爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 724


21#
發表於 15-10-2 12:33 |只看該作者

引用:我渣左十年電單車,其實只睇個人駕駛態度

原帖由 陳小宝 於 15-10-01 發表
我渣左十年電單車,其實只睇個人駕駛態度
我自己都有揸私家車
但係香港揸車d 人大多數都冇品,又心急




大宅

積分: 1879


22#
發表於 15-10-3 08:25 |只看該作者
心態最重要,如果為左飛車就唔好買了。
因為香港的確唔適合2個6


大宅

積分: 2769


23#
發表於 15-10-3 11:32 |只看該作者

回覆:老公話要買電單車

但香港就係太多車,電單車又真係提供到方便呢!


複式洋房

積分: 324


24#
發表於 15-10-3 12:01 |只看該作者
咁我送PIZZA咪即係等死?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo