爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 14954


21#
發表於 15-10-26 18:36 |只看該作者

引用:Quote:werty+發表於+15-10-26+09:57+三人家

原帖由 eltontth 於 15-10-26 發表
三人家庭我兩架都唔揀
有小朋友,想放架單車,有架細七又的確幾好㗎。




大宅

積分: 3017


22#
發表於 15-10-26 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+eltontth+於+15-10-26+發表三

原帖由 werty 於 15-10-26 發表
有小朋友,想放架單車,有架細七又的確幾好㗎。
同意,有時可以車埋同學仔。




子爵府

積分: 14954


23#
發表於 15-10-26 18:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-10-26+發表有小

原帖由 assado 於 15-10-26 發表
同意,有時可以車埋同學仔。
所以宜家通街都係細七




珍珠宮

積分: 35311


24#
發表於 15-10-26 23:01 |只看該作者

回覆:werty 的帖子

Sienta中排坐三個,小朋友坐的話,中間位可以放下小朋友的手邊玩具或書。最後排都似Freed,一排座椅。

Freed就中排兩座,好似冇位放下嘢。

樓主可自行比較埋中後排座位高度,Sienta唔洗屈曲腳,Freed就唔清楚。

利申:買左新Sienta, like實用性,外表就買深色,希望淚眼冇咁覺眼。



別墅

積分: 610


25#
發表於 15-10-26 23:19 |只看該作者

引用:Quote:babytwinstar 發表於 15-10-26 11:31

原帖由 dick9394 於 15-10-26 發表
新sienta 實在太肉酸喇...渣出街要冒比人笑既風險!~
exactly!


侯爵府

積分: 21752

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


26#
發表於 15-10-26 23:23 |只看該作者

引用:Sienta中排坐三個,小朋友坐的話,中間位可

原帖由 Happy小米 於 15-10-26 發表
Sienta中排坐三個,小朋友坐的話,中間位可以放下小朋友的手邊玩具或書。最後排都似Freed,一排座椅。

Free ...
我地都決定左買新sienta啦

你幾時有車呀?




珍珠宮

積分: 35311


27#
發表於 15-10-26 23:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Happy小米 於 15-10-26 發表S

原帖由 babytwinstar 於 15-10-26 發表
我地都決定左買新sienta啦

你幾時有車呀?
楂左近一個月喇!


侯爵府

積分: 21752

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


28#
發表於 15-10-26 23:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babytwinstar+於+15-10-26+發

原帖由 Happy小米 於 15-10-26 發表
楂左近一個月喇!
我想問坐後排冷氣夠涼嗎?




禁止訪問

積分: 2871


29#
發表於 15-10-27 02:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35311


30#
發表於 15-10-27 10:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Happy小米 於 15-10-26 發表

原帖由 babytwinstar 於 15-10-26 發表
我想問坐後排冷氣夠涼嗎?
唔夠架,要預早煲煲先得。

不過好少機會坐7人,這方面唔太重要。


珍珠宮

積分: 35311


31#
發表於 15-10-27 10:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 werty 於 15-10-26 發表有小

原帖由 assado 於 15-10-26 發表
同意,有時可以車埋同學仔。
係呵,細7,靈活度高。間唔中先車7人,唔使買咁大部車。


侯爵府

積分: 21752

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


32#
發表於 15-10-27 11:02 |只看該作者
Happy小米 發表於 15-10-27 10:34
係呵,細7,靈活度高。間唔中先車7人,唔使買咁大部車。
同埋慳油


大宅

積分: 1844


33#
發表於 15-10-27 11:21 |只看該作者
werty 發表於 15-10-26 18:36
有小朋友,想放架單車,有架細七又的確幾好㗎。

咁我寧願買旅行車


珍珠宮

積分: 35311


34#
發表於 15-10-27 11:23 |只看該作者

引用:Quote:Happy小米 發表於 15-10-27 10:34 係

原帖由 babytwinstar 於 15-10-27 發表
同埋慳油
識貨。。

其實我楂左04年Sienta 4年。。依然好鐘意。但老公覺得成街都係同色,唔鐘意。

一出新款就心郁郁。。唔使年年驗車,好爽。

新車冇左中間果條rail, 高級左同舒服左好多。


侯爵府

積分: 21752

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


35#
發表於 15-10-27 11:29 |只看該作者
Happy小米 發表於 15-10-27 11:23
識貨。。

其實我楂左04年Sienta 4年。。依然好鐘意。但老公覺得成街都係同色,唔鐘意。
希望我快D有車啦~

你有無換皮座呀??


珍珠宮

積分: 35311


36#
發表於 15-10-27 12:32 |只看該作者

引用:Quote:Happy小米 發表於 15-10-27 11:23 識

原帖由 babytwinstar 於 15-10-27 發表
希望我快D有車啦~

你有無換皮座呀??
冇呵。。。新座唔要唔環保,用舊左先換吧。。


侯爵府

積分: 21752

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


37#
發表於 15-10-27 12:40 |只看該作者
Happy小米 發表於 15-10-27 12:32
冇呵。。。新座唔要唔環保,用舊左先換吧。。
你又岩WOR


子爵府

積分: 14954


38#
發表於 15-10-27 12:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babytwinstar+於+15-10-27+發

原帖由 Happy小米 於 15-10-27 發表
冇呵。。。新座唔要唔環保,用舊左先換吧。。
你架舊車trade左比皇冠?




珍珠宮

積分: 35311


39#
發表於 15-10-27 13:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Happy小米 於 15-10-27 發表

本帖最後由 Happy小米 於 15-10-28 10:39 編輯


子爵府

積分: 14954


40#
發表於 15-10-27 13:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-10-27+發表你架

原帖由 Happy小米 於 15-10-27 發表
自己私讙界人。皇冠果價差3萬
皇冠得2⋯⋯3萬?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo