩次都滿有信心咁赴考,都係衰收尾。
換咗師傅了👍




男爵府

積分: 8769


39#
發表於 15-9-25 20:34 |只看該作者

引用:見大家話,忠義街,多死車,即係怕衰\\\"太接

原帖由 tomatojuice 於 15-08-05 發表
見大家話,忠義街,多死車,即係怕衰"太接近物件"啦?
咁我今次考私家車,比van細,係咪會著數d呢?
我覺得同大細車冇關係, 你衰幾次都係‘太近障礙物‘ ‘同冇留意交通情況


別墅

積分: 691


40#
發表於 15-10-6 15:30 |只看該作者

回覆:考第三次,忠義街,求教路

報喜!多謝各位教路!我得左喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo