跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 172


21#
發表於 08-9-10 23:20 |只看該作者
點解你哋可以咁記得你哋阿b d動靜,我到而家都未摸清阿b係點,佢一時又大力又郁不停,一時成日都唔郁,有時佢耐唔郁真係比佢嚇壞,


大宅

積分: 1468


22#
發表於 08-9-11 01:36 |只看該作者
原文章由 新生媽 於 08-9-10 23:20 發表
點解你哋可以咁記得你哋阿b d動靜,我到而家都未摸清阿b係點,佢一時又大力又郁不停,一時成日都唔郁,有時佢耐唔郁真係比佢嚇壞,

我亞b近這星期郁得勁好多,有時都會有少少痛,有時郁到我都訓唔到,唔知係咪關第二胎既關係呢???


複式洋房

積分: 349


23#
發表於 08-9-11 11:41 |只看該作者
我呀b都勁郁呀, 成日見到個肚皮變形, 笑到我同我老公收唔到聲
不過我bb都ok, 夜晚訓覺都唔係點郁, 係我郁佢先郁

不過佢有時踢到我都好鬼痛


禁止訪問

積分: 198


24#
發表於 08-9-11 12:00 |只看該作者

回覆 #3 新生媽 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4766


25#
發表於 08-9-11 12:08 |只看該作者
我個"細B"真係無論你企係度,坐係度,訓係度成日都feel到佢郁,搞到個肚皮都郁哂


大宅

積分: 1747


26#
發表於 08-9-11 14:54 |只看該作者
細B宜家勁郁, 搞到我係office 坐又唔係, 企又好"外"眼...

打完呢句後, 佢又突然靜左喎.


複式洋房

積分: 323


27#
發表於 08-9-11 16:27 |只看該作者
我睇溏心風暴時,阿b郁得最勁最多,唔知佢鍾意阿卡還是管家仔呢!Hahaha.....

原文章由 katngan 於 08-9-11 14:54 發表
細B宜家勁郁, 搞到我係office 坐又唔係, 企又好"外"眼...

打完呢句後, 佢又突然靜左喎.


男爵府

積分: 6656


28#
發表於 08-9-12 15:19 |只看該作者
我係第一胎,都係到21周時先開始會明顯感覺到亞B郁動,不過近呢兩個星期就越嚟越郁得勁啊。細心啲會睇到肚皮郁動。好得意哦。


大宅

積分: 1043


29#
發表於 08-9-12 15:48 |只看該作者

BB郁得好勁

我都係郁得好勁,尤其是喺夜晚,根本唔可以安心坐响度,我係第二胎,而家25週,第一胎都冇咁嘅情況,真攞命


大宅

積分: 1896


30#
發表於 08-9-12 21:49 |只看該作者
胎動其實是很正常。寶寶通常於晚間時份,依舊活躍,好像日間活動一樣。因寶寶在媽媽肚內,不能感應晝夜之分。而且,晚間天氣較陰涼,寶寶感受到會較活躍。
至於媽媽感覺肚皮緊,可能是第一胎,所以對胎動特別敏感。
建議媽媽多按摩肚皮,以安撫活躍的寶寶,這樣寶寶會寧靜下來。

你亦可以瀏覽以下網址
(
www.fongcare.com), 了解更多坐月資訊!
陪月芳姐


大宅

積分: 3805

環保接龍勳章 畀面勳章


31#
發表於 08-9-15 14:24 |只看該作者
而家29週阿b都成日郁!尤其係朝早起身,飲完奶之後同瞓覺前.好彩冇郁到我瞓唔到啫,可能係我懶瞓都唔定!


男爵府

積分: 9789


32#
發表於 08-9-16 22:28 |只看該作者
我唔知我既小B 算唔算郁 得勁~
但 每次佢郁, 我都勁感動~

即刻會同佢 講下野 同唱下 歌仔

有時唔多郁, 我又會大叫佢 乳名~
通常就會郁啦

我情願佢 郁到我唔舒服, 好過太文靜


大宅

積分: 1269


33#
發表於 08-10-6 16:23 |只看該作者
wah..........阿B日日好多運動做阿~~


男爵府

積分: 7422


34#
發表於 08-10-8 12:04 |只看該作者
睇書話30-32w, BB會郁得最勁。我就係喇,之前唔係好覺得佢郁,一踏入30w,佢就郁得又多又大力!


大宅

積分: 3506


35#
發表於 08-10-8 12:52 |只看該作者
唔知點解..我亞b呢幾日斯文咗好多.之前大腳大腳咁踢我的.呢排就細細力咁郁..有d古怪


別墅

積分: 874


36#
發表於 08-10-8 13:53 |只看該作者
我而家 30 週, 呀 b 都郁得好勁呀, 比之前明顯左好多, 好似成日係入面打關豆咁...有時見丁個肚郁到震咯, 好好笑


禁止訪問

積分: 198


37#
發表於 08-10-8 14:05 |只看該作者

回覆 #1 ChristinaH 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2580


38#
發表於 08-10-8 14:31 |只看該作者
我現在32weeks 都係郁得好勁, 係夜晚肚皮勁郁動,可能係第二胎,而第一胎都無咁嘅情況.


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 08-10-8 14:38 |只看該作者
我個小b都係郁得好勁, 有時坐响度都見到個肚皮彈起, 仲要好大力tim呀....


大宅

積分: 1724


40#
發表於 08-10-9 09:59 |只看該作者
我個b女都有郁,但係我又唔覺好大力。有d媽咪話會畀阿b踢到嘔(踢中個胃)。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo