爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   3


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 15-12-24 11:54 |只看該作者
米米太太 發表於 15-12-22 22:24
想問7人車泊S位係唔係好難泊?
今日泊左幾次前後都有車既錶位都泊唔入?想問有冇技巧可以泊到?



...
無.......................都係多泊


男爵府

積分: 8769


22#
發表於 15-12-29 04:39 |只看該作者

回覆:7人車泊S位

首先個位夠唔夠你架車泊先, 唔夠的話扭幾多手都泊唔入架


男爵府

積分: 7787


23#
發表於 15-12-31 17:20 |只看該作者

回覆:7人車泊S位

私家車較van難係因為前輪位置,駕駛位較後,車頭凸出,做出迴旋半徑不同,van係左車頭加塊凸鏡,基本上點泊都睇到.
私家車惟有係平時用其它車係停車場多練習,吾肯定就落車睇.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo