基督家庭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 08-9-7 22:54 |只看該作者
Saladsmama,
請不要灰心,神應許過的絕不落空
彼前3章說
1 你們作妻子的、要順服自己的丈夫,這樣、若有不信從道理的丈夫、他們雖然不聽道、也可以因妻子的品行被感化過來,
2 這正是因看見你們有貞潔的品行、和敬畏的心


另外有關"當信主耶穌, 你和你一家都必得救這裡有一個分享,大家一齊分享神的語語la
http://www.christianstudy.com/data/nt/acts_c16_v31a.html

各位姊妹,神有祂的時間,只要耐心等候,必會進到主應許之美地,你看看,阿伯拉罕等以撒等了40年,但只要有信心,必看到主的成就,我們知道流淚禱告,主必不輕看。






複式洋房

積分: 408


22#
發表於 08-9-28 15:18 |只看該作者
我老公仲好唔鐘意基督徒
主耶穌說:"我是葡萄樹,你們是枝子;常在我裏面的,我也常在他裏面,因為離了我,你們就不能作甚麼。"


複式洋房

積分: 276


23#
發表於 08-9-29 22:35 |只看該作者
我之前番教會老公會唔高興,遲左番屋企就哦我...我堅持左9年啦! 懷孕期間佢知我點都要番就迫不得以就陪我番祟拜,亞仔出生後,我堅持要帶BB番教會,佢又不情願地車我去一齊番. 雖然次次都瞓哂覺,但比以前的態度軟化了,同埋用亞仔名義叫佢,都肯出席我團契outing...好希望有一天佢會信主.

各位姊妹,我地要繼續祈禱,堅持到底!不要放棄呀!

原文章由 明恩 於 08-9-28 15:18 發表
我老公仲好唔鐘意基督徒


大宅

積分: 3569


24#
發表於 08-9-30 14:30 |只看該作者
原文章由 mckimkim 於 08-9-29 22:35 發表
我之前番教會老公會唔高興,遲左番屋企就哦我...我堅持左9年啦! 懷孕期間佢知我點都要番就迫不得以就陪我番祟拜,亞仔出生後,我堅持要帶BB番教會,佢又不情願地車我去一齊番. 雖然次次都瞓哂覺,但比以前的態度軟化了,同埋 ...


mckimkim,你的分享真好,很多謝你的鼓勵。


複式洋房

積分: 317


25#
發表於 08-10-6 16:17 |只看該作者
我老公也是末信主的,但由當初話要返主日,佢由唔高興到依家一年多了,風雨不改,一早起身車我、亜女和亞仔一同返主日,在教會門口等個半鍾,我己很感恩.深信我們一家很快會一同返教會敬拜主,唔好急,把信息一D一D傳給他.但唔好令他反感,慢慢嚟.有時我太倦或遲起身,想唔返,都係多得佢話,趕得切,快D啦!So,老公其實也是我的天使,right?


複式洋房

積分: 408


26#
發表於 08-10-8 13:40 |只看該作者
原文章由 mckimkim 於 08-9-29 22:35 發表
我之前番教會老公會唔高興,遲左番屋企就哦我...我堅持左9年啦! 懷孕期間佢知我點都要番就迫不得以就陪我番祟拜,亞仔出生後,我堅持要帶BB番教會,佢又不情願地車我去一齊番. 雖然次次都瞓哂覺,但比以前的態度軟化了,同埋 ...




好好...多謝分享...
我會努力加把勁~!
主耶穌說:"我是葡萄樹,你們是枝子;常在我裏面的,我也常在他裏面,因為離了我,你們就不能作甚麼。"

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo