單親天地

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 4309

畀面勳章


21#
發表於 15-10-5 09:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04

原帖由 Maygo 於 15-10-05 發表
你廿一歲已經生第三個。勇。你老公家暴你和你媽媽,真係好衰,他年紀大你好多?你不要衝動,要鎮定處理,佢 ...
我老公大我一年咋


珍珠宮

積分: 30606


22#
發表於 15-10-5 16:48 |只看該作者
我係你,應報警囉...最少你去法援申請以不合理行為同佢離婚...


大宅

積分: 1767


23#
發表於 15-10-5 20:46 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

忍住先,慢慢收集證據,如果佢有家暴開,應該會再出手,再出手嘅話一定要報警。起碼警察開咗File線,對你遲啲要離婚爭個撫養權嘅時候,會順利啲。因為聽你講,如果你搞離婚,佢家人一定唔會放過你同你爭。所以你現在樣樣野都唔可以急,跟住申請法援。




大宅

積分: 3763


24#
發表於 15-10-10 00:54 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

佢每次鬧你鬧到你好勁既時候就錄底佢既內容,到最後至少都有證據證明佢甘衰,起碼自保左先



男爵府

積分: 6956


25#
發表於 15-10-10 17:43 |只看該作者

引用:我會比我媽咪湊自己出去返工。我有信心可以

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04 發表
我會比我媽咪湊自己出去返工。我有信心可以養大佢地。
至於點解要離婚我唔想講唔好意思
嘩,三個都比你阿媽湊?




大宅

積分: 4309

畀面勳章


26#
發表於 15-10-11 02:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04

原帖由 seasky21 於 15-10-10 發表
嘩,三個都比你阿媽湊?
係,我仲有家姐幫手


男爵府

積分: 7909


27#
發表於 15-10-13 17:19 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

要報警,要留記錄有家暴,佢唔適合單獨帶小朋友,另外探視權係比父親,係唔包括爺爺,嫲嫲。仲要係合理時間去見。


大宅

積分: 2102


28#
發表於 15-10-13 20:52 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

打人既男人唔要得,半次都嫌多。


大宅

積分: 4309

畀面勳章


29#
發表於 15-10-14 03:57 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

前日佢又郁手。
今次原因係佢冇返工話去左返工跟住同班fd去唱k冇同我講。佢醉住返屋企我先知。仲嘔到成廁所都係+我冇錢同個女食野+嘈住佢訓教。
跟住佢又摷返佢個妹搶b件事黎嘈。
我嘈到嬲嬲地就拎起佢部電話黎掟。
跟住佢就好嬲咁衝過黎打我
連打我幾巴
跟住我又賤既。又去拎佢部電話掟。
又比佢打左十幾巴。
跟住佢繼續訓冇理我
我打電話同朋友講。
佢地又叫我唔好衝動。
報左警既話咁佢仲癲,
癲到傷害啲仔女咁點算
跟住我就忍左手。
佢訓醒仲好似咩事都冇發生咁同我講野
但我冇乜點應佢
到左今日星期二。我塊面仲痛緊。
我原來真係好冇用。連反抗都唔敢


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


30#
發表於 15-10-14 23:49 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-14 03:57
前日佢又郁手。
今次原因係佢冇返工話去左返工跟住同班fd去唱k冇同我講。佢醉住返屋企我先知。仲嘔到成廁所 ...


帶埋小朋友, 執好晒嘢, 搵人接妳, 離開家後報警, 或等埋小B出世.....你要保重


大宅

積分: 2133

畀面勳章


31#
發表於 15-10-15 14:27 |只看該作者
帶埋小朋友走啦....呢D唔係男人黎, 又打老婆, 又打埋外母, 又當你唔係人咁, 搵社工幫你啦, 你重咁後生, 早走早著...依家就話打你, 到時連D小朋友都打埋, 後悔都已經黎唔切喇


珍珠宮

積分: 31027


32#
發表於 15-10-15 14:40 |只看該作者

引用:前日佢又郁手。今次原因係佢冇返工話去左返

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-14 發表
前日佢又郁手。
今次原因係佢冇返工話去左返工跟住同班fd去唱k冇同我講。佢醉住返屋企我先知。仲嘔到成廁所 ...
如果你有離婚嘅打算就一定要報警,佢越癲搞到越大件事越好,對你爭子女撫養權就越有利。
總之佢做左咩衰嘢你一定要記錄低,郁手就一定要報警!


男爵府

積分: 9026


33#
發表於 15-10-15 19:50 |只看該作者
回覆 pizzababy0809 的帖子

腦荀未生埋你媽媽最陰公。咁辛苦湊大你仲要再湊過。只有你自己幫到自己


子爵府

積分: 13711


34#
發表於 15-10-15 20:05 |只看該作者

回覆:yan12 的帖子

孩子們最可憐。




子爵府

積分: 13711


35#
發表於 15-10-15 20:10 |只看該作者

引用:孩子們最可憐。 +

原帖由 flowerrain 於 15-10-15 發表
孩子們最可憐。
三個幼兒,即便離婚,你的路也很難走。
這麼年輕就沒有計畫的生育,困住了你自己也連累了你的家人,好好考慮一下以後怎樣生活吧。




大宅

積分: 1549

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


36#
發表於 15-10-15 20:47 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

你同你小孩子的處境好危險,佢時時飲醉失理智,你屋企連食糧都唔夠,我估你家的經濟狀況都不太理想,你無業,你老公揹負一頭家,加上年紀輕,經唔起生活壓力,就係你家暴的伏線。貧賤夫妻百事哀,唔係嚇你,有些滅門慘案歸咎於「窮」。
我建議你聽聽呢度JM話,盡快帶埋兩個小朋友離開,最好就去警署報警先,因為你老公99%會去你媽屋企刮你,萬一佢大吵大鬧,因事先已經報案,對你將來爭取撫養權有幫助。
未來的事慢慢處理,你眼前最重要的是你三人的安全。




大宅

積分: 3049


37#
發表於 15-10-16 02:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CHLOEJELLY 於 15-10-04 發表

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04 發表
佢結婚之前同左我一齊三年。
都唔係咁。對我好好。
但結完婚就
好好珍惜你媽媽!世上只有媽媽好!


大宅

積分: 3395


38#
發表於 15-10-16 06:13 |只看該作者
佢咁衰, 你仲同佢生三個?


男爵府

積分: 9270


39#
發表於 15-10-16 07:23 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

好可憐既遭遇


洋房

積分: 65


40#
發表於 15-10-16 13:44 |只看該作者

回覆樓主:

如果你無勇氣報警,搵向晴軒電話:18288
你嘅經歷睇到我好心痛,你一定要好好保護自己!5好再容忍暴力,遲早會打到出事!對你情緒影響都5好,對小朋友都有影響!會有心理陰影,你一定要尋求支援,一定一定一定要……

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo