爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 300


21#
發表於 16-2-20 10:30 |只看該作者

回覆:擋風玻璃中流彈

保險公司有無話要去指定地方換?




大宅

積分: 2544


22#
發表於 16-2-28 20:16 |只看該作者
回覆 suslau2004 的帖子

最後去咗日本整啊


大宅

積分: 2544


23#
發表於 16-2-28 20:17 |只看該作者
回覆 EY731 的帖子

兩樣都唔係⋯係bmw


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 16-2-29 12:52 |只看該作者
adam112 發表於 16-2-1 12:20
回覆 wendyymw 的帖子

保額同有冇包擋風玻璃係兩回事喎
唔係,如果新車落地頭個年係包車頭玻璃.


男爵府

積分: 7455


25#
發表於 16-2-29 13:55 |只看該作者

引用:被前面架泥頭車碎石打到擋風玻璃+裂晒唉⋯

原帖由 wendyymw 於 16-02-01 發表
被前面架泥頭車碎石打到擋風玻璃 裂晒唉⋯原廠換起碼要1.8萬塊玻璃
...
不幸中之大幸,上次有人死添呀。當破財擋災算啦。




複式洋房

積分: 134


26#
發表於 16-3-3 10:23 |只看該作者

回覆:擋風玻璃中流彈

我上個月都去左日本換,新年中石仔搞到又要破財




複式洋房

積分: 383


27#
發表於 16-3-5 18:54 |只看該作者

引用:回覆 EY731 的帖子兩樣都唔係⋯係bmw

原帖由 wendyymw 於 16-02-28 發表
回覆 EY731 的帖子

兩樣都唔係⋯係bmw
我都係揸bm,幾年前日本換左塊先 1800...


複式洋房

積分: 383


28#
發表於 16-3-5 18:57 |只看該作者

回覆:EY731 的帖子

當時我都有問bm幾錢,都係講緊 5 6千蚊一塊之ma... 而家加左幾倍


別墅

積分: 940


29#
發表於 16-3-7 18:23 |只看該作者

回覆:wendyymw 的帖子

去友邦玻璃,換原廠玻璃都係幾千


大宅

積分: 2544


30#
發表於 16-3-7 21:10 |只看該作者
回覆 EY731 的帖子

依家係萬八&五千八既分別


洋房

積分: 84


31#
發表於 16-3-10 19:58 |只看該作者
我揸Audi,俾石仔打中大螢幕。問保險,比左兩個選擇,1)自己出去整,俾5千墊底,餘額保險俾 ;2)跟足手續同保險搞,返原廠整,萬六蚊,全部保險埋單,唔洗扣NCB (保險話只要全年保險總索償額唔超過六萬)。


禁止訪問

積分: 1324


32#
發表於 16-3-14 23:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1380


33#
發表於 16-3-22 15:39 |只看該作者
我都去日本換,$2000 water good

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo