立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 14954
原帖由 eltontth 於 15-10-26 發表 三人家庭我兩架都唔揀
大宅
積分: 3017
原帖由 werty 於 15-10-26 發表 有小朋友,想放架單車,有架細七又的確幾好㗎。
原帖由 assado 於 15-10-26 發表 同意,有時可以車埋同學仔。
珍珠宮
積分: 35311
別墅
積分: 610
原帖由 dick9394 於 15-10-26 發表 新sienta 實在太肉酸喇...渣出街要冒比人笑既風險!~
侯爵府
積分: 21752
原帖由 Happy小米 於 15-10-26 發表 Sienta中排坐三個,小朋友坐的話,中間位可以放下小朋友的手邊玩具或書。最後排都似Freed,一排座椅。 Free ...
原帖由 babytwinstar 於 15-10-26 發表 我地都決定左買新sienta啦 你幾時有車呀?
原帖由 Happy小米 於 15-10-26 發表 楂左近一個月喇!
禁止訪問
積分: 2871
原帖由 babytwinstar 於 15-10-26 發表 我想問坐後排冷氣夠涼嗎?
Happy小米 發表於 15-10-27 10:34 係呵,細7,靈活度高。間唔中先車7人,唔使買咁大部車。
積分: 1844
werty 發表於 15-10-26 18:36 有小朋友,想放架單車,有架細七又的確幾好㗎。
原帖由 babytwinstar 於 15-10-27 發表 同埋慳油
Happy小米 發表於 15-10-27 11:23 識貨。。 其實我楂左04年Sienta 4年。。依然好鐘意。但老公覺得成街都係同色,唔鐘意。
原帖由 babytwinstar 於 15-10-27 發表 希望我快D有車啦~ 你有無換皮座呀??
Happy小米 發表於 15-10-27 12:32 冇呵。。。新座唔要唔環保,用舊左先換吧。。
原帖由 Happy小米 於 15-10-27 發表 冇呵。。。新座唔要唔環保,用舊左先換吧。。
原帖由 Happy小米 於 15-10-27 發表 自己私讙界人。皇冠果價差3萬
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy